עמוד הבית » המטפלת שמצילה זוגות מגירושין מבשרת: ישראל במשבר ויש כאן הזדמנות עצומה ללידה זוגית מחודשת

המטפלת שמצילה זוגות מגירושין מבשרת: ישראל במשבר ויש כאן הזדמנות עצומה ללידה זוגית מחודשת

זהרה זהבה בן חמו, צילום: עצמי
מוזמנים לקרוא את הטור החדש של זהבה זהרה בן חמו "מתמגנטים מחדש" ולגלות מהם הכוחות הנקביים והזכריים שבתוכנו וכיצד להפוך באמצעותם את המלחמה להחלמה בין המינים ולהלחמה זוגית בין איש לאשתו.

מאז ה7 לאוקטובר כולנו חווינו "משבר" שכידוע, בעברית המודרנית יש למילה הזו קונוטציה שלילית של קושי ושֶבר. ברור, איך לא? העוולות שנעשו והמלחמה שפרצה גבו מאתנו מחירים בלתי נתפסים ושברו לכולנו בתים, משפחות, לבבות, מוסכמות ודעות, ויצרו טלטלה עולמית, לאומית, זוגית ואישית. אך, לצד זה, על אף שזה ישמע אולי מוזר, במרחב המלחמתי יש משהו מאד טבעי עבור גברים.

הלחימה מצריכה ומושכת את כל כוחות ההשפעה, הגבורה, הנחישות, ההתמדה, האחריות, המיקוד שבאדם. אותם כוחות זכריים שלא פעם נחלשו ו\או נוטרלו אצל גברים והמלחמה הציתה מחדש. זו הסיבה שאנו עדים כיום ברשתות ללוחמים חדורי מטרה, בעלי חוסן ומורל גבוהים חרף כל קושי שנקרה בדרכם ובהתאמה אנו רואים את הנשים ממש מתעוררות לקראתן, מעריצות וסומכות.

כי כך פועל הטבע – ככל שגבר מחובר יותר לאנרגיה הזכרית שבו הוא ירגיש יותר גברי, חזק, זקוף ומשמעותי והאישה תימשך אליו ותוכל לקבל את ההשפעה שלו, להעריך אותו להתמסר ולהרפות. באותה מידה, ככל שאישה מחוברת יותר לאנרגיה הנקבית שבה היא תרגיש יותר נשית וקורנת ותחווה את עצמה שמחה, רפויה בטוחה ומכובדת והאיש שלה יתמגנט אליה, יתעורר בו רצון טבעי להיטיב איתה וירצה יותר בקרבתה.

זהרה זהבה בן חמו, צילום: עצמי

אז מה זה אנרגיה נקבית וזכרית?

מדובר בשתי תנועות בנפש, שני כוחות וקטבים אנרגטיים שונים ומנוגדים שפועלים בתוכנו באופן מתמיד ומקיימים ביניהם יחסי גומלין בדיוק באופן שפועל מגנט. האנרגיה הזכרית זו תנועה ישרה שממוקדת ומכוונת החוצה ויש לה מטרה ורצון חזק להביא תוצאה מסוימת, לכבוש יעד מסוים. על פי היהדות זוהי תכונת ההשפעה וזוהי המהות הטבעית הטבעית של גברים. לעומת זאת, האנרגיה הנקבית זו תנועה הפוכה ועגולה של ריפוי הכלה ואינטואיציה והיא מכוונת פנימה לעולם הרגש והחוויה ועל פי היהדות, זוהי תכונת המקבלת \ המושפעת והיא המהות  הטבעית של נשים .

כאשר הכוחות האלו מאוזנים בתוכנו וכל אחד מאתנו מחובר לקוטב הטבעי שלו אנחנו גם נרגיש יותר במטבנו וגם המשיכה והמגנטיות בינינו תעבוד נפלא. העניין הוא שרובינו לא מודעים בכלל לכוחות הללו ולהשפעה העצומה שיש להם האחד על השנייה, ולא יודעים כיצד לנתב אותם נכון וכך, לא פעם, אנו כלואים במצב שמכונה היפוך קוטביות ובגלל אופי המנגנון שלו ולכן הוא פועל כמגנט הפוך ויוצר דחיה והתנגדות.

הבשורה המשמחת היא שכיום בעקבות המלחמה יש לנו הזדמנות אדירה לעשות סדר בבלבול ולהחזיר עטרה ליושנה. זהו פתח מבשר גאולה כי כל עוד נהיה ערים לדינאמיקה המיוחדת הזו וגברים ידעו כיצד לתעל את הכוחות המדהימים הללו שהלחימה מוציאה מהם בימים אלו הביתה, לאישה שלהם אנו נצליח להפוך את הלחימה להחלמה שאנו כל כך זקוקים לה, במיוחד כעת בשעת משבר, וכאבי השבר והקושי יהפכו לצירי לידה אשר בסופם נחווה לידה זוגית מחודשת וחיים טובים יותר

אז הנה הצעד הראשון ממנו נוכל להתחיל כבר כעת כדי להצליח ליצור היפוך בקוטביות:

תנועת ההישענות

המגנטיות בינינו מתחילה לפעול מחדש כאשר הגבר נשען קדימה והאישה נשענת אחורה. זו תנועת גוף אנרגטית ותודעתית שלמדתי מיהונתן ומרים קליין, המורים הנפלאים שלי לגישת הקוטביות הבריאה והיא מבטאת את האיכויות הללו בצורה המדויקת ביותר ועוזרת לנו להרגיש אותם ולחולל את ההיפוך בצורה כמעט אוטומטית.

אז את הגברים אני מזמינה לתרגל הישענות קדימה, ממש כמו חיל בקרב ותתחבר לרצון העצום לכבוש ולנצח את האויב ובכך להגן על הבית והעם ותתמיר אותו לרצון לכבוש את אשתך , לנצח את המשבר שלכם ולהציל את הבית הנישואים והקשר שלכם. ואת הנשים שבינינו אני מזמינה לעשות ההיפך ולהתחיל להתאמן על הישענות אחורה, תנוחה שתעזור לך להרפות, לשחרר, להתחבר למעמקיי פנימיותך וכמיהותייך ולאפשר להם להגיע עד אלייך אם הוא הגיע אלייך הישעני אחורה והסכימי לקבל ולחוות את ההשפעה שלו וכמה היא עושה לך טוב. במידה והוא לא עושה זאת, התחילי את, ההישענות אחורה וההתמקדות בך וברגשות שלך תעזור לך להרפות ולאפשר לו להתחיל לצעוד לקראתך ובכך תשיבו את הקטבים למקומם כבתיקונן

ונזכה כולנו לברכת השם ככתוב:

"זָכָר וּנְקֵבָה בְּרָאָם ויברך אותם ויקרא את שמם אדם " \ בראשית ה ב

 

מאת זהבה בן חמו

הפייסבוק  https://www.facebook.com/zehava.yahasim/

 האינסטגרם  https://www.instagram.com/zehava_shoshana?igsh=MTJrejI4bXY5aDdzdQ==

וכאן זה הפודקאסט שלי "שלום בית"https://spotify.link/Ci2AfoXzWDb
לשאלות ופניה ישירה בוואטסאפ https://wa.me/message/OGC3KFZE2CECP1

הוספת תגובה

הוספת תגובה