עמוד הבית » תערוכת פופ-אפ מתנפחים – The Art of Dreaming

תערוכת פופ-אפ מתנפחים – The Art of Dreaming

PILPELED X AIR PRODUCTION צילום: יחצ
תערוכת פופ-אפ אימרסיבית ראשונה מסוגה ובהיקפה בישראל, חוויה סוחפת ומיוחדת במינה בקנה מידה עולמh מוצגים בה 33 פסלים מתנפחים ענקיים בעזריאלי שרונה בתל אביב.

תערוכה ייחודית שטרם נראתה בישראל אוצרת והיזמית יערה זקס התערוכה עוסקת בעולם של צורות ודמויות ענק מלאות צבע וחיות אשר יתפרסו ויוצבו בשלוש קומות הקומות של עזריאלי שרונה בשטח כולל של 15,000 מ"ר. The Art of Dreaming חוקרת את המדיום של אמנות מתנפחת עם דימויים פיגורטיביים ורעיונות מופשטים, האוויר הופך למדיום אמנותי וגם למוזה עבור אמנים ומעצבים בעלי חזון הפורצים את גבולות היצירה, אשר התבקשו לחקור את האפשרויות הבלתי מוגבלות של מתנפחים והשימוש באוויר כאמצעי לביטוי והגשמת החזון האמנותי שלהם.

בין הפרויקטים האמן המוכר פילפלד יציג ארבעה פסלים מתנפחים של הציורים הדו מימדיים המאפיינים את עשייתו והפכו במסגרת התערוכה לפסלים תלת מימדיים ענקיים. האמן dioz יציג 2 פסלים מתנפחים של הדמויות המוכרות שלו אשר בוחנים את התחום המסתורי של החלומות, בו הגבולות בין מציאות לפנטזיה מיטשטשים.

זיו שמח x AIR PRODUCTION, צילום: יחצ

>>>חיינו טלטלה 

 

DIOZ-X-AIR-PRODUCTION-צילום: יחצ

המעצבת שירה גלעדי תציג 3 פסלים מתנפחים שיוצרו מהעיצובים הדו ממדים שיצרה, דמויות אנושיות המורכבות מצורות וצבעים, מבוססות על המציאות, אך בצורה מופשטת, קצת מופרכת וחסרת היגיון, כמו מתוך חלום שמערבב בין המוכר לדמיון. אמן הרחוב שיר למדן עוסק בעבודתו בשאלה מה נמצא מאחורי המסכה? כאמן רחוב אשר עוסק הרבה בדימוי של המסכה, מוטיב מאוד סימבולי שמסמל מה שאנחנו מציגים לעולם ומכסה על מה שאנחנו מסתירים, אמת פנימית שלא תמיד נחשפת. המעצבת ואשת הקריאייטיב אור אילון יצרה פסלים מתנפחים העוסקים בטבע , חלומות והתנסות אנושית. אמנית הרחוב אנטוניה לב יצרה דיוקן עצמי מתנפח ענקי הממחיש את המושג- ״ לא מודע״-העוסק בדימוי עצמי ועוד.

לנה חודבקו x air production צילום: יחצ

 

צילום: נעמה משיח כהן

פסלים מתנפחים פופ אפ הם סוג מיוחד של עבודות אומנות שאפשר לנפח אותם באוויר. הם מעניינים מבחינה חזותית ומציירים דימויים גדולים ומרשימים. המקום בו אמנות מתנפחת פוגשת חלומות, והדמיון מתעלה על המציאות.

צילום: נעמה משיח כהן

אמנים משתתפים:

PILPELED, זיו שמח, DIOZ, עמית גרינברג, שירה גלעדי, אור יחזקאל, Antonia Lev, , שופרא/ Shoofra , אלי חזיזה, אור אילון, אלה אוזן, EREZOO ,מירב לב חגאג, אנטון רדאב, אופל קודו, דויד פלס, Rust Architects, לנה חודבקו, Miriam Brugmann, תמרה צ'נגרי ,stepa aifo, שיר למדן ,טלי גנשפט

שעות פעילות התערוכה: (החל מתאריך 07.03.24)

ימים א – ה | 9:00 – 21:30

יום ו | 9:00 – 14:00

שבת | חצי שעה מצאת השבת עד השעה 22:00

עזריאלי שרונה, דרך מנחם בגין 121, תל אביב, הכניסה חינם