עמוד הבית » עמותת 'אחת מתשע' והקרן לחקר הסרטן בישראל ICRF

עמותת 'אחת מתשע' והקרן לחקר הסרטן בישראל ICRF

עמותת 'אחת מתשע' צילום 3 צלמים
לרגל יום המודעות הבינלאומי לסרטן, ערכה אמש (יום ג) בורסת היהלומים הישראלית אירוע לכ- 300 נשים, בשיתוף עמותת 'אחת מתשע' והקרן לחקר הסרטן בישראל ICRF

באירוע השתתפו חברות בורסת היהלומים, נשים המתמודדות עם סרטן השד ונאבקות באופן יומיומי במחלה, יו"ר הקרן לחקר הסרטן עו"ד תמיר גילת ובכירי הבורסה, בניהם: נשיא הבורסה ליהלומים – יורם דבש, והמנכ"ל – ערן זיני, חזי בלום – מ"מ נשיא בורסת היהלומים ובועז מולדבסקי – יו"ר מכון היהלומים.

 היום כולו הוקדש לכוח הנשי. במהלך היום התקיימו סדנאות בריאות השד של עמותת אחת מתשע לעובדות הבורסה ליהלומים, הדרכות וסיורים ברחבי הבורסה לנשים המתמודדות עם סרטן השד יחד עם נשות הבורסה. לבסוף נחשפו הנשים להרצאה של אורח הכבוד , יו״ר הקרן לחקר הסרטן בישראל עו"ד תמיר גילת.

תמיר חולה סרטן גרורתי המתמודד מזה תשע שנים עם המחלה, עלה עם הרצאתו מעוררת ההשראה "לחיות את החיים במלואם", אשר  סגרה את האירוע.

עו"ד תמיר גילת פתח את האירוע ואמר: "כל חיי אני מקדיש לליווי חולים סופניים ובני משפחותיהם, לגיוס כספים ולתמיכה בחקר הסרטן בישראל. אני תמיד שמח לגלות שיש מקומות עבודה שמשקיעים גם בנושאים חשובים כמו אלו. אני רואה בכך שליחות ומקווה שגופים נוספים יעודדו מודעות ואת העלאת הנושא לסדר היום".

סיגל רצין, מנכ"לית עמותת 'אחת מתשע' אמרה: "העמותה   פועלת להעלאת המודעות לגילוי מוקדם ומציל חיים, וכן מעניקה תמיכה וסיוע לנשים המתמודדות עם סרטן השד ולבני משפחותיהן. מודעות היא צעד ראשון למען הנשים עצמן ולטובת הגילוי המוקדם."

מימין למעלה חזי בלום תמיר גילת בועז מולדבסקי וערן זיני עם נשות אחת מתשע
צילום 3 צלמים

חזי בלום מ"מ נשיא הבורסה חתם אירו האירוע ואמר: "כאחד הגופים הגדולים בישראל המונה מעל 3,000 חברים, אנו רואים חשיבות עליונה בלעורר מודעות בנושא הסרטן, לפנות את הנושאים השגרתיים משולחן העבודה כדי לזכור שבריאותינו ושימת תשומת לב לבדיקות מקדימות- היא מעל הכל. אנחנו  מעריכים את עשייתו של  עו"ד תמיר גילת  בנושא חקר הסרטן בישראל ונמשיך לתמוך ולעזור בנושא".