עמוד הבית » סדרת פסטה טרייה, ביסלי פריסטייל, פיטנס מולטיגרין

סדרת פסטה טרייה, ביסלי פריסטייל, פיטנס מולטיגרין

סדרת פסטה פרמיום צילום אסף אמברם

חברת פסטה ריקו, החברה המתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית, הסדרה טרם נראתה ברמתה על המדפים בישראל: פסטה
פרמיום טרייה בסטנדרט איכות מעולה בקנה מידה עולמי. הכוללת ארבעה טעמים מיוחדים ואינה מכילה חומרים משמרים, מילוי הפסטה נעשה ע"י ירקות טבעיים וגבינה רקוטה 20%, פטריות פורטובלו טריות. אינה מדביקה ואינה מפרישה המון עמילן שימושה במקרר.

לדברי שי אלון, מנכ"ל חברת פסטה ריקו, אנו שמחים להשיק את סדרת המוצרים החדשה, ברמה ובאיכות שטרם נראו בישראל, להשפיע ולשנות את חוקיהמשחק. למדנו כי הצרכן אוהב ומעריך אוכל טוב ומוצרי איכות. בכוונתנו להמשיך לייצר ולהביא מגוון מוצרי איכות מהמטבח האיטלקי, שפונים לקהל הפודי אוהב איכות.

הפסטה מגיעה  ב-4 טעמים:
רביולי במילוי גבינות– פסטה מצוננת מחיטת דורום במילוי גבינת ריקוטה, מסקרפונה וגראנה פדנה. רביולי טעים ועשיר להפליא משביע, מוכן בקלות במים רותחים ונהדר להגשה עם רוטב רוזה, פסטו, שמנת פטריות
רביולי במילוי בטטה – פסטה מצוננת מחיטת דורום במילוי בטטה בצורת ריבוע משונן. רביולי עשיר,טעים להפליא ומשביע, מוכן בקלות במים רותחים ונהדר להגשה עם רוטב שמנת בטטה, שמנת וגראנה פדנה..
רביולי תרד וריקוטה-פסטה מצוננת מחיטת דורום במילוי ריקוטה ותרד. רביולי עשיר בגבינת ריקוטה ותרד, טעים להפליא ומשביע, מוכן בקלות במים רותחים ונהדר להגשה עם רוטב עגבניות, שמנת וגראנה פדנה.
פלין פטריות וריקוטה בטעם כמהין -פסטה מצוננת מחיטת דורום בצורת כיסונים מאורכים ייחודיים במילוי פטריות פורטובלו, כמהין וגבינת ריקוטה עשירה. בעל טעם וניחוח עשיר ומיוחד של כמהין.הפלין ניתן להכנה במים רותחים בהרתחה קצרה ונהדר להגשה עם רוטב אל אוליו, שמנת גראנה פדנו, רוזה
החברה בעלת  תו האיכות BRONZE DIE

כשרות: מהדרין רבנות בית דגן ובד"צ בית יוסף.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 24 ₪ – 27 ₪ לאריזת 330 גרם
להשיג ברשתות שופרסל, יוחננוף, חצי חינם, סופר סופר, סטופ מרקט, פרשמרקט, טיב טעם, יינות ביתן, ויקטורי, ובמגוון חנויות ומכולות בפריסה ארצית.

נסיינית המערכת: הישראלים אוהבים ומאוהבים בפסטה אחד המאכלים השכחים בכל בית, רובנו גדלנו על פסטה באריזה ומבשלים אותה במים חמים, כיום בעידן המודרני כל העולם הוא גלובלי החשיפה של הישראלים לפסטה טרייה הגיעה מחשיפה למרקם טעמי הפסטה באיטליה והרצון להמשיך להנות מטריות פסטה הלך וגבר והגיע לארץ טעם הפסטה חוותי ואיכותי מעניק תחושה שאתה באיטליה. בתאבון.

סדרת ביסלי פריסטייל

לאחר 41 שנה להמצאת הביסלי,אסם נסטלה יוצאת במהלך יוצא דופן.ומשווקת לצד הביסלי השכיח סדרה חדשה בשם ביסלי פריסטייל אשר ייחודהמאופיין בצורות פתוחות, שטוחות, גליות ולא מוגדרות.

הצורה החדשה מייצרת מרקם מחוספס וקראנצ'י במיוחד, המדגיש את הטעמים והתיבול העז מעבר לצורה, גם בצבעוניות מעניינת של סגול, כתום וצהוב, המבוססים על מיצוי טבעי של סלק, פפריקה וכורכום. כל אלו מעניקים חווית אכילה חדשה ושונה, בשלושה טעמים: חמוץ חריף, על האש, בצל מעושן.

עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם-נסטלה: " ביסלי הוא מותג חזק ואהוב, בעיקר בקרב בני נוער, שאוהבים חידושים וריגושים. כמובילי שוק החטיפים, חשוב לנו להרחיב את החוויה עבור צרכני הביסלי וכלל הקטגוריה ולכן פיתחנו את ביסלי פריסטייל, המתכתב עם מגמות המאפיינות בני נוער בתקופה הזו: פתוח, מפתיע, חופשי, לא פועל בתבניות מוגדרות, עם סטייל וביטוי אישי.

מוסקוביץ' מוסיפה כי "הרעיון מאחורי המהלך היה לפתח מוצר חדש, שמצד אחד ברור שהוא ביסלי ומצד שני הוא לגמרי אחר. סדרת הפריסטייל מגלמת בתוכה כל מה שאוהבים בביסלי – מרעיש וקראנצ'י, עם נוכחות כיפית וקלילה שאי אפשר להתעלם ממנה, ובטעמים מיוחדים ועזים".

צילום יחצ

ביסלי יוצר לראשונה באסם בשנת 1970. את הביסלי פיתח צוות בראשות דן פרופר, אז מהנדס במפעל בבני-ברק וכיום יו"ר קבוצת אסם. הרעיון נולד מתוך המומחיות של אסם בייצור פסטות כאשר הבינו שבארץ אין שוק חטיפים מלוחים. הטעם הראשון שהושק בארץ היה ביסלי גריל שהוא  עדיין אחד הטעמים הנמכרים ביותר של ביסלי יחד עם הברביקיו.

אריזה במשקל 60 ג' בכשרות בד"צ העדה החרדית ורבנות מקומית שדרות.

נסיינית המערכת: ביסלי, אין ילד, ילדה, נער נערה שלא טעמם ביסלי אנו נושמים ביסלי בכל אירוע יום הולדת לקטנים וגדולים ביסלי תמיד על שולחן האירוח ונחטף במהירות. הטעמים והצבעים החדשים עדינים בחך, חברות ילדיי טעמו כל אחד לפי טעמו האישי והבירות היו טובות.אהבו

Fitness Multigrain' בנגיעות שום ופלפל

חטיף מכיל רק 119 קלוריות לשקית, 45% דגנים מלאים ויהיה ללא סימונים אדומים (לפי תקנות רגולציות המזון של משרד הבריאות).החטיף מסדרת חטיפים קראנצ'ית המשויכת לזירת ה- Better for you, שהושקה לראשונה לפני  כחצי שנה. היא מיועדת לצרכנים המקפידים על אורח חיים מאוזן ומחפשים חטיפים טעימים ומפנקים, העשויים מרכיבים איכותיים וטובים יותר תזונתית. הסדרה הושקה לאחר מחקרים שהראו כי צרכנים רבים מחפשים חטיף בריא וטעים, ממנו ניתן ליהנות ללא רגשות אשם.

עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם-נסטלה: "הצטרפותו של 'Fitness Multigrain עם נגיעות שום ופלפל' למשפחת פיטנס, עונה על צורך שעלה מצרכנים, המחפשים פתרונות טובים ואיכותיים על מדף החטיפים, בלי להתפשר על החוויה ה'קראנצ'ית' והכיפית. לשוק ה- Better for youבישראל פוטנציאל צמיחה אדיר, ואנו מאמינים שהמותגFitness י יוכל להוביל אותו קדימה".

פיטנס מולטיגרין צילום יחצ

כשר פרווה,  בד"צ העדה החרדית, רבנות מקומית שדרות. משקל 25 גרם.

נסיינית המערכת: נושא הבריאות קיבל תאוצה גדולה בתקופת הקורונה אנשים רוצים לשמור על בריאות ואיכות החיים, המוצר לאוהבי קראנץ' עם קצת פילפליות בטעם. בהחלט הטעם פלפלי … אימון מוצלח !