עמוד הבית » סדרת שמנים המספקים הגנה מהשמש SPF20

סדרת שמנים המספקים הגנה מהשמש SPF20

צילום יחצ
במהלך חודשי הקיץ, בבילוי בים או בבריכה, יש הנוהגים למרוח על גופם שמנים שונים כדי להעניק לעור מראה מבריק וזוהר. לרוב, השמנים הללו אינם מכילים מסנני קרינה ועל כן אינם מעניקים הגנה מפני קרינת השמש המזיקה.

מעבדות ד"ר פישר פיתחו את סדרת אולטרסול ספריי שמן – שמנים בעלי מקדם הגנה SPF20 כדי שתוכלו להנות מעור זוהר ומלא ברק בשילוב עם הגנה מקרני השמש.

הסדרה כוללת מגוון של 4 מוצרים: ספריי שמן גזר, ספריי שמן אגוזים וספריי שמן קוקוס המוצע בגרסת תרסיס רציף וכן בגרסת תרסיס עם משאבה.

הפורמולה של השמנים הינה פורמולה מתקדמת מסוגה העומדת בתקנים מהמתקדמים בעולם להגנה מפני קרינת השמש.

מוצרים הגנה על העור המוצרים נבדקו לפי התקן האירופאי ומותאמים לתקינה החדשה של משרד הבריאות להגנה מפני קרינת UVA ו-UVB. מועשרים בויטמין E, אנטי אוקסידנט, לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ובשמירה על מראה עור בריא גם בטווח הארוך.

השמן מעניק לעור מגע משי, רך ונעים, בניחוח נעים במיוחד, עמיד מאוד במים, ללא פראבנים, נבדק דרמטולוגית ומתאים לעור רגיש.

 

תכולה: 200 מ"ל.

מחיר שמן אגוזים/ גזר/ קוקוס: 49.9 ₪

ניתן להשיג: בפארמים, ברשתות השיווק ובחנויות הנבחרות

בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר!

בד"ר פישר משלבים למעלה מ-50 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, כמקובל במפעלי תרופות, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר.

מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.

צילום יחצ
צילום יחצ

הוספת תגובה

הוספת תגובה