עמוד הבית » אתה 'מאפשר', אתה לא נותן

אתה 'מאפשר', אתה לא נותן

צילום: pixabay.
גברים רבים משוכנעים שהם מנצחים על תזמורת ו"מכוונים" את הסקס שלהם "להעניק" אורגזמות לוהטות לאהובות שלהם.

אלא שאורגזמות הן כמו צחוק: סטנדאפיסטים, בדיחות, אירועים משעשעים, יכולים לעזור לך להוציא את הצחוק שנמצא אצלך בכוח, להגיח מתוכך בפועל, אבל רק אתה הוא זה שמשחרר אותו. אורגזמות נשיות בוקעות מתוכן כאשר הן חוות שילוב של פנטזיות מעוררות, גירוי ארוטי ושחרור  והרפיה עמוקים.  אתה יכול לקדם או לעכב את המסע של בת הזוג שלך לעבר אורגזמה, בדיוק כפי שקומיקאי או בדיחה מצחיקה יכולים לעודד אותנו לצחוק, או בדיחה גרועה יכולה לגרום לנו לעקם פרצוף.

אם הבנת את הבסיס, תבין שגברים לא "נותנים" לנשים אורגזמות או להיפך. התפיסה שגברים הם ספקים או שליחים, שמביאים אורגזמה לאישה, כרוכה גם באי הבנה קלה אך קריטית של מעשה האהבה שיכולה למנוע ממך ליהנות ממין סוחף. כדי להבין מדוע, אתייחס לתפיסות עתיקות שהיו לפני עשרות שנים בעולם, שהאמינו שנשים אינן מסוגלות לחוות 'רגשות מיניים' בעצמן. כתוצאה מכך, ציפו מגברים לקחת תפקיד דומיננטי במצבים מיניים ולעבור עם הנשים שלהם הדרכה מינית דרכם.

צילום: unsplash

נשים נחשבו באותה תקופה כ-לא אחרת מאשר כלים בשרניים חסרי כבוד עצמי בכל הקשור למין, שלא חושבות על מין, שלא משתוקקות ומתעוררות מעצמן, גוף חסר יצרים. כמו לומר, עליך ללחוץ על כפתור כדי שתגרום לה להתעורר. זה קיים גם היום אגב, במובן החיובי, אבל לא בתפיסה המעוותת דאז, שהלא כיום, מדע המין המודרני מודע לכך שגברים ונשים מסוגלים באותה מידה להגיע לעוררות מינית, בכוחות עצמם, כלומר, נשים יכולות להרגיש "חרמניות", גם מבלי שהגבר עשה משהו מסוים, כמו גם לגבי ההנאה וההגעה לאורגזמה. וכמו כן, שניהם מתעוררים מינית מגירויים חיצוניים.

כאשר נשים זכו למעמד חברתי ופוליטי גדול יותר, הן החלו לדרוש יותר קשב מיני מגברים ותפקיד פעיל יותר במעשה האהבה, כי הן ידעו בעצמן מה מעורר אותן ולא היו נתונות לחסדיו של הגבר שישבור את הראש בניסוי ותעייה. זו בהחלט הייתה התקדמות. כמו גם המודעות המינית המוגברת שיש לנשים והחיבור החזק אצל חלקן הגדול לנשיותן ולאברי המין שלהן. אבל שרידים מסוימים מתפיסת התקופה ההיא נשארה גם היום אצל חלק מהגברים.

צילום: unsplash

רוב הגברים עדיין מאמינים שהם צריכים להיות האחראיים הבלעדיים באקט, להיות השליחים עבור הנשים, "להעניק" להן הנאה ארוטית ואורגזמות מרעישות בכל פעם.

