עמוד הבית » המהפכה כבר כאן, מהיום את ה"קוסמטיקאית" של עצמך ובהתאמה אישית

המהפכה כבר כאן, מהיום את ה"קוסמטיקאית" של עצמך ובהתאמה אישית

JELIXIR קרם ובוסטרים לפנים.החל מ136 שח . צילום איה ווינד
יש לך סטייל שהוא רק שלך, את בוחרת את התזונה שלך בקפידה, הקריירה שלך, הזוגיות שלך, הם רק שלך. אז למה את מסתפקת באותו קרם פנים גנרי שיש לכולן?

זו הסיבה שהקמנו את Jelixir: הבנו שלכל אחת יש עור עם צרכים שונים הדורשים טיפול ייחודי ומותאם אישית. רקחנו 2 קרמים בסיס עשירים ומזינים, אותם ניתן לשדרג ולהתאים אישית על ידי הוספת בוסטרים, לפי מה שהעור צריך. והתוצאה: עור פנים בריא וזוהר לאורך זמן.

החברה הושקה בישראל ומציעה סדרת מוצרי קוסמטיקה בהתאמה אישית. החברה מביאה מהפכה גדולה ומשמעותית בתחום וזאת מתוך הבנה שלכל אחת מאיתנו יש עור פנים בעל צרכים שונים, הדורש טיפול ייחודי ומותאם אישי. החברה מציעה 2 קרמים בסיס עשירים ומזינים לעור הפנים הבוגר והצעיר, אותם ניתן לשדרג ולהתאים אישית על ידי הוספת סרום-בוסטרים לפי מה שעור הפנים שלך צריך.

ראשית מתחילים באבחון העור והצרכים בעזרת שאלון און-ליין מהיר. בהתאם לנתונים, מתאימים את הקרם והבוסטרים הנכונים עבורך. התוצאה הסופית היא קרם שמתאים לך באופן אישי, ולא למשהיא אחרת או אפילו אמך. כל אחד מהמרכיבים הטבעיים והפעילים שאנחנו מוסיפים למוצרים, נועד כדי לייצר שינוי לטובה בעור ובשגרת הטיפוח, כדי להתחיל לראות תוצאות הכי מהר שאפשר.

כל הקרמים והבוסטרים הם וגאן פרנדלי, מכילים רכיבים אורגניים בלבד, לא נוסו על בעלי חיים, לא מכילים רכיבים מן החי, ללא פאראבנים, ללא סולפטים, ללא שמן מינרלי, תוצרת כחול לבן ומיוצרים בישראל. כל הקרמים והפורמולות בפיקוח ובאישור משרד הבריאות.

להשיג באתר https://www.jelixir.com/

 קרמים בסיס לפנים

קרמי הלחות של Jelixir מבוססי נוסחה חדשנית וייחודית עשירים ומזינים, מתבססים על רכיבים פעילים מהטבע: חמאת שיאה, מיצוי פרי הסברס, חוחובה, שמן זית וחומצה היאלורונית. על בסיס הקרמים ניתן להוסיף את הבוסטרים הייחודיים, המתאימים למה שהעור שלך צריך, ומייצרים עבורך בהזמנה אישית קרם טיפוח אישי וייחודי.

קרם לחות Divine

מולטי קרם לפנים המעניק הזנה עמוקה ומשמעותית לעור הפנים. הקרם מכיל רכיבים פעילים מהטבע, ויטמין E וחמאת שיאה, להזנה עמוקה וגמישות של העור. בקרם מיצוי פרי הסברס, ענבים, חוחובה ושמן זית, על מנת להגן על העור מפני נזקי האקלים ורדיקליים חופשיים. מרכיבים טבעיים אלה מסייעים להאטת תהליכי ההזדקנות ושיפור במראה העור.

מחיר: 216 ₪.

קרם לחות Aurora

קרם לחות עשיר במיוחד, המכיל שילוב ייחודי של מרכיבים פעילים מהטבע שנוצרו כדי להעניק לחות לאורך זמן. בקרם משולבים מיצוי פרי סברס, התורם להאטת הזדקנות העור ומכיל סגולות ליצור קולגן טבעי והחלקת העור, ויטמין E ונוגדי חמצון להגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים, נזקי האקלים והסביבה וחמאת שיאה בשילוב שמן חמניות, המעניקים לחות והזנה לעור. החומצה ההיאלורונית המשולבת בפורמולה מסייעת לשמור על הלחות הטבעית של העור.

מחיר: 216 ₪.

קרם לחות 216 ש"ח צילום איה ווינד

הבוסטרים

הסרום בוסטרים של Jelixir נותנים מענה לבעיות עור אינדיבידואליות ומציעים טיפוח מושלם שתוצאותיו ניכרות מהרגע הראשון. בין אם מדובר בעור יבש, שמוני או מגורה, עור הזקוק לבוסט התרעננות או חיזוק אנטי אייג'ינג, התמהיל של כל בוסטר והשילוב בינו לבין הקרם, מאפשר לתת מענה אישי וייחודי והתוצאה המתקבלת היא עור זוהר, בריא ורענן.

