עמוד הבית » סדרת מוצרי ברזל על בסיס צמחים

סדרת מוצרי ברזל על בסיס צמחים

פלורויטל צילום יחצ
חברת MORAZ מציעה סדרת מוצרי ברזל על בסיס צמחים הכוללת את מוצרי: פלורדיקס ופלורויטל תוספי תזונה ברזל בתערובות צמחים ורכזי פירות

מי שסובל ממחסור בברזל מבין את חשיבותו ותרומתו לבריאות. חוסר בברזל (אנמיה) גורם לעייפות, נשירת שיער מוגברת, חיוורון, דכאון, רגישות לקור ועוד.

לברזל חשיבות רבה בתפקוד התקין של הגוף. הברזל תומך במערכת החיסון ומאפשר לכדוריות הדם האדומות לשאת חמצן לתאים ולרקמות בגוף. הברזל חיוני ליצירת אנרגיה מן המזון ולתפקוד תקין של הלב, הכבד, מערכת העיכול, השלד, השרירים והמוח.

הברזל בגופנו מגיע מהמזון ונמצא בעיקר בבשר, עוף, קטניות, דגנים מלאים, זרעים וירקות ירוקים. אולם לא כל הברזל מהמזון נספג בגוף.

חברת MORAZ, משווקת את מוצרי חברתGRAMSE  ומשיקה את תוספי התזונה פלורדיקס ופלורויטל  המשלימים את הברזל החסר בשילוב ייחודי ומקיף של צמחי מרפא, פירות, ויטמיני B, ויטמין C, שמרים ודבש.

פלורדיקס – ברזל עדין הנספג בקלות וביעילות בגוף. מכיל תוספת של דבש ושמרים שהוזנו בברזל בתהליך ייחודי, דבר המעצים את כמות הברזל במוצר ומשפר את זמינותו בגוף, מכיל תערובת ייחודית של צמחים ופירות אורגניים כגון תרד, גזר, סרפד, שומר, אצות ים, סלק, פקעות ורדים ועוד, אשר משפרים את ספיגת הברזל בגוף ותורמים לתחושת ערנות וחיוניות.  מכיל גם וויטמינים שונים המגנים על מערכת החיסון. המוצר יכול להתאים לנשים בהריון או לאחר לידה, ילדים מגיל 4 ואילך, צמחוניים או אנשים הנמצאים בתהליך הרזייה, מבוגרים, קשישים וספורטאים.

פלורדיקס
צילום יחצ

פלורויטל – תוסף ברזל נוזלי הנספג בקלות בתערובת צמחים ייחודית ורכזי פירות, כמו: חלמית, קמומיל, שומר, תרד וגזר, אגסים, דובדבנים, פטל שחור, ויטמין C ו-B . כל אלו תומכים במערכת העיכול ומשפרים את ספיגת הברזל. פלורויטל הינו כשר ,אינו מכיל גלוטן, שמרים ודבש  מה שהופך אותו כמוצר המתאים לטבעוניים, לילדים החל מגיל שנה ואילך ולשומרי הכשרות

המידע הנ"ל אינו מהווה התוויה רפואית ובכל מקרה של מחלה יש לפנות לרופא המטפל.

מחיר מומלץ לצרכן 114 ₪

את המוצרים ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי הטבע ובתי מרקחת מובחרים

הוספת תגובה

הוספת תגובה