עמוד הבית » קיץ שוב כאן וזה הזמן להיזהר מהשמש

קיץ שוב כאן וזה הזמן להיזהר מהשמש

צילום: unsplash
עם התחזקות קרני השמש בימי הקיץ החמים, החשיפה לקרינת UV עולה ולכן החשיבות של הגנה מתאימה רק גדלה. חשיפה ממושכת לשמש מגבירה את הסיכון לקמטוטים, כתמי גיל וסרטן עור שאנחנו בהחלט רוצים להימנע מהם, מה כן צריך לעשות ?

פיתחו מעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר את סדרת הפנים ULTRA LIGHT המעניקה הגנה גבוהה SPF50 ורחבה מקרני השמש (קרינת UVA, UVB, IR) וזאת לצד מרקם קליל במיוחד הנספג במהירות, וכוללת תחליבי הגנה לעור מעורב עד שמן ולכל סוגי העור. כל תחליבי ההגנה לפנים שבסדרה במרקם פלואיד של אולטרסול ULTRA LIGHT, מכילים שילוב אנטי אוקסידנטים – ויטמין E ותמצית תה ירוק לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ובשמירה על מראה עור בריא גם לטווח הארוך, מעניקים לחות ל-24 שעות, עמידים במים ולא מכילים אוקסיבנזון או פרבנים. הם מהווים בסיס אידיאלי לאיפור ולשימוש יומיומי, נספגים בעור במהירות ומותירים מראה מט, נטול ברק ושומניות. התחליבים מוצעים באריזה ייחודית וקלה לשימוש המתאימה לנשיאה בכל תיק.

ד"ר פישר משיקה מוצר חדש – תחליב פנים קליל במיוחד המיועד לעור רגיש בפורמולה ללא בושם, הכוללת שילוב ייחודי של רכיבים אקטיביים לסיוע בהרגעת העור. התחליב נבדק אופטלמולוגית, מתאים לשימוש באזור העיניים ונבדק סנסטיב לעור רגיש.

  • חדש! אולטרסול ULTRA LIGHT פלואיד תחליב הגנה קליל במיוחד לעור רגיש, להגנה גבוהה מהשמש SPF50, מועשר באנטי אוקסידנטים ורכיבי הרגעה אקטיביים לסיוע בהרגעת העור, מעניק לחות ל-24 שעות, לשימוש יומיומי. תכולה: 50 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 ₪.
  • אולטרסול ULTRA LIGHT פלואיד תחליב הגנה קליל במיוחד לעור מעורב עד שמן, להגנה גבוהה מהשמש SPF50, מועשר באנטי אוקסידנטים ומעניק לחות ל-24 שעות, לשימוש יומיומי. תכולה: 50 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 ₪.
  • אולטרסול ULTRA LIGHT פלואיד תחליב הגנה קליל במיוחד לכל סוגי העור, להגנה גבוהה מהשמש SPF50, מועשר באנטי אוקסידנטים ומעניק לחות ל-24 שעות, לשימוש יומיומי. תכולה: 50 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 ₪.

>>> הכתיבה היתה מהות של חייו

סדרת אולטרסול אולטרה לייט צילום: יעל האן

 

בנוסף, מומלץ ללבוש בגדים ארוכים, כובע רחב שוליים וגם לחפש צל כאשר ניתן, במיוחד בשעות השיא של השמש מהבוקר ועד אחר הצהריים. לא רק בחופשה בחו"ל צריך להיזהר – גם בפעילויות יום-יומיות כמו נסיעה או עבודה/לימודים בחוץ כדאי להקפיד על הגנה. הכי חשוב, שגרת טיפוח נכונה שיכולים לעזור להאט תהליכי הזדקנות של העור. אז חברים, הקיץ הזה נהנים מהשמש אך לא על חשבון בריאות העור שלנו. קחו את ההגנה ברצינות כדי לשמור על עור נעורי ובריא לאורך זמן.

להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ובאתר ד"ר פישר, במחירי הכרות לרגל ההשקה