עמוד הבית » ויטמין C 500 מ"ג בשילוב תמציות צמחים

ויטמין C 500 מ"ג בשילוב תמציות צמחים

ויטמין C ברא צמחים צילום: ברא צמחים
ברא צמחים, החברה הוותיקה המתמחה בפיתוח וייצור תוספי תזונה צמחיים, נכנסת לראשונה לשוק הוויטמינים ומשיקה סדרת ויטמינים ומינרלים ייחודית המבוססת על שילוב חכם וייחודי של ויטמינים, מינרלים ותמציות צמחים מרוכזות.

בתהליך פיתוח המוצר התבססו על מחקרים קליניים אשר הראו קשרים ישירים בין הרכיבים השונים, השפעתם הסינרגטית והאפקט הטיפולי על מנגנונים שונים בגוף. המוצר הראשון שמשיקה החברה בסדרה ייחודית זו הנו ויטמין C 500 מ"ג בשילוב תמציות צמחים.

המוצר החדש של ברא צמחים הנו ויטמין C שאינו חומצי בשילוב חכם וייחודי של ויטמינים, מינרלים ותמציות צמחים מרוכזות. המוצר משלב 7 נוגדי חמצון עוצמתיים, ביניהם, אבץ המשתתף בפעילות החיסונית וקוורציטין שהנו נוגד חמצון עוצמתי. הרכיבים הצמחיים מוסיפים מגוון טבעי של רכיבים המקיימים ביניהם יחסי גומלין שמגביר את עוצמת התכשיר.

מאז 1997 פועלת "ברא צמחים" במטרה להגדיר את "עולם צמחי המרפא החדש" על ידי שילוב של השקעה במחקר ופיתוח של מוצרים ושיטות טיפול מתקדמות. השילוב בין ידע קליני רחב, מקצועיות לא מתפשרת, חומרי גלם איכותיים וטכנולוגיות ייצור מתקדמות מאפשר לחברה לפתח ולייצר שורה ארוכה של מוצרים על טהרת הצומח – בהם תוספי תזונה צמחיים, מזונות על ומוצרי טיפוח וקוסמטיקה טבעיים הנותנים מענה למצבים בריאותיים רבים ומגוונים.

 

מוצר בלעדי ברשת מרכזי ברא צמחים ברחבי הארץ ובחנות האונליין

ויטמין C של ברא צמחים ניתן לרכישה החודש (אפריל) במחיר – 79 ₪ ל – 60 טבליות ויטמין C 500 מ"ג

לרשימת הסניפים bit.ly/2rWewQU  | לחנות האונליין> bit.ly/2UAXkfD

תוסף תזונה. למען הסר ספק מידע זה אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר.

נשים בהיריון מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה