עמוד הבית » נועה ואיילת – קסם ירושלמי בעיצוב שמלות כלה וערב

נועה ואיילת – קסם ירושלמי בעיצוב שמלות כלה וערב

צילום: חגית ארגמן
נועה ואיילת, שתי חברות ועמיתות למקצוע, משלבות כוחות בעיצוב שמלות כלה מרהיבות בסטודיו הממוקם בשדרת האומנים חוצות היוצר בירושלים. השתיים החלו את דרכן כסטודנטיות לעיצוב אופנה באקדמית בצלאל היוקרתית, שם טיפחו את כישרונן וחלמו על היום שבו יוכלו ליצור יצירות אופנה ייחודיות משלה.

לאחר סיום לימודיהן, נועה ואיילת החליטו לפתוח סטודיו משותף המתמחה בעיצוב שמלות כלה. הן שואבות את ההשראה מהעולם האופנה הססגוני ומשלבות מוטיבים מודרניים ואישיים כאחד. כל שמלה מעוצבת בקפידה רבה תוך שימת דגש על חומרים איכותיים, גזרה מחמיאה וגימור מעולה.

בסטודיו הקסום שלהן, נועה ואיילת מציעות חוויה אישית וחמה לכל כלה. הן מאזינות לחלומות ולמשאלות של הכלות ויוצרות שמלה ייחודית המתאימה למבנה הגוף ולאופי של כל אחת. היצירתיות, המסירות והתשוקה של נועה ואיילת הופכות את התהליך לחוויה בלתי נשכחת. יצירת שמלת כלה היא כמו יצירת אומנות – זוהי לא רק עבודת תפירה, אלא תהליך יצירתי ומלא רגש שדורש מחשבה, דמיון וכישרון.

צילום: חגית ארגמן

 

צילום: חגית ארגמן

 

החומרים והפרטים כמו תחרה, חרוזים ופנינים מספרים את סיפור האהבה והיופי – הם מעניקים משמעות סמלית ויוצרים סיפור מיוחד לכל שמלה. וכל שלב בתהליך – החל מעיצוב השמלה ועד תפירתה – נעשה בנגיעה אישית ובהתאמה לכלה הספציפית. התוצאה היא שמלה שמשאירה את הכלה ללא מילים, היא כה יפה ומושלמת שהיא מעוררת התרגשות וגאווה. שמלת הכלה מסמלת את רגעי האומץ והיופי של האהבה, ומזכירה שהפרטים הקטנים חשובים כמו הגדולים.

מיזם בינלאומי משולב של אופנה, צילום ואמנות שמתקיים מדי שנה במקום שונה בעולם. השנה הפרויקט התקיים באתונה, בירת יוון העתיקה והמלאת ההיסטוריה והאמנות. ארבע שמלות כלה מקולקציית 2024 החדשה של נועה ואיילת נבחרו להשתתף בצילומים המיוחדים. הצילומים התקיימו ברחבי אתונה, בלוקיישנים שונים ומגוונים שמספקים רקע ייחודי ומרשים לשמלות.

צילום: חגית ארגמן

 

צילום: חגית ארגמן

 

צילום: חגית ארגמן

בנוסף לשמלות הכלה הן מעצבות קולקציית שמלות הערב שלהן, המאפשרות להן להביא את טעמן הייחודי ורגישותן האמנותית גם לאירועים חגיגיים אחרים. שילוב גזרות מחמיאות, בדים נוצצים ורקמות מושקעות מהוות מהנגיעה המיוחדת של נועה ואיילת בקולקציית הערב. נשים יכולות למצוא בסטודיו שלהן שמלות מפוארות לאירועי בת/בר מצווה, נשפי גאלה, טקסי חתונה ועוד אירועים חגיגיים המאפשרת להן ליצור "לוק" שלם ולהביא את הטעם והיצירתיות בבגד.

שמלות הכלה של נועה ואיילת כבר כבשו את לבבות של כלות רבות והפכו לשם דבר בזכות עיצובן הייחודי והאיכות הגבוהה שלהן. החברות הצעירות ממשיכות להוביל את תעשיית שמלות הכלה בישראל ולהפוך את החלום של כלות רבות למציאות.

פרטי התקשרות: 053-9424554

כתובת : חוצות היוצר 17 ירושלים. אתר : https://www.noavayelet.co.il/

הפקה: חגית ארגמן

דוגמנית: טל ארגמן