עמוד הבית » הסוד של "חצי שירה"

הסוד של "חצי שירה"

צילום יחצ
ידעתם? מיהי הבחורה שהצליחה לרדת במשקל הכי הרבה בארץ? (ולא באמצעות ניתוח קיצור קיבה). הכירו את שירה או בשמה העסקי "חצי שירה".
שירה בת 40 (אבל מרגישה כמו בת 20) הצליחה לרדת לפני 17 שנה, בעודה בת 23, 140 ק"ג וזאת רק על ידי תזונה נכונה וספורט.
אז איך זה קרה? מהי הנוסחה להצלחה?
אז לפני שנרד לעומקן של דיאטות, בואו ונכיר ראשית את שירה.ידועה בתