עמוד הבית » תדהר משנה את חוקי המשחק: אחריות 10 שנים על דירות חדשות

תדהר משנה את חוקי המשחק: אחריות 10 שנים על דירות חדשות

נדל"ן בתל אביב, צילום: נעמה משיח כהן
תדהר מציעה אחריות למשך 10 שנים על דירות חדשות שייבנו על ידי החברה ויירכשו על ידי לקוחותיה. זוהי תקופת אחריות ארוכה יחסית לשוק הנדל"ן בישראל , מהלך חדשני וראשוני בענף הנדל"ן, מעבר לנדרש בחוק המכר.

היוזמה נועדה להגביר את הביטחון והוודאות עבור רוכשי הדירות מתדהר, על ידי מתן אחריות ממושכת לטיב הבניה והתקינות של הדירות. המהלך הינו כצעד להגברת אמון הלקוחות בקבוצת תדהר ובאיכות עבודתה, במיוחד על רקע חששות מפני ליקויי בנייה בחלק מפרויקטים הנדל"ן בשנים האחרונות בישראל.

אחריות ל-10 שנים על דירות חדשות מהווה שינוי משמעותי בתפיסת השוק והאחריות כיזמים וקבלנים. תדהר הינה חברה ותיקה ומוכרת בשוק הנדל"ן הישראלי, שפעלה כבר כ-30 שנה וסיפקה כ-20,000 דירות חדשות שנמסרו בזמן ופועלת על פי שיטה המאפשרת איכות בניה ללא פשרות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר הכוללת באיכות מוצר ושירות לקוחות ברמה אחרת תחת ההבטחה ללקוח – לבנות בתים שאנשים אוהבים ולייצר רק לקוחות מרוצים.

מבט על ת"א, צילום: נעמה משיח כהן

 

>>>בלעדי: עורך דין מצליח שהפך לסופר והבין את משמעות החיים 

תכולת האחריות כוללת רשימה רחבה של טיפול בליקויים ברכיבים, פריטים ובמערכות המוגדרות כתשתיות מרכזיות בדירה, כמפורט בתקנון האחריות. רשימת הפרויקטים ותנאי ותכולת האחריות מוצגות במלואן בתקנון האחריות שבאתר החברה – https://tidhar.co.il.

לדברי אורי לוין, מנכ"ל קבוצת תדהר: "קבוצת תדהר ממשיכה להוביל את ענף הנדל"ן ולקבוע סטנדרטים חדשים למוצר ולשירות. אחריות ל-10 שנים מייצרת ערך משמעותי ושקט נפשי ללקוחותינו. הצעת ערך יוצאת דופן זו מחדדת את החשיבות של היזם והקבלן בסט השיקולים של רכישת דירה – זה חשוב ממי קונים דירה".

גיל גבע יו"ר קבוצת תדהר מוסיף: "30 שנה של מיקוד ביצירת ערך ללקוחותינו הביאו אותנו פעם אחר פעם לניפוץ פרדיגמות  ולקביעת סטנדרטים חדשים בענף – באיכות המוצר, בשרות יוצא דופן, במסירת דירות תמיד בזמן וללא יוצא מן הכלל, ובעמידה קפדנית בהתחייבויות. הצעת הערך החדשה שלנו –  אחריות תדהר ל-10 שנים – מרימה שוב את הרף ומקבעת סטנדרט חדש ומשמעותי בעל ערך יוצא דופן ללקוחות. האנשים המצוינים שלנו, התרבות הייחודית ו״שיטת תדהר״ הם הבסיס להישגים אלו ולהיותה של תדהר חברה מובילה".

ימין, אורי לוין מנכ"ל קב' תדהר, שמאל, גיל גבע יו"ר תדהר, צילום: נעמה משיח כהן