עמוד הבית » מעצבת שמלות כלה מאי משיח בדובאי, בכיכובה של נטלי דדון

מעצבת שמלות כלה מאי משיח בדובאי, בכיכובה של נטלי דדון

מאי משיח צילום קיטאנה פוטוגרפי
קמפיין שמלות הכלה של המעצבת הצעירה מאי משיח צולם בדובאי יחד עם צוות ישראלי, מקומי ובינלאומי.

את הקמפיין צילמה צלמת האופנה  Kitana שבין השאר מצלמת את הטופ מודל איזבל גולארט ולמגזינים כמו הארפר באזר, ווג ונוספים. המעצבת מאי פנתה אל אותה הצלמת בזמן שהותה בדובאי, וזו נענתה בחיוב לבקשתה של המעצבת לצלם את הקמפיין במדבריות של היעד הנחשק.

המעצבת החליטה שלמרות הארכת הסגר עד לשישי הקרוב, היא יוצאת לאוויר העולם עם קמפיין שמלות הכלה אליו הצטלמה נטלי דדון בדובאי רגע לפני שהחלו כל המגבלות על השבים מהמדינה.

צילום קיטאנה פוטוגרפי

קולקציית שמלות הכלה הזו נולדה מתוך רצון להביא משהו אחר לעולם הכלות.

"במהלך הסגר ידעתי שאני לא עוצרת, ועשיתי את מה שלא ההייתי יכולה לעשות בימים רגילים של השגרה שלי, טסתי לדובאי היעד הכי חם בתקופה הזו, עם נטלי דדון והצוות המדהים שליווה אותי וצילמנו שם את הקולקציה".

צילום קיטאנה פוטוגרפי

הקולקציה מונה כ- 10 דגמים שכל דגם מביא לידי ביטוי את כתב היד של המעצבת שהתפרסמה בזכות שמלות נועזות שמדגישות את קימורי הגוף, ובאה להציג סגנון שונה מקו הכלות המסורתי הרגיל. "לצד התקופה והשנה האחרונה אני מרגישה שיש מקום לדגמים של הקולקציה שמביאים איתם רוח אחרת, קלילה ושובבה נוכח התקופה".

צילום קיטאנה פוטוגרפי

מאי החליטה לצאת מאזור הנוחות ולהעיז, כמו בחיים עצמם. "אני מאמינה בלהיות מיוחד, שונה, ייחודי, לא לפחד להעיז ולקחת את עצמי למקומות אחרים". זה בא לידי ביטוי בשמלות , פחות מחוכים פחות טולים, גזרות עוצמתיות ושילובי בדים בעבודת יד, עם המון מחשבה להיות ייחודית.

צילום קיטאנה פוטוגרפי

טווח מחירים של הקולקציה השכרה החל מ 7,000 ₪ עד ל 14,000 ₪

ניתן להשיג בסטודיו המעצבת אלוף דוד 12, רמת גן .