עמוד הבית » כל טעמי הגלידות במקום אחד

כל טעמי הגלידות במקום אחד

צילום יחצ
אנו בעיצומו של סגר השלישי התכנסות הבייתית החלה ואחד המוצרים המוזמנים דרך שליחות הוא גלידה, המספקת עבור המשפחה ניחום קינוחי קולינרי.

גלידת "דלי קרים" הנמצאת בבעלות משפחת בן בסט ונחשבת לגלידה האיכותית ביותר בישראל ומשווקת בסניפי הרשת בפריסה ארצית, מיוצרת במפעל גלידה בראשון לציון.

סיפור המותג מתחיל בחלום של רינה צוקר (סוכר בפולנית), ילדה יהודייה אשר שרדה את מלחמת העולם השנייה ובמהלכה רצתה יותר מכל לקנות גלידה. לאחר המלחמה, עלתה משפחתה של רינה לישראל ובמרוצת השנים הכירה רינה את סמי בן בסט עמו התחתנה. לימים הגשימו השניים את חלום ילדותה והקימו יחד את חנות הגלידה הראשונה ברחוב ז'בוטינסקי בראשון לציון שם החלו בייצור גלידה איכותית משנת 1989.

העסק התרחב, השניים פתחו בראשון לציון מפעל בוטיק לגלידות איכות ולאט לאט פתחו סניפים אשר שווקו את הגלידה אשר עשתה לעצמה שם כגלידה האיכותית ביותרת בישראל עם טעמים קלאסיים של וניל, פיסטוק, קרמל מלוח ושוקולד.

כיום מנהלים הילדים של השניים את רשת חנויות "דלי קרים" המונה 21 סניפים בפריסה ארצית ומשווקת לצד הגלידה גם קרפים, גלידות יוגורט וואפל בלגי. כל המוצרים מגיעים גם במשלוחים.

צילום יחצ

במפעל הבוטיק של "דלי קרים" פועלים בני המשפחה כל העת על מנת לחדש ולהרחיב את מגוון הטעמים הקיים שלה, כמו כך גם את הפעילות הענפה בשוק המוסדי (בתי קפה, מסעדות וכו') וייצור מיוחד עבור מותגים פרטיים.

 לאתר : https://www.delicream.co.il

ביקורת מערכת: המוצר הכי נחשק בתקופת החורף הוא גלידה, בחרתי לטעימה גלידת וניל מקופלת, המרקם בחך כל כך קטיפתי, טעמו נפלא עם הרמוניה של מתיקות נכונה , אוכל לציין שקופסת הגלידה חוסלה במהירות הבזק.

הוספת תגובה

הוספת תגובה