עמוד הבית » אישה סקסית – לא מה שחשבתם

אישה סקסית – לא מה שחשבתם

צילום: pexels
כשזה מגיע למין, גברים צריכים אותות ברורים מאוד מהאישה שלהם בנוגע להנאתה. מעטים המקרים שבהם המסרים המיניים שלך ברורים עבור הגבר שלך.

גברים זקוקים גם למשוב תמידי. צריך להרגיע אותם שהם עושים את הדבר הנכון, ושאת נהנית ממה שהם עושים לך – או, אם את לא נהנת מזה, גם את זה הם צריכים לדעת.

דעי לך משהו חשוב לגבי גברים – נשים שנחשבות לסקסיות בעיניהם, הן לא בהכרח ה'פצצות' האלה שאתה נופל מהרגליים כשאתה רואה אותן, או הפלרטטניות ביותר, או אלה עם החזה הגדול ביותר. הנשים הסקסיות ביותר הן אלו שמגיבות בבירור ובמוחצנות להתעלסות שלהן, שיודעות לבטא מיניות במהלך סקס בצורה חופשית ומשויררת.

צילום:pexels

הגברים איתם שוחחתי על מה סקסי ביחסים שלהם, סיפרו לי שהכיף הגדול שלהם הוא כאשר הנשים שלהם הודיעו להם מתי מגע כזה או אחר שלהם ריגש אותן, מתי ה'דחף' היה עמוק בצורה מספקת, ולהפך, הודיעו להם מתי הן לא ממש התגרו כשנגעו בהן בצורה מסוימת, במקום מסוים. אם תרצו, גברים מחפשים נשים שיוכלו להעניק להם ביטחון מיני – נשים שיש להן מספיק מיומנות וביטחון מיני כדי להיות מסוגלות לשלוט במהלך מערכות היחסים הארוטיות שלהן. זה נחשב בעיני רבים אישה סקסית.  אם כי, כמובן, לעתים גברים יכחישו שהם 'עפים' על משוב מבת הזוג שלהם, אבל אין לכם מושג כמה זה עוזר במבחן התוצאה.

גבר יכול להיות מנוסה מאוד מינית וגם אוהב ורגיש, אבל זה לא אומר שהוא קורא מחשבות. הוא עשוי לחשוב שאם הוא ילקק את הדגדגן שלך בקלילות ובמהירות, הוא ייתן לך סוג תחושה מהחלומות. אבל מה שהוא לא יידע, ולא יכול לדעת, זה שאם הוא היה מלקק רק רבע סנטימטר נמוך יותר, ורק קצת יותר ב-רכות…  החלום היה הופך למציאות.

צילום:pexels

עלייך ללמוד איך לתקשר איתו מינית ברמות שונות, מבהירות ועד הסברים מפורטים על הפנטזיות הארוטיות שלך. והכי חשוב, עלייך ללמוד איך להראות לו מה את מרגישה או רוצה להרגיש מבלי לגרום לו לחשוב שאת מזלזלת בביצועים המיניים שלו. אם את ממלמלת: "תרד.. קצת יותר למטה, הו כן…." את לא תהרסי את האגו שלו, ולא תגרמי לו להרגיש חסר יכולת מינית. גם אם תגנחי קלות או תזיזי את הירכיים שלך כך שהוא יצטרך ללקק במקום הנכון זה יעזור מאד. למעשה, הוא ישמח לדעת שהוא נותן לך סוג של לשון טובה שבטוח תביא אותך לאורגזמה מספקת. את חייבת לערב אותו במתן הסקס שלו כדי שיהיה נהדר באמת. חוסר תקשורת גורם למערכת יחסים מינית להתקלקל במהירות.

אני תמיד נפעם מהעובדה שכמה נשים לוקחות על עצמן את האשמה ביחסים מיניים לא טובים, כשברור שהגורם לבעיה הוא בורות, או אנוכיות של בן הזוג. הדרך לפתור בעיה מינית במערכת היחסים שלך זה לא לקחת על עצמך את האשמה, אלא לקחת אחריות ושליטה עליהם.

ללמוד לקחת שליטה על מערכות היחסים המיניות שלך דורש הרבה טקט, נחישות ואמונה חזקה בסקסיות שלך. אולי בן הזוג שלך לא העריך עד עכשיו כמה את סקסית, אולי הייתם ביחד כל כך הרבה זמן שהוא פשוט לוקח אותך כמובן מאליו. כך או כך, את זאת שצריכה לגרום לו לתת לך את כל הפינוקים המיניים שאי פעם דמיינת. את צריכה לבנות את הביטחון המיני שלך כך שתהיי בטוחה באטרקטיביות הפיזית שלך ובמיומנות שלך כמאהבת של המאהב שלך. כל כך הרבה נשים עדיין סובלות מסקס פח, כי הן לא מאמינות שהן מפתות במיוחד.

צילום:pexels

לא משנה מה את חושבת על המראה הפיזי שלך, יש לך את הפוטנציאל להיות האישה הסקסית ביותר שהאיש בחייך פגש אי פעם. עלייך להתמודד עם כל החרדות המיניות שלך וכל המחסומים המיניים שלך. האם יש משהו בחיי המין שלך שמדאיג אותך? האם את מודעת מה קורה לגוף שלך כשאת מרוגשת מינית? האם את יודע מה קורה למאהב שלך כשהוא מרוגש מינית (חוץ ממה שכולם יודעים)? האם את בטוחה שאת יודעת מה הכי מעורר את המאהב שלך – ואם את יודעת, האם את מוכנה לעשות את זה עבורו?

את יכולה לחיות חיי אהבה זוגיים מבלי לעשות שום דבר קיצוני או יוצא דופן. הבסיס של סקס נהדר באמת, הוא לדעת איך לרצות את המאהב שלך הן פיזית והן נפשית ואיך ללמד אותו לעשות לך את אותו הדבר. זה לדעת איך לפתוח את הגוף והנפש שלך, ולגרום לו לפתוח את הגוף והנפש שלו. זה שיתוף בעוצמת ההנאה שלך ושמירה על ראש פתוח לגבי וריאציות מיניות, כי ברגע שתתגברי על ההסתייגויות הראשוניות שעשויות להיות לך מכמה דברים, רבים מהם יכולים להיות מרגשים ומהנים.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה