מייסד החברה רמו בן שושן איש רב פעלים העוסק מעל עשור הרביעי בגידול ושיווק פטריות לצד קשת רחבה של מוצרי תוצרת חקלאית טרייה. את מהלך החשיבה האסטרטגית והביצוע הפקידה חברת מרינה בידיו המנוסות של ברוך נאה אשר ביצע את תהליך המיתוג ויצר את דמות המלכה ואת הקונספט החדש. הפרזנטורית של המותג נבחרה הזמרת והיוצרת מארינה מקסימיליאן–בלומין ששמחה לגלות בסרטון שיש מותג על שמה.
הקמפיין שפורסם בכל המדיות מציג מגוון אפשרויות לשדרוג מנות אוכל בשילוב פטריות מרינה אשר הפרזנטורית מקסימיליאן מייצגת. ‘מרינה’, משיקה במקביל עיצוב חדש בחזיתו דמות מאוירת של מלכת הפטריות והעלים הירוקים ובכוונתה לעמוד בחזית ענף החקלאות במהלך שינסה לתת במה לערכים תזונתיים וקולינאריים מופלאים של הפטריות.

בנוסף, לאכילת פטריות שהן בריאות, הפטריה היא פלא הבריאה! מכילה חלבון ומינראליים ויטמינים ושאר ערכים נפלאים ומשמשת מזה שנים רבות כבסיס למעדנים רבים על שולחנות משפחות רבות בישראל. הקמפיין מתרכז במגוון אפשרויות השדרוג של פטריות לכל מנה או ארוחה מהחביתה הפשוטה שתהפוך לאומלט פטריות, דרך טוסט פשוט של בוקר או סלט משודרג. פטריות מעשירות כל מנה להיות “סופר מנה”.
צריכת הפטריות בישראל הכפילה את עצמה פי חמש, משלהי שנות השמונים אז החל לצמוח ענף הפטריות הטריות בישראל. הישראלי הממוצע צורך ואוכל כ- 1.8-1.9 ק”ג בממוצע שנתי לנפש, הדרך עוד ארוכה כאשר משויים לנתונים המגיעים מאירופה ומהעולם. שוק הפטריות בישראל צומח ועומד היום על כ- 19 אלף טון בשנה. אין מסעדה, מלון או מטבח שלא צורך פטריות על בסיס שבועי וכ- 75% מבתי האב הפרטיים מצהירים על צריכת פטריות בתדירות שבועית או דו שבועית.
לדברי רוני סופר, סמנכ”ל שיווק מרינה: “הרגשה נהדרת לעלות עם פרויקט חדש ומוביל לאוויר. התהליך היה ארוך ורצוף אתגרים, רגשות וחששות, אך מלא בטחון, כישרון וחן – המיתוג מחדש של מרינה פטריות הגליל מרענן וקליל השפה חדשה, הנראות המיתוגית והקמפיין כולו מזמין ומבטיח”.
נסיינית המערכת: פטריות אהובות בקרב הישראלים בכל עונות השנה הן בשרניות כמו בשר ולכן הן משביעות. שימושן במטבח הישראלי ובמסעדות נפוץ מאוד, את הפטריות אני אוהבת להקפיץ עם כבדי עוף, לפזר מעל פיצה איטלקית, לטגן חביתות, סלטים ירוקים, בצק במילוי בצל ופריות, פשטידות ואנטי פסטי בתנור עוד… הפטריות בריאות לגוף האדם וסגולותיו רבים מהיבט הדלקתי (נוגדי חמצון ),מכילות ויטמינים ומינרלים בעלות ערך הקלורי נמוך. הפטריות מרשימות לארוחות חגים וטעימות לחך. אני אישית לא מוותרת עליהם בארוחת שישי. הפטריות של המותג גדלות כמעין מושבה, בשרניות, משביעות ובריאות. הקמפיין מחדד לצופה את החשיבות הבריאותית לפטריה עם הפרזנטורית מארינה שיוצרת חיבור למוצר.








הוספת תגובה