עמוד הבית » רשת פוקישופ נחתה ברעננה

רשת פוקישופ נחתה ברעננה

פוקישופ סניף רעננה צילום: באדיבות רשת פוקי
ביום שלישי (23.08) הושק מסיבת פתיחה לסניף החמישי של רשת פוקישופ באזור התעשיה ברעננה לצד יינות רוזה ומוזיקה טובה.

רשת דוכני אוכל (פוקישופ) PokeShop כשרה , המתמחה בהגשת 'פוקי' המתאים לחך הישראלי. מדובר על קערות אשר בבסיסן מונח אורז ומעליו מציעות מגוון בסיסים של דגים נאים, אצות, טונה, ירקות ועוד .. המתאימים הן לקהל צמחוני וטבעוני. הסניף החדש מצטרף ל- 4 הסניפים הקיימים, הפועלים בישראל  מזה כ 5 שנים כעת החגיגה ברעננה. בפתיחת הסניף הושקעו כ- 650 אלף שקלים. בנוסף, משיקה הרשת  לראשונה אפליקציה אשר, ניתנת להורדה ללא עלות ולאחר רישום קל ניתן לצבור נקודות ולהינות מהנחות של הרשת.

רשת פוקישופ  הוקמה על ידי בן ון גלדר, יזם ואיש הייטק לשעבר סוף 2016, שעלה לישראל מהולנד ופרנק וג'ודית צרפתי, שעלו לארץ לפני 6 שנים. בני הזוג היו בטיול בהוואי ונחשפו לצלחת הפוקי ועם הגעתם ארצה החליטו להקים את הרשת. קונספט הרשת מושתת על הרכבת מנת פוקי מהתפריט הקיים, או הרכבת מנה לפי העדפת הלקוח. הסניפים מעוצבים בהשראה שמעניק תחושה של חופשה בהוואי עם מוטיבים של ים כמו: גלשנים, עלים ירוקים רחבים של עץ הקוקוס והרבה חופש.  השירות הינו עצמי אך יחד עם זאת  מהיר, אדיב ומקצועי – מזמינים, מרכיבים את המנה ומקבלים.

קערת פוקי ברשת פוקישופ צילום: חיים יוסף

מאחורי יצירת תפריט הרשת, התוספות והרטבים , עומדת ג'ודית צרפתי, המביאה עימה ניסיון רב בתחום המסעדנות. טרם עלייתה ארצה עבדה ג'ודית במסעדות רבות בלוס אנג'לס. ראתה את הפוקי בהוואי וזו היתה התאהבות ממבט ראשון. וכך,  זיהתה את הפוטנציאל להקמת הרשת.

פוקי של רשת פוקישופ צילום: חיים יוסף

לדברי בן ון גלדר, מבעלי רשת פוקישופ: "הקפדנו להיות הכי קרובים למקור מהוואי, הבאנו את הרוטב הישראלי טחינה, ג'ינג'ר ומייפל שרוטב זה מותאם לקהל הישראלי המחפש משהו בריא, משביע אוכל שניתן לעיקול מהמנות הבשר הכולל גם ספורטאים. יש לציין שהישראלים מאוד מתחברים למנה חיבור לסושי שהורגלו לכך".

ניתן לשבת בסניפים או להזמין משלוח ו- TA  באמצעות אתר האון ליין.

עלות מנה של 1000 מ"ל 47-57 ש"ח

פוקישופ, רחוב התעשיה ,5 רעננה. כשר

שעות פתיחה: בימים א' עד ה' בין השעות  11:00 – 18:00

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה