עמוד הבית » תקשיבו! הנה 4 סיבות חדשות (נוספות) להפסיק להתבייש בירידה בשמיעה

תקשיבו! הנה 4 סיבות חדשות (נוספות) להפסיק להתבייש בירידה בשמיעה

Phonak Audéo Life צילום:Phonak
שטיינר, סונובה - ביקב גארדן, נתניה על החוף: אולם האירועים נמצא כמעט בקו המים, במקום יפהפה. המקום אירח אתמול את הכנס של חברת שטיינר – מכשירי שמיעה וסונובה ישראל. היישר משוויץ הידועה באיכות המכשור שבה. המונח "כמו שעון שוויצרי" – מסמל דיוק ואיכות ברמות שקשה לקבל בשום מקום אחר בעולם. ביחד עם מזעור של טכנולוגיות המבקשות להיטיב עם בני אדם, בתחום שיפור השמיעה, מתתקבל שילוב מושלם של חזון והגשמה בשיפור מתמיד.

אריק שטיינר – מנכ"ל שטיינר מכשירי שמיעה – סונובה ישראל:

רק נכנסתי למתחם ואריק ישר ניגש ומציג את עצמו. חיוך כובש ופתיחות לשתף בחזון ובמעש המשפרים את איכות חייהם של אנשים רבים. כעובדת סוציאלית, כל פעולה שמטרתה לשפר את רווחתם ואיכות חייהם של בני אדם, נוגעת ללבי באופן ישיר. מעבר להסכמתו להצטלם איתי כחלק מיחסי הציבור, הוא משתף בכנות ובהתלהבות על הדרך והשלבים השונים, ובעיניים נוצצות, הקשובות  לעתיד, הוא מספר על ארבעת הפיתוחים החדשים ועל כך שיש עוד שלבים עתידיים במימוש החזון והם כאלה מרגשים, אך חסויים עדיין. גם בסיום היום אריק לחץ ידיים עם כולם ונראה שהיה מופתע שנשארתי עד הסוף. איזה מזל שנשארתי – זכיתי בזהב. כמי שעסקה במחקר בעבר, אני יודעת שכמו שאומרים "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים".

דליק ווליניץ:

טוב, את דליק ווליניץ, כולם מכירים ואוהבים. איך אפשר שלא. דליק ביחד עם טוליפ, כלבו המיתולוגי האהוב, הוא כמו ה"אבא הטלוויזיוני" של כולנו. דליק גילם גם תפקידים רבים ומגוונים בתיאטרון ובקולנוע. כיום, הוא הפרזנטור של החברה. גם דליק מקבל את פני, בחיוכו החם והמאיר, המוכר כל כך. ככה זה עם סלב'ס – כולם מכירים אותם והם לא מכירים אותנו. יש מין הרגשה של פגישה עם אדם מוכר משכבר הימים. עכשיו הוא מכיר גם אותי. הרגשה מדהימה. כמו מנהרת זמן, לעבר, בדיוק במעבר בין טלוויזיה בשחור לבן לצבעוני. אפילו זכיתי להצטלם איתו ועם אריק.

דליק מספר בפתיחת האירוע על הדרך בה הגיע להיות פרזנטור של שטיינר. בדרכו המקסימה הוא שוזר את משובות הנעורים עמוסות בזיהום רעש כמו הדיסקוטקים, מטווחים בצה"ל ללא אטמי אזניים, ועוד ועוד. הוא צוחק על עצמו בשיבושי השמיעה והקהל צוחק איתו. דליק מיטיב לתאר את האנושיות המושלמת המאופיינת בחוסר שלמות. הוא מקלף בעדינות את השכבות של הדמות המושלמת, שכולנו רוצים להציג כלפי חוץ וחושף את הדמות השלמה, האותנטית, שכולנו מכירים אותה בעצמנו ובאחרים. כבר אין צורך להתבייש ממה יגידו או מה יחשבו עלי. איזה שחרור ואיזו עוצמה ושמחה פורצות ממרומי הגיל והחוכמה שאסף בדרך. בדרכו המיוחדת דליק ממוסס ומשחרר את שומעיו, עם או בלי המכשירים, מכל החסמים.

לא נותר לי אלא לקוות ולבקש לשים את ההרצאה, הכל כך נעימה ואפקטיבית הזו, בכל פרסום של שטיינר. אני ממליצה לכל מי ששמיעתו מאותגרת מסיבות כאלה ואחרות, בכל גיל, להקשיב במיוחד עם הלב, לכל מילה. הלב לא צריך מכשירי שמיעה הוא ישר מזהה מה נכון לו.

