עמוד הבית » רובי וויליאמס פותח את השנה בחדשה בדובאי

רובי וויליאמס פותח את השנה בחדשה בדובאי

צילום: יחצ
אנחנו לא יכולים לחשוב על דרך טובה יותר לקבל את פניה של שנת 2022 מאשר עם הופעה של רובי וויליאמס. הזמר האגדי והכריזמטי יגיע להופעה במלון אטלנטיס דה פאלם, כחלק מחגיגות הפאר שמתכננים במלון לכבוד ערב השנה האזרחית החדשה

החגיגות יכללו ארוחה יוקרתית בשיתוף בית השמפניה היוקרתי MOËT & CHANDON, במהלכה ינסו לשבור שיא עולמי של פירמידת כוסות זכוכית הגדולה בעולם.

אורחי אירוע הגאלה יהנו ממושבים בשורה הראשונה להופעה חיה בת 70 דקות בליוי מופע זיקוקים מרהיב, במסיבת ערב השנה האזרחית החדשה הגדולה ביותר בעיר. ההופעה המחשמלת אמורה להתקיים לקראת הספירה לאחור של 2022, וצפויה לשלב להיטים מובילים ואהובים על המעריצים בערב הגדול ביותר של השנה, ביניהם: 'Rock DJ' ו'Let me Entertain You', כמו גם שירים אהובים כמו 'Feel' ו-'Angels '.

רק משתתפי ארוחת הערב החגיגית יוכלו ליהנות מההופעה החיה המרהיבה של הבדרן האייקוני ואחריה לצפות במופעי הזיקוקים והפירוטכניקה מהגדולים והמדהימים שנראו דובאי, כשהשמיים מעל החוף המלכותי יהפכו לתערוכה של צבעים.

צילום: יחצ

האורחים יוכלו גם לחזות בניסיון המפואר של שבירת שיא גינס לפירמידת כוסות השתייה הגדולה בעולם . במטרה לנצח את השיא הקודם של 50,116 כוסות, הפירמידה המדהימה תכלול 55,000 כוסות המתנשאות לגובה של כמעט 10 מטרים. בתמיכת פרויקט הקיימות של אטלנטיס, פרויקט אטלס לשימור וקיימות (The Atlantis Atlas Project) כל הכוסות אמורות להיות ממוחזרות ויהפכו לכלי זכוכית בהם ייעשה שימוש עתידי.

טימותי קלי, סגן נשיא ומנכ"ל אטלנטיס דובאי, אמר: "אנחנו נרגשים מאוד לקבל את פני רובי וויליאמס, כישרון ברמה עולמית, לדובאי לערב השנה החדשה. שנת 2021 הייתה מאתגרת עבור כולנו, ואנו מצפים להעניק לאורחים את אחד הערבים הבלתי נשכחים בחייהם כשאנחנו פותחים שנה חדשה". קלי הוסיף, "באטלנטיס, אנו שואפים להבטיח שכל חוויה באתר הנופש לאורחים ולמבקרים תהיה יוצאת דופן ובלתי נשכחת. ".

צילום: יחצ

אחרי קבלת הפנים  יחכו לאורחים מתאבנים ומשקה קבלת פנים, להקה חיה בת 30 נגנים ורקדניות קנקן שיפתחו את מערך הבידור, וילוו את האירוע לאורך כל הלילה. בנוסף יוגשו משקאות פרימיום אלכוהוליים ולא אלכוהוליים ללא הגבלה, האורחים יכולים ליהנות משמפניה זורמת חופשית כל הערב כדי ללוות את המזנון המפואר הכולל מאות מנות שוות מלובסטר וקוויאר ועד לתחנת סושי, פסלי קרח נוצצים ומבחר של למעלה מ-65 מנות יפהפיות. קינוחים בעבודת יד, עוגות ופטיפורים.

ארוחת הערב החגיגית היא אחד מ-15 אפשרויות שיציע אתר הנופש לאורחיו במהלך ערב זה. במתחמים השונים כמו ה-WHITE Beach, יופיע צמד ההפקות האנגלי והמועמדים לגראמי, Camelphat בראש האירוע, בעוד אורחים המחפשים משהו קצת יותר רגוע יכולים ליהנות ממגוון אפשרויות לסעודה, כולל תפריט תת-מימי בן שמונה מנות במסעדה הרומנטית אוסיאנו הפועלת במתחם המלון ועוד.

כמות הכרטיסים מוגבלת ומומלץ להזמין מראש: המחירים לארוחת הערב החגיגית בערב השנה החדשה מתחילים מ-4,950 AED למבוגרים ו-2,950 AED לילדים.

להזמנות ופרטים:  https://www.atlantis.com/dubai/whats-on/new-years-eve

אודות מלון Atlantis, The Palm בדובאי

ממוקם במרכז סהר הדקל בדובאי, אטלנטיס הוא יעד הנופש ואתר הנופש הראשון באזור. אתר הנופש הייחודי, בנושא אוקיינוס נפתח בספטמבר 2008 ומשתרע על פני 46 דונם, כולל מגוון של אטרקציות ימיות ואטרקציות בידוריות ופארק מים המשתרע על 22 דונם Atlantis Aquaventure.

מתחם הנופש הוא ביתו של אחד מפארקי המים הגדולים בעולם ואחד מבתי הגידול הימיים באוויר הפתוח הגדולים ביותר, עם למעלה מ 65,000 בעלי חיים ימיים בלגונות ובתצוגות, כולל מתחם האקווריום בשם – Lost Chambers Aquarium – מתחם המכיל מבוך של מסדרונות ומעברים מתחת למים אשר מספקים מסע ב"אטלנטיס האבודה".

צילום: יחצ

הפארק מכיל כ 23.5 מיליון ליטר של מים המשמשים להנעת 105 מגלשות מים ואטרקציות מים מרגשות, כולל מספר מגלשות שוברות שיאים עולמיים ושני נהרות זורמים הכוללים גלי גאות ובריכות, ופעילויות כגון סירות מנוע.

מפרץ הדולפינים – בית הגידול לשימור וחינוך דולפינים שאין שני לו ונקודת אריה הים, נוצרו בכדי לספק לאורחים הזדמנות של פעם בחיים להכיר וללמוד עוד על כמה מהיונקים הידידותיים ביותר בטבע.

אתר הנופש מתגאה באוסף מרשים של חנויות בוטיק וחנויות יוקרה וכן אולמות וחדרי כנסים וישיבות.

מתחם הנופש אטלנטיס ידוע גם כיעד הקולינרי הנבחר באזור שבו האורחים יכולים לבחור מתוך אוסף של 29 מסעדות בעלות שם עולמי, כולל המסעדות: Bread Street Kitchen & Ba, Hakkasan, Nobu, Ronda Locatelli, Seafire Steakhouse & Bar, וכן המסעדה זוכת הפרסים Ossiano אשר נמצאת מתחת לפני הים.באתר הנופש  קיימת גם סצנת חיי לילה סוערת, עם מתחם הבילוי Wavehouse אשר מציע משהו עבור כל אחד, בעוד שמסעדת WHITE Beach & Restaurant היא המקום המושלם להירגעות מול נוף מרהיב של שקיעת השמש בים הערבי.

למידע נוסף אודות אטלנטיס בקרו ב: www.atlantis.com/dubai