עמוד הבית » טיפים לעיצוב הבית בעזרת חיתוך הקירות

טיפים לעיצוב הבית בעזרת חיתוך הקירות

צילום FREEPIK
לכל בית המפרט הראשוני שלו והעיצוב שעיצב אותו המהנדס שתכנן אותו. אך כולנו יודעים שהבית כפי שהוא, על קירותיו, חלונותיו וכל מה שיש בו הוא ממש לא סוף פסוק.

הבית יכול לקבל פנים חדשות ולהשתנות לגמרי אם רק ייצרו בו את השינויים הנדרשים. כך אפשר להוריד קירות ולבנות אחרים במקומם, להרחיב פתחים, לפרוץ חלונות ועוד שלל אפשרויות כאשר הן כפופות לאישורי מהנדס.

הבתים שלנו היום בנויים ועשויים בטון. הבטון הוא חומר בניה הכי חזק והכי איכותי שיש לנו ובהם יוצרים את כל המבנים כמעט בארץ. אך בגלל שמדובר בחומר כל כך חזק, הרי שכאשר עולה צורך בניסור הבטון, חייבים למצוא את כלי העבודה החזקים שיהיו מסוגלים להתגבר על העוצמה של הבטון וליצור בו את החורים הנדרשים.

כאן אנחנו מגיעים אל מסור היהלום. היהלום הוא חומר עוצמתי וחזק מאוד. למרות שעל פניו נראה לנו כי מדובר באבן חן יקרה, כדאי לדעת שהאבן היא לא רק יפה וזוהרת. מדובר באבן חזקה מאוד. יש כאלה הטוענים כי היהלום הוא החומר הכי חזק שקיים בטבע. מסיבה זו נעשה הניסור של הבטון באמצעות מסורי היהלום. אלו בהחלט מסוגלים לגבור על החומר ולנסר בצורה מדויקת להפליא את הבטון.

מחיר ניסור בטון בעזרת מסור יהלום

אז כמו בכל דבר, כאשר עולה הצורך בניסור בטון באמצעות מסור יהלום, תעלה מיד השאלה – כמה זה יעלה לנו. האמת היא שניסור בטון זהו תחום ייחודי בפני עצמו ואי אפשר לכלול אותו בעסקת חבילה עם כל מה שכרוך בעבודת השיפוץ. מדובר בניסור הדורש דיוק על המילימטר. מעבר לכך קיים הרצון שהניסור ייעשה בצורה הכי שקטה וגם הכי מהירה ואם אפשר, עם מינימום פסולת מסביב. מסור היהלום הוא הכלי שאכן עומד בכל הפרמטרים הללו והוא מסוגל לנסר בצורה מושלמת בלי לפגוע בסביבה או באיכות הסביבה. מחיר ניסור בטון  נמדד בהתאם לצורת הניסור והגודל של הניסור.

מעצבים את הבית מחדש

בעזרת מסור היהלום ניתן לעצב היום את הבית מחדש. כך אפשר להסיר קירות, לפרוץ דלת למרפסת חדשה, להרחיב חלון קיים ועוד. מעבר לכך אפשר גם לסדר את תשתיות המזגנים, להתקין קמין וכל מה שדורש העברת צנרת בתוך הקיר. אם העבודה תיעשה ביד מקצועית ומדויקת, התוצאה תהיה מרשימה ומושלמת.

מחיר ניסור בטון נקבע כמובן בהתחשב בהיקף העבודה ובצורת הניסור.

המאמר נכתב בשיתוף פעולה עם – AVRAHAM (מקדם אתרים)

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה