עמוד הבית » פסטיבל מעצבים צעירים ETNOMODA 2020

פסטיבל מעצבים צעירים ETNOMODA 2020

קטיה רומנצ'וב למחלקת האופנה בשנקר צילום עידו לביא
השבוע התקיים זאת הפעם השישית פסטיבל מעצבים צעירים ETNOMODA 2020, בעיר מייקופ שברוסיה. האירוע הועבר בשידור חי בקבוצת VK (הפייסבוק הרוסי) ובערוץ היוטיוב של איגוד הסטודנטים הרוסי. בתחרות השתתפו מעצבים מאזורים שונים ברוסיה וממדינות שונות כמו -איטליה, ספרד, ישראל, טורקיה, יפן, אמריקה הלטינית ואפריקה.

בסיום האירוע (2.12.20) הוכרזו הזוכים ב-6 קטגוריות שונות. בקטגוריה- ״מוטיבים אתניים בבגדים מודרניים״ זכתה במקום השלישי עינב ריינשרייבר עם קולקציית הגמר שלה: BLESS YOUR HANDS

https://www.shenkarfashion2020.com/einavreinshreiber

את הפרס הראשי -הגרנד- פרי קיבלה קטיה רומנצוב עם קולקציית הגמר שלה:Defence

   https://www.shenkarfashion2020.com/katyaromantsov

קטיה רומנצ'וב למחלקת עיצוב אופנה בשנקר צילום עידו לביא

הדגמים של המשתתפים מחו"ל הוצגו בצורה מקוונת על ידי סרטונים שנשלחו מבעוד מועד, והמתמודדים מרוסיה הגיעו לשם פיזית והראו את הקולקציות בלייב.  בתחרות היו מבקרים ומומחים ידועים בתחומי האופנה, העיצוב, התרבות והאמנות מאיטליה, רוסיה, ישראל, ספרד, טורקיה, יפן וארצות הברית.

עינב ריינשרייבר למחלקת האופנה בשנקר צילום עידו לביא

בראש המושבעים היה אלכסנדר חילקביץ', גורו האופנה, אנליסט והיסטוריון אופנה ידוע, מומחה מוביל ברוסיה להערכת ובחירת קולקציות מעצבים.

עינב ריישניבר לשנקר צילום עדי סגל

חילקביץ' התרשם מאוד מהמועמדים משנקר וכתב בעמוד הפייסבוק: " לראשונה יופיעו בפסטיבל קולקציות מישראל – ממכללת שנקר לעיצוב. שנקר הוא אחד מחמשת בתי הספר לאופנה הטובים בעולם, בוגריו המפורסמים הוא אלבר אלבז. הסטודנטים של שנקר תמיד עובדים באומץ רב ומצליחים לפרש כל פנטזיה שלהם לקולקציה איכותית, המסופרת בשפת האופנה – דרך הדימוי האמנותי, הצללית, פירוק ובנייה, עבודה עם מרקמים וטקסטורות ותשומת לב רבה לפרטים".

הוספת תגובה

הוספת תגובה