עמוד הבית » קנדל ג'נר נבחרה להוביל קמפיין עולמי

קנדל ג'נר נבחרה להוביל קמפיין עולמי

Reserved - קנדל ג'נר צילום יחצ חול
קנדל ג'נר נבחרה להוביל את הקמפיין העולמי של רשת האופנה RESERVED לסתיו חורף 2019/20 הקולקציה תנחת בישראל בתחילת חודש אוקטובר

לאחר קמפיינים עם כוכבות עולמיות ביניהן: קייט מוס, סינדי קרופורד, אדווה עובה ואירינה שייק, מותג האופנה הפולני, RESERVED שנחת בישראל בדיוק לפני שנה ונחל הצלחה רבה, שוב מושיט יד לכוכבים ויוצא בקמפיין הכי גדול עד כה. את קמפיין  סתיו-חורף 2019/20 של המותג נבחרה להוביל קנדל ג'נר – אייקון של תרבות הפופ העכשווית, מלכת המדיה החברתית ודוגמנית בינלאומית עם  116  מיליון עוקבים באינסטגרם.

ג'נר שנמצאת במיקום גבוה ברשימת הדוגמנים המוכרים ביותר של פורבס היא ללא ספק אחת האושיות הגדולות בעולם האופנה כיום.

בסרטון הקמפיין בבימויו של גורדון פון שטיינר, הופכת קנדל לכוכבת של הסרטים האיטלקיים האיקוניים ביותר  וחושפת כישרון משחק טבעי כשהיא רוקדת, מפתה ומפלרטטת עם המצלמה.

הסרטון הסוריאליסטי מתרחש בוילה איטלקית בארוקית בה קנדל ג'נר חולמת בהקיץ ומגלמת דמויות שונות. בסצנה אחת היא אריסטוקרט איטלקי מהסרטים הישנים, באחרת נערת רטרו מטורפת שקועה בריקוד, מורדת צעירה משנות התשעים ובת ים ששוחה באקווריום גדול.

קנדל מחליפה פנים רבות בקמפיין ומזכירה בין היתר את סופיה לורן המתוחכמת בסרט "נישואים, סגנון איטלקי"  ובסצנה אחרת את נטלי פורטמן החנונית ב"ליאון ".

קולקציית  לסתיו-חורף 2019/20 היא המקור להשראות אלה, באמצעותה הדמות הראשית האייקונית מבטאת את הפנטזיות והגעגועים שלה. הקולקציה תגיע לישראל בתחילת אוקטובר ותכלול  את הסגנונות השונים האלמותיים שמיוצגים בקמפיין, בין הפריטים יהיה ניתן למצוא את מה שקנדל לובשת בסרטון, לדוגמא: חולצת שיפון פרחונית, חצאית מידי דמוי עור בצבע בורדו, סריג גולף דק בצבע תכלת מנטה, גוזיה שחורה עם משחק שקיפויות, חצאית עור מידי שחורה, מעיל טרנץ' בוורוד בהיר, מעיל טראנץ' שחור קלאסי, שמלת מיני בצבע אדום כהה עמוק ועוד.

Reserved – קנדל ג'נר
צילום יחצ חול
Reserved – קנדל ג'נר
צילום יחצ חול

גורדון פון שטיינר, תסריטאי, במאי וכוריאוגרף של סרטון ריזרבד -"קיאו קנדל!" עבד עם בתי אופנה מרכזיים מפראדה ועד גוצ'י ויצר את הסרטים הקודמים של RESERVED #ILoveYouCindy ו- #IcanBoogie.

הסטייליסט ג'ייקוב K אחראי למראה של קנדל בקמפיין החדש. ג'ייקוב עבד בעבר שותפות עם קנדל בשער העיתון "ווג" האיטלקי שלה.

Reserved – קנדל ג'נר
צילום יחצ חול

קנדל ג'נר – תופעת אופנה – בגיל 23 בלבד כבר יש לה קריירה בתחום האופנה בת תשע שנים.

את הקריירה החלה בגיל 14 כשהופיעה על שער מגזין "נייר" עם אחותה קיילי ג'נר. היא הפכה במהרה לכוכבת בני העשרה, והפכה ל"פנים "של" ווג Teen ".

היום, אחרי כמעט עשור בענף, קשה למנות את כל השערים שכיכבה בהם . אחד החשובים ביותר הוא בהחלט סיפור השער של "ווג" הצרפתי לרגל יום הולדתו ה -95 של המגזין. מאז היא כיכבה על שערי מגזינים נחשבים ברחבי העולם ובקמפיינים של מותגי יוקרה כמו מארק ג'ייקובס, בלמיין, מיו מיו, לונגצ'מפ או אלטוזארה ובעונת הסתיו-חורף החדשה 2019-2020 היא הופכת לפנים של RESERVED

116 מיליון העוקבים באינסטגרם הרשמי שלה הופכים אותה לתופעה של תרבות הפופ של ימינו, הכריזמה שלה, האנרגיה ויופיה יוצא הדופן מעניק ערך מוסף לעולם האופנה.

להשיג ברשת RESERVED  

הוספת תגובה

הוספת תגובה