זאת תפיסה שגויה מכמה סיבות:

  • כל אחד מאתנו אחראי לאורגזמות שלו, האורגזמות בפועל של אהובתך הן לא בשליטה שלך. אתה אחראי על כך שהסביבה שבה אתה ואהובתך נמצאים תהיה סביבה רגועה עבורה, בטוחה, שהיא מגורה מינית וסוג של 'דלוקה' כדי שהיא תחווה אותן. אבל אתה לא "נותן" אותן.
  • כשאתה מאמין שהאורגזמות של בת הזוג שלך הן באחריותך, הסקס משתנה משיתוף וכיף חושני אוהב, לסוג של מטלה ארוטית. במקום משחק של הנאה, הסקס הופך אצלך לעבודה ולחוות סקס כעבודה היא לא הדרך לסקס מרומם. אולי בדיעבד עבורה, אבל פחות עבורך, אלא אם כן את נהנה לסמן וי.
  • הפורנו דפק להרבה אנשים את הקופסא, והתוצאות המרות לא אחרו לבוא. אותה פורנוגרפיה, שגרמה להתמכרות לגברים רבים, מלמדת גברים להיות כל כך טכניים, רובוטים, מכניים, הרואים את המין כבלתי-חושני, בשרני וטכני של כניסה יציאה במהירות, בעומק, באקרובטיקה, בלי פרופורציות לגבי המציאות בשטח.
צילום: unsplash

כאשר גבר מוביל אישה בסקס לשכב איתו ב"סגנון פורנו", גם הגבר וגם האישה עלולים לסבול מכך. נשים אינן זוכות לחושניות הכלל גופית שמעוררת אותן על פי רוב, ואיברי המין של הגברים מרגישים כל כך הרבה לחץ לפני "ההופעה", שברגע האמת הם מקבלים פחד במה. הפורנו גרם להם להיכנס לתפקיד ראשי שגדול עליהם, תפקיד ראשי של סרט בדיוני.

עליך הגבר לזכור, התפקיד שלך להיות הבלעדי, רק לתת בסקס ולהוביל את בת הזוג שלך לקבל אורגזמות נהדרות, איננו יותר משזוהי המשימה של בת הזוג שלך לעשות את אותו הדבר בשבילך. אורגזמות מגיעות עמוק מתוך כל אחד מאתנו כאשר אנו מרגישים רגועים ומעוררים מספיק כדי לבטא אותן. מאהב יכול ליצור את ההקשר שמאפשר לאהובתו להביע אורגזמה, אבל היא זאת שמבטאה אותה בעצמה.

הדברים האמורים כאן באים לאותם הגברים השבורים, שמרגישים אכזבה ותסכול על כל פעם שהאישה שלהם לא גומרת ביחסי המין איתם. אם דאגתם לעשות מה שצריך, לאפשר אווירה, לתת ביטחון להשרות אמון בבת הזוג שלכם בכם, ולהשקיע בה במיטה, אתם מקסמתם את הסיכויים אך יש דברים שלא תלויים בכם.

צילום: unsplash

אם האישה שלכם גומרת מדי פעם, זה בסדר גם אם היא לא גומרת בכל אקט. מה שגברים צריכים לדעת על אורגזמות של נשים, הוא שלא כל אישה רוצה או צריכה אותן בכל פעם. רובם כן, אבל רבות לא. לפעמים מספיקה לאישה קרבה חושנית, אלא שהיא פשוט לא במצב רוח הנכון כדי לגמור. לעתים קרובות קשה מאוד לגברים להבין זאת. אבל גברים צריכים לקבל את זה. אם אתה מאהב חושני והיא מחליטה שהיא בסדר בלי אורגזמה מדי פעם, זה בסדר.

זה לא משקף את המיומנות שלך כמאהב. אורגזמה צריכה להיות "תענוג, לא חובה". אל תלחץ עליה להגיע לאורגזמה אם היא מעדיפה שלא. קבל את החלטתה. אם היא מעריכה קרבה פיזית ורגשית יותר מאשר אורגזמה, תן לה את מה שהיא רוצה – הרבה חיבוק ואינטימיות.