עמוד הבית » בשמים בניחוחות משכרים

בשמים בניחוחות משכרים

ריף נאמן פרזנטורית קרליין בקמפיין לבושם החדש CHABLIS צילום: שי פרנקו

CHABLIS בושם נשי מבית "קרליין " 

EAU DE PARFUM

הבושם החדש  של קרליין עוטף אותך בבועות עליזות של ניחוח יוקרתי, כמו יין לבן שבו מבצעים תווי הבושם ריקוד חושני בין עלי ורדים שנקטפו עם שחר ומאסק לבן בעל עומק ארומטי.  הבושם Chablis  יוצר אצל כל אחת מאיתנו, בדרך קסומה ומיוחדת, ניחוח בעל חותם אישי של נשיות חושנית, לעיתים רעננה, לעיתים ארומטית, אבל תמיד מלאת חיים ואנרגיה ממכרת.

הפרץ הראשון בהתזת הבושם יוצר ענן רענן של עלי כותרת טריים. שניות לאחר מכן הרעננות נעטפת בבועות של ארומטיות עסיסית. בתוך כמה דקות עולות בועות מסתוריות של תווים חושניים ומיוחדים העוטפים לכלל שלמות את עלי הוורד הסמוקים. בושם "שבליי" יוצר משב  ממכר של ניחוח אנרגטי המשדר לעולם את הנשיות המסתורית שלך ויוצר עבורך חותם אישי ויוקרתי בכל תנועה.

צילום:טל אזולאי

מחיר לצרכן: 129.90 ש"ח, 100 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ

 פירמידת הבושם:

תווים עליונים: עלי וורדים וגרניום ארומטי מעניקים פרץ ראשון פרחוניות רעננה.

תווים אמצעים: פרחי ורד ובגוון ורוד בהיר ומאסק מתובל בניחוח פירות יוצרים תווים ארומטיים.

תווים בסיסים: מאסק לבן ואמבר יוצרים בסיס עמוק וחושני העוטף את התווים הפרחוניים ומקבע את הניחוח היוקרתי על העור.

נסיינית המערכת: התזתי על פרק ידי את הבושם בכדי שאוכל לרחרח העור דק כך, שהבושם מתנדף במהירות, טיפ קטן להריח בושם וודאי שהעור נקי, שיחרור הריח הוא מבוקר בניחוח פרחוני רך. הבושם אוֹ דְ פַּרפוּם מרוכז מאוד כמות קטנה של התזה גורם לרכישה כדאית.

ECLIPSE  בושם גברי מבית "טטניום"

EAU DE PARFUM

הבושם  מבית טיטניום אקליפס עוטף אותך בניגוד מופלא כמו ליקוי חמה בה הירח החיוור עוטף את השמש הגדולה והלוהטת ויוצר מופע מיסטי הנחזה ברחבי העולם.

Eclipse  כשמו כן הוא, יוצר ניחוח מיסטי המשלב בין רעננות ירוקה לחושניות עמוקה. הפרץ הראשון בהתזת הבושם יוצר ענן רענן של תווי הדרים. שניות לאחר מכן הרעננות נעטפת בצמחי בישום תנכ"יים ירוקים.

בתוך כמה דקות מתעורר רובד עמוק שבו מתעתע ריח מסתורי בשילוב ממכר של רעננות קיצית ירוקה ומסתוריות של יער סקנדינבי אפוף ערפל. לאורך כל שעות היום, או הלילה, בכל תנועה של הגוף ענן הניחוח המיוחד, שכולו שלך  במסתוריות מעוררת השתאות.

טיטניום בושם ECLIPSE EDP The New Fragrance For Men צילום: טל אזולאי

פירמידת הבושם:

תווים עליונים: ברגמוט, לימון, ותבלינים טריים המעניקים פרץ ראשון רעננות.

תווים אמצעים: הדס, לענה ונרולי יוצרים עומק ירוק ומתובל.

תווים בסיסים: מאסק, עץ ליבנה, ערער, אמבר ותווים עציים יוצרים בסיס עמוק וחושני העוטף את התווים הרעננים והירוקים ומקבע את הניחוח היוקרתי על העור.

מחיר:  129.90  ₪  לתכולת: 100 מ"ל

להשיג בכל רשתות הפארם ברחבי הארץ

נסיינית המערכת: בושם נחשב לחלק מהחיים הטובים ונישמר לאורך זמן כמו יין איכותי, בושם משובח מעניק בוסט למי שאתה, בושם נעים מעניק תחושה של רעננות וניקיון. התזתי על בן זוגי אתה בושם ניחוח רענן חושף שכר ממכר ומלא בחיים כמילותקסם של אהבה. תמרוק משובח וראוי.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה