עמוד הבית » להקת הפוסט מודרן ג'וקבוקס בהופעה בישראל

להקת הפוסט מודרן ג'וקבוקס בהופעה בישראל

Pink_Martini צילום: באדיבות אגואיסט הפקות
הלהקה נוחתת בארץ להופעה אחת בליווי להקת הפוסט מודרן ג'וקבוקס בליווי שתי זמרות ענק, צ’יינה פורבס (China Forbs ) וסטורם לארג’(Storm Large ) ותריסר נגנים

פינק מרטיני מבצעת את הרפרטואר הרב לשוני שלה על במות קונצרטים ועם תזמורות סימפוניות ברחבי אירופה, אסיה, יוון, טורקיה, המזרח התיכון, צפון אפריקה, אוסטרליה, ניו זילנד וצפון ודרום אמריקה. הלהקה הופיעה בארץ ב2019 וזכתה לתשבחות רבות והתלהבות מהקהל וממבקרי המוסיקה.

"פינק מרטיני" מונה 11 מוזיקאים בהנהגתו של הפסנתרן תומאס לאודרדייל והסולנית האדירה סטורם לארג’. המוזיקה שלהם חוצה ז’אנרים ונעה בין אולד פאשן פופ, ג’אז, לטיני, קלאסי, ובמספר שפות, ביניהן: אנגלית, צרפתית, ספרדית, פורטוגזית, ערבית ועברית.

Pink_Martini צילום: באדיבות אגואיסט הפקות

הלהקה  הופיעה לראשונה באירופה בפסטיבל קאן ב-1997 ואת הופעת הבכורה התזמורתית שלה עם הסימפונית של אורגון ב-1998 בניצוחו של נורמן ליידן. מאז,  המשיכה לנגן עם יותר מ-70 תזמורות ברחבי העולם, כולל שיתופי פעולה מרובים עם הפילהרמונית של לוס אנג'לס בהולווד בואול, הבוסטון פופס, הסימפונית של סן פרנסיסקו, שיקגו סימפונית, תזמורת מינסוטה, הסימפונית של סיאטל, תזמורת קליבלנד ותזמורת הקונצרטים של ה-BBC ברויאל אלברט הול.

הם שרים ב-22 שפות ומופיעים ללא הפסקה ברחבי העולם בבתי אופרה, אולמות קונצרטים, פסטיבלי סרטים, מוזיאונים ותצוגות אופנה של מעצבים מובילים כאלבר אלבז, ושיתפה פעולה על הבמה עם מעל ל-50 תזמורות סימפוניות מרחבי העולם. בשנת 2014, נכנסה להיכל התהילה של ה- Hollywood Bowl ולהיכל התהילה של ה-Oregon Music.

  הפקה: EGOeast הפקות ומיוזיק ביזנס

מתי ? 18 ביולי 2022,  האנגר 11 תל אביב

מחירי כרטיס- החל מ 199  ₪, רכישת כרטיסים באתר "לאן":  www.leaan.co.il או בטלפון 8780*

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה