עמוד הבית » הלבשת פנאי בבית

הלבשת פנאי בבית

H&O צילום ליאור קסון-גופיה
רשת H&O משיקה את קולקציית ההלבשה התחתונה והלבשת פנאי לנשים לעונת אביב קיץ 2020, מותג הבית TAG WOMAN מציע קולקציית פנאי, בית ושינה בשלל פריטי אופנה לצד בייסיק איכותי בבדים טבעיים - כותנות וויסקוזה מתוך חשיבה על נוחות ואיכות

ומה בקולקציה?

 Night garden

קולקציית שינה רומנטית המשלבת בדים בסריגת "פוינטל" (בד כותנה הסרוג בתבנית גיאומטרית היוצרת דוגמה ומרקם במשקל קל), בדי ויסקוזה איכותיים עם לייקרה ליצירת נוחות וגמישות, המשלבת דפוסי פרחים קטנים על רקע כהה ביחד עם שחור קלאסי, בורדו עמוק, וורוד בהיר ותחרות עדינות.

"פוינטל" או סט פרחוני של גופייה ומכנס קצר.

המערכת המובילה היא חלוק  פרחוני בגזרת קימונו אופנתית עם סיומות סאטן ומתחתיו שמלת כותנה במראה קומבניזון עם סיומות תחרה רומנטיות.

בד ויסקוזה מנצנץ רך וקריר למגע במיוחד יתאים ללילות הקיץ החמים מככב בקולקציה בגזרות טופים במחשוף "דרפה" , במכנסי אורך 7/8, מכנסיים קצרים,  שמלות טוניקה, גופיות וטישרט.

Lace Black

קולקציה לחדר השינה עם מוטיב מרכזי של סרטי תחרה  המופיעים במחשופים קדמיים או בגב, במכפלות, ובצידי המכנסיים בגזרות עדכניות ואופנתיות.

וורוד לצד שחור, דפוס ליאופרד לצד פריטים חלקים, קצר וחשוף לצד חלוק שמכסה, מכנס ארוך לצד גופייה עם שילובי תחרה  יוצרים שילובים מנצחים ועל זמניים.

בד הפליסה הקריר שחוזר בקולקציה במגוון פריטים כמו שמלות קומבניזון, מכנסיים וגופיות במראה בייבי דול,  לצד בדי ויסקוזה נעימים וקלילים, מכנסיים קצרים, או ארוכים רכים ונשפכים וחלוקי בית סקסיים בבדי שיפון וסאטן הופכים את הקבוצה הזו לאופנתית שבחבורה.

 Black, white and neon touch

קולקציה גרפית של שחור לבן עם נגיעות נאון אופנתיות.

בקבוצה אחת המדמה פסי זברה מעורבבים יחדיו משלבים בין בד הוויסקוזה לסרטי תחרה במחשופים קדמיים או בגב. בין הפריטים ניתן למצוא מכנס אריג 7/8 מפוספס לצד גרסאות קצרות יותר, גופיות מרווחות בשילוב פסי תחרה, שמלות בית, טישרט נינוחה בעל מחשוף וי ועוד.

לצידה, קבוצת מודפסת של מוטיב אתני המציע מכנסיים מרווחים עם חגורת ריב רחבה ונוחה, מכנס ריב סופט טץ ארוך בשחור חלק, מכנס קצר וגופייה עם סרט כתום נאון, שמלות בית בגזרות גופייה או ביג טי עם דפוסי טקסט בבדים טבעיים.

הקולקציה בנויה בשיטת mix and match עם מגוון רחב מאוד של מכנסיים קצרים ונוחים, שחורים חלקים או עם דפוסי שחור לבן עם צהוב לימון ופירות קיץ אחרים הניתנים לשילוב מרענן וקייצי במיוחד.

סט הלבשת בית ושינה

באביב קיץ 2020 עוצבה קולקציה שמתאימה לבית ולשינה במאה אחוז כותנה ובמחיר שווה לכל כיס. מגוון הגזרות נע בין גופיות מרווחות, טי שרט במחשוף עגול או וי,  מכנסי שורט , ברך או 7/8.

העיצובים המושקעים קיבלו ביטוי טרנדי למגמות האופנה כגון: דפוסי אננס ופירות מתוקים אחרים, פרחים קטנים על רקע כהה, השראות מעולם המוסיקה והספורט של שנות ה 80', צביעות טאי דאי בצבעוניות חזקה של כחול וכתום אלקטריק, דפוסי פלמינגו, ומנומרים למיניהם, פסים הדקים שמלווים את הקולקציה בצבעוניות של שחור – לבן או אפור – לבן, וטקסטים מוזהבים על רקעים ורודים בהירים , או כסופים על רקעי לבן או שמנת. לצד הסטים, הקולקציה מציעה מגוון שמלות בית או מכנסי בית במגוון גזרות, דפוסים, פסים וחלקים.

H&O
צילום ליאור קסון

מחירים:

גופיות – החל מ29.9 ₪

מכנסיים קצרים  – החל מ29.9 ₪

טישרט  – החל מ49.9 ₪

שמלות בית  – החל מ 49.9 ₪

מכנסי 7/8  – החל מ69.9 ₪

חלוקים – החל מ 99.9 ₪

סט פיג'מה – החל מ69.9 ₪

להשיג ברשת O&H

הוספת תגובה

הוספת תגובה