ימין, אריק שטיינר, ד"ר אירית שמשון, דליק ווליניץ צילום: פרטי

רותי שרון – קלינאית התקשורת של שטיינר מכשיר שמיעה וסונובה ישראל:

הגעתי כנראה ראשונה ועזבתי בסוף. רותי שהמשיכה את ההסברים אחרי אריק שטיינר, פגשה אותי ליד האקווריום בו היו מוצבים שני מכשירים עמידים בפני מים. באוזניות מיוחדות שהתחברו אלחוטית למכשירים אפשר היה לשמוע מה שומעים במכשירים כשהם מתחת למים. הם עמדו במים לאורך כל היום! אגיע אליהם בהמשך. זה בפני עצמו מאד משמעותי. רותי בסבלנות ונועם הליכות הסבירה לי באופן אישי ואז גם לכל מי שהגיעו דרך יחסי הציבור, על ארבעת המכשירים המשוכללים. אפשר לשמוע שרותי שולטת בכל ניואנס של היכולות והמגבלות של המכשירים השונים. מאוחר יותר בהרצאה הארוכה והמקיפה, אותה היא כיוונה לכל אנשי המקצוע שנכחו במקום: קלינאיות תקשורת, אנשי צוות מכירות של הסניפים השונים ונציגים של מרכזי מכירות עצמאיים בתחום שיפור השמיעה, רותי פשוט ידעה כל פרט ופרט ברמות דיוק שוויצריות. גם בתחום הרפואי, גם בתחום הטכני – טכנולוגי וגם ביחסי אנוש, מדגימה סבלנות מכילה ועוטפת, המלאה ברצון מיטיב. אישה משכמה ומעלה.

שרון דשא – פיזיוטרפיסטית ראשית במכבי:

מיד אחרי דליק, שרון נתנה הרצאה מאלפת על החשיבות של פעילות גופנית לחיים מאוזנים הרמוניים ובריאים בכל הרמות. ניפצה מיתוסים ביחס לפעילות גופנית, סיפרה על פעילויות בתנועה עצימה יותר ועצימה פחות, על מה חשוב ומשמעותי ומשפר אריכות ואיכות חיים.

ארבעת המופלאים:

Audeo Slim Pזוג מכשירים דקיקים ויפיופים, נראים בכלל כמו תכשיט מאחורי האוזניים. זוית מושלמת של 7 מעלות כדי להתאים בדיוק למקום שמאחורי האוזניים. סוללות נטענות, חיבור ל – BT, חיבור לאפליקציה ספציפית שיכולה אפילו למדוד צעדים.

Audeo Slim צילום:Phonak

Audeo P Fitזוג מכשירים משודרג המשלב שמיעה וכושר גופני. חיישן מיוחד מעביר מידע על קצב הלב, אפליקציה ייעודית מספרת על הדופק, רמת הפעילות, מודדת מרחק הליכה/ריצה, מאפשרת להתאים יעדים אישיים ותומכת ביצירת הרגלים בריאים. יש להן סוללות נטענות, חיבור ל-BT, לרוג'ר דיירקט – מקרופון מיוחד ואביזרים נוספים.

Audeo P Lifeזוג מכשירים עמיד למים, ללא חשש. מתאים לסביבות לחות כמו: מים רדודים, אמבטיה, מקלחת, זיעה, גשם או כל רטיבות אפשרית. הן מצופות סיליקון ונטענות במטען מיוחד דרך השראה, המטען בעל סוללת גיבוי פנימית המאפשרת עד 3 טעינות ללא חשמל! חיבור ל – BT ולאפליקצית ספירת צעדים.

Audeo Fit צילום:Phonak

Vitro Pזוג מכשירים זעירים תוך אוזניים, המעוצבים בבניה דיגיטלית בהתאמה אישית על סמך סריקה של מעל ל – 1600 נקודות אישיות באוזניים! חיבור ל – BT עם אפשרות לחיבור של עד 8 מכשירי BT, אביזרים משלימים, חיבור לאפליקציה ו – Roger Direct.

המון פרטים טכניים ומסר אנושי אחד – נגמרו הסיבות להשלים או להתבייש בירידה בשמיעה. נכון יש עוד מה לשפר ואיך לאפשר איכות כזו לכל מי שזקוק לה.

30% באוכלוסיה! תקשיבו, זה נתון מדהים שאומר שאתם לא לבד. יהיו הסיבות אשר יהיו, לירידה שלכם בשמיעה – יש מי שחושב על רווחתכם, יום ולילה, במשך שנים.

התאמת מכשירי השמיעה המשווקים על ידי הרשת נעשית באופן ממוחשב על ידי קלינאי התקשורת המנוסים של החברה.