בוסטרים לפנים מחיר 136-168 , צילום איה ווינד
קרם ובוסטרים מחיר 168- 136 ש"ח צילום איה ווינד

סרום בוסטר MOONBOW להבהרת העור, מניעת פיגמנטציה וטשטש כתמים

הבוסטר מסייע לייצור תקין של הקולגן הטבעי, מונע פיגמנטציה ועור יבש. מבוסס על אלפא ארבוטין, רכיב פעיל המופק משילוב גרגירי יער, ויטמין C וחומרים פעילים. התרכובת הייחודית מטשטשת כתמי גיל, פיגמנטציה ושמש, מדכאת ייצור מלנין, ומזינה את השכבות העמוקות של העור. התוצאה: עור אחיד, זוהר ובריא לאורך זמן.

מחיר: 168 ₪.

 סרום בוסטר מרוכז Bloom  – לטיפול אנטי אייג'ינג

הבוסטר מכיל שילוב של תמציות צמחים טבעיות עם פטטידים מסוג Matrixyl 3000, אנטי אייג'ינג טבעי, המחדש את שכבת הדרמיס בעור ומסייע למראה צעיר ומתוח יותר. מפורמולה משולב Gatuline® Age Defense אשר מגן על העור מרדיקלים חופשיים ונזקים סביבתיים ומאיץ את חילוף החומרים הטבעי של העור, אשר נשחק עם הזמן. הבוסטר מעודד את תאי העור לייצר באופן טבעי אלסטין וקולגן, מפחית את עומק הקמטים ועוזר לפיסול ומיצוק העור. התוצאה היא עור צעיר, קורן וחלק.

מחיר: 168 ₪.

סרום בוסטר ויטמינים Rainbow – להזנה והתחדשות

בוסטר המועשר במגוון רכיבים פעילים המעניקים לו את שמו ומסייעים לספיגתו בעור. הפורמולה מכילה ויטמין B, המעלה את רמת הלחות בעור ומפחית את ייצור השחורים ופצעי האקנה. ויטמין C ו-E נלחמים ברדיקלים חופשיים ומסייעים להשגת מראה זוהר, רענן וצעיר. הסרום מכיל שילוב של פולי קפה ירוק, נוגדי חמצון טבעים ושמן רימונים הידוע כחומצה אנטי דלקתית. החומצה הלינולאית משפרת את גמישות העור , ריכוז של שמן נר הלילה מעניקה מעטפת אלסטית לעור, נגיעות של אנטי אייג'ינג ותוספת של לחות והזנה לאורך זמן. התוצאה: עור מתחדש , טבעי ורענן.

מחיר: 136 ₪.

סרום בוסטר Raindrop – לחות והזנה אינטנסיביים

בוסטר תמצית בריאות המקל על העור ומראה תוצאות מידיות. הפורמולה מכילה מיצוי מלפפון עשיר בויטמינים ומינרלים, המסייע להורדת נפיחויות וחידוש תאי העור, שמנים צמחיים מאבוקדו, קוקוס ושמן זת המסייעים לרכות הטבעית של העור, שמן חוחובה עם ויטמין E ונוגדי חמצון לתוספת לחות ושמן זרעי ענבים, נוגד חמצון טבעי, המעניק גמישות ולחות. בפורמולה משולבת חומצה היאלורונית המסייעת בהחדרות החומרים לעור. ההשפעה בבוסטר נכרת לאחר השימוש הראשון, העור נראה רך, עשיר ונעים לאורך הזמן.

מחיר: 136 ₪.

בוסטרים לפנים מחיר 136-168 ש"ח צילום איה ווינד

ביקורת המערכת: מהתחלה הפכתי להיות מסוקרנת לגבי המוצרים, התהליך היה שונה בבחירת המוצרים הייתי אמורה לענות על שאלות ולומר את האמת דיי הייתי סקפטית בכל אופן זרמתי והגשתי שאני נכנסת לחוויה , עניתי על השאלות שהיו ממוקדות , בתום השאלות קיבלתי מייל חדש ובו גלויה עם תוצאות הסקר האישי שלי והמערכת סיפקה עבור העור שלי את המוצרים המתאימים לי באופן אישי תוך התאמה לתשובות שעניתי.חיכיתי לתכשירים שיגיעו תוך התרגשות מעט שונה מחווית הקניה  של מוצר מדף הריגוש הוצף אצלי. הבקבוקון עם הטפטפת קרי בוסטר בלום סמיך נספג בצורה מיטבית בעור הפנים הקרם דיביין קרם לחות עשיר ומורגש על הפנים, התכשירים נועדו לטיפול אנטי – אייג'ינג לא התגלתה רגישות,העור נראה זוהר פחות עייף רענן והמחיר ידידותי.