עמוד הבית » אין פשרות, עוף מתזונה צמחונית

אין פשרות, עוף מתזונה צמחונית

משק ארצי. העוף הצמחוני.צילום יחצ
מותג העוף הטבעי 'משק ארצי'משיק העוף צמחוני היחיד המציע לצרכנים עוף הניזון מתזונה צמחונית בלבד, ללא אנטיביוטיקה והורמונים. עם המדבקה הכתומה .

חן רזיאל מנכ"ל 'משק ארצי' : "אנו קוראים לציבור בישראל, שבה צריכת העוף היא מהגבוהות בעולם, להתעורר!! חשוב שתדעו מה יש בעוף שלכם , איך גדל וממה ניזון  ובאופן ישיר משפיע עלינו ועל ילדינו. כשמגדלים עוף כמו בטבע, הניזון בתזונה צמחונית בלבד, ללא אנטיביוטיקה והורמונים – מקבלים את העוף האיכותי והבריא ביותר ".

"בשולחן המשפחה הישראלית, העוף הוא מוצר הנצרך כמעט בכל בית בישראל. המותג הינו היחיד בישראל המגדל עופות צמחונים, הניזונים בתזונה צמחית בלבד! והיא זו שמשנה את איכות העוף ומשם אל הצלחת של הצרכן . הנושא חייב לעלות על סדר היום בעידן שבו אנו מבינים כי הבריאות שלנו חשובה מכל וחלק עיקרי ממנה תלוי במזון שאנו צורכים", מוסיף רזיאל.

העופות ניזונים בדיוק כמו בטבע – תזונה צמחונית בלבד .

  • העופות גדלים ללא תוספת אנטיביוטיקה ללא הורמונים וללא תוספת זרזי גדילה כימיים.
  • מתוך דאגה לרווחתם ,העופות גדלים בצפיפות נמוכה התורמת לחיזוק מערכת החיסון הטבעית שלהם.
  • כל תהליך הגידול והייצור, מהמשק ועד הלקוח, מתבצע תוך כדי בקרת איכות קפדנית ופיקוח ווטרינרי.
  • את האיכות אפשר להרגיש כבר מהטעימה הראשונה

המוצר המשווק ברשתות השיווק ואצל קצבים נבחרים.

ביקורת מערכת: מומולץ להוציא את העוף מהמקפיא כמה שעות למצב בישול, המגמה בעולם משתנה בתחום צרכנות האוכל, לשווק כמה שיותר מוצרים שהם טבעיים ללא חומרים חיצוניים משמרים ובסופו של דבר לנו הצרכים שנשמור על בריאות המשפחה, מרבית הילדים בישראל אוהבים עוף בכל מיני צורות בישול, אני בישלתי עוף באפונה, לשמחתי התוצאה היתה מוצלחת והצלחות נותרו ריקות מאוכל.