עמוד הבית » אל תשכחו לשים את הדבר הכי חשוב בתיק

אל תשכחו לשים את הדבר הכי חשוב בתיק

ארוחה מיקס קינואה עם טונה בשמן זית, צילום יחצ
מותג "עץ הזית" מרחיב את סדרת הארוחות המוכנות עם טונה בשמן זית ומשיק ארוחת קינואה עם טונה בשמן זית

סדרת המוצרים החדשה פותחה ע"י צוות הפיתוח של החברה, המוצרים מבוססים על חומרי גלם משובחים ואיכותיים. כל הארוחות מגיעות באריזת צריכה אישית (במשקל 160 גרם) הכוללת מזלג לשימוש בכל עת ומאפשרת פתרון צריכה מידי, נוח, איכותי ומהיר בכל זמן ובכל מקום.

המוצר החדש שבסדרה, מכיל קינואה לבנה ואדומה מבושלת, טונה, גזר, בצל, שום, תבלינים, מלח ושמן זית. מדובר במוצר שאינו דורש חימום, מוכן לאכילה ושימוש מידי בבית, בביה"ס, במקומות עבודה, לחיילים ,לטיולים בשטח ועוד…

מוצרי הסדרה :

  1. קינואה (אדומה ולבנה) עם טונה בשמן זית
  2. פסטה עם טונה בשמן זית – בתוספת זיתי קלמטה ועגבניות מיובשות.
  3. אורז ועדשים עם טונה בשמן זית – בסגנון מג'דרה.

"עץ הזית" הינו מותג המעניק לצרכנים ערך מוסף במוצריו- בכל הקטגוריות בהן הוא נמצא. "עץ הזית", הינו המותג המוביל את שוק שמני המאכל בישראל באמצעות מגוון שמני איכות, המהווים חלק בלתי נפרד מהטעמים והניחוחות של המטבח הישראלי מזה שנים רבות.

לדברי עודד איזק, סמנכ"ל השיווק בחברה: "סדרת Lunch To Go מספקת מענה גם למגמת הנוחות- "פותחים אוכלים" וגם כמוצר TO GO אמיתי שניתן לצרוך בכל מקום ובכל זמן. האתגר שלנו היה להשיק מוצרים מיוחדים ומותאמים לטעם הישראלי ואנו סבורים שאכן פיתחנו מוצרים מצוינים שהצרכן הישראלי ייהנה מהם ".

מחיר 13.9 ש"ח ניתן להשיג ברשתות השיווק

ביקורת המערכת: את מוצרי הסדרה אני מכירה דיי הייתי מוקסמת מהאופן שניתן לאכול ארוחה ללא חימום, החברה המשיכה בפיתוחים חדשים ועכשיו עם קינואה, בריאותי, משביע וממש אין תחושה שהאוכל קר, הוא טעים בטמפרטורת החדש, לאוהבי הקינואה.