עמוד הבית » פנטזיות… בסודי סודות

פנטזיות… בסודי סודות

צילום: pixabay
פנטזיות הן סוג של טאבו. סביר להניח שלפחות כמה מהן אתה כמעט תמיד שומר לעצמך ובטח ובטח שלא חושף אותן לאנשים כמו משפחה או עמיתים לעבודה. לכל הנשים ישנם: 'חיי מין פנימיים פרטיים' שהן יגלו או לא יגלו לך כשאתה נכנס איתן לקשר.

אחד מסימני ההצלחה המובהקים של כל מערכת יחסים מינית הוא המידה שבה אותו בן זוג חושף בפניך את הצד ה'מלוכלך' הסודי והכמוס ביותר שלו. ישנם מספר גורמים אשר אחראיים על קשר מיני עמוק ביותר. הראשון הוא שיקול דעת לגבי בפני מי אני חושף את סודותיי הכמוסים. הכרחי שאישה תוכל להיות בטוחה שכל מה שהיא תספר לך על הפנטזיות המיניות שלה לא יצאו החוצה. ככל שהאמון נבנה כך תגדל המידה שבה היא תרגיש בטוחה שהיא יכולה להיפתח אליך לגבי כל דבר ושזה לא יזיק לה תדמיתית מול הפרסונות החברתיות המקובלות.

זה אומר שאסור לך בשום אופן לספר לאף אחד אחר על פנטזיות טאבו שיש לבת הזוג שלך או על דברים שהיא מביעה סקרנות לנסות. זה חשוב עוד יותר אם יש לכם חברים משותפים או מישהו שאתה מכיר שמכיר אותה בשמה. יש לטפח ולעודד את האמון שלה לחשוף את הצד המיני חסר העכבות שלה ולא לסכלו על ידי כל ספק מצידה שגילויים מסוימים יעברו הלאה. עדיף לא לומר דבר לאף אחד מאשר לתת לבת הזוג כל סיבה לחשוד שיש סיכונים הקשורים בך בעניינים של פתיחות ושיח בדברים מיניים. לא פחות חשוב הוא להפגין באופן עקבי גישה אנטי שיפוטית טוטאלית כלפי כל הנטיות והרצונות, והפנטזיות המיניות של בת הזוג שלך.

זה חייב להיות ברור לבת הזוג שלך שאתה מתנהל כמי ש'שמע כבר הכל בעבר' ושום דבר לא מזעזע אותך, ועוד יותר מכך יגרום לך לחשוב עליה באופן שלילי כתוצאה ממשהו שהיא אומרת לך שהיא מפנטזת עליו. מוטלת עליך הגבר, האחריות הבלעדית לפיתוח אווירה של אמון וגבולות רחבים ללא שיפוט.

צילום: pixabay

המטרה שלכם בקשר המיני היא ליצור ולשמור על הסביבה האידיאלית בין שניכם לביטוי מיני פתוח ללא סיכונים! בין אם זה נוגע אליך או אליה, השיקול של שמירה על 'מוניטין' ציבורי מכובד נמצא בתת הכרתנו, גם אם מדובר בבני הזוג הקרובים אלינו מאד.למרבה הצער, מין הוא משהו שעדיין אנשים לא יכולים או לא מצליחים להתייחס אליו בצורה עניינית כמו נושאים אחרים בחיים.אני קולט את השטויות שעולות ברשתות החברתיות, שהופכות כל דבר מיני לבדיחה ולשיח זול, הדברים מחלחלים לתת מודע, וברגע האמת מעיבים על היכולת שלנו להיפתח ולהשתחרר מינית מול אהובינו. ולכן מסיבה זו, אם אתה עושה את הטעות של להיות שיפוטי או לזלזל במשהו בעל אופי מיני של האישה שלך, כשהיא מגלה לך את הסודות המיניים הכמוסים ביותר שלה, עשית לעצמך נזק, שקרוב לוודאי יהיה בלתי הפיך!

אם אתה גורם לאישה שלך להרגיש רע בגלל שהיא 'משתוללת' ומשוחררת מינית איתך עד כדי שהיא מאבדת שליטה במיטה – גונחת, מחצינה הנאה טוטאלית בגלל שהיא נתנה בך אמון, זה רק יגרום לה להסס יותר לעשות זאת בעתיד, וסביר להניח שההעדפה שלה תהיה להסתגר בפניך בעתיד, ואת סקס החלומות שהיית מת לקבל, וכנראה גם היא, קרוב לוודאי שתקבל רק בחלומות.

זכור! הגישה הנינוחה המכילה והמאפשרת שלך יהפכו אותך לשותף הרצוי לכל אישה כך שהיא תוכל להגיע לביטוי המיני העמוק ביותר שלה. זה בדיוק מה שאתה רוצה להגיע עם בת הזוג שלך אם אתה רוצה ליהנות מחיי המין שלך ומהמיניות שלה במלואה.

צילום: pixabay

באופן ספציפי, אל לך לקטלג אף אחת מהפנטזיות המיניות של האישה שלך כמוזרות, יוצאות דופן, גסות, מגעילות וכו'. אם עולה משהו שהוא לטעמך, תהנה לדון בו יחד איתה, ואם עולה משהו שאתה פחות מתחבר אליו או פחות מעניין אותך, תרגיע אותה שהדבר הספציפי הזה אינו חריג כפי שהיא עשויה לחשוד ושאתה באמת שמח שהיא בחרה לחלוק איתך את המחשבה.

זו התגובה החיובית המינימלית, ובכל זאת, אם המחשבה או הפנטזיה הספציפית לא לטעמך, פשוט נסה לשאול על ענין מיני אחר שמרתק אותה, "ומה עוד?" ואז תעברו לאיזה רעיון מיני אחר שיותר נעים לשניכם. מטרתנו לגבש את קשר האמון המיני לטווח ארוך כדי לשמור על מערכות יחסים מיניות באיכות גבוהה.כשאתה פותח בקשר שלך את הדלתות הנעולות לחקר סקס ופנטזיה, זאת בהחלט כניסה לתוך הטאבו האישי של האחר. הגורם החשוב ביותר הוא לא ההכרח למצוא דווקא ישר פנטזיות משותפות שתוכלו לממש, אלא הגורם החשוב הוא שהאישה שלך תהיה מסוגלת ולהתמיד בכך לבחור לחלוק איתך את הצד הזה, הנסתר, האפל והכמוס באישיות שלה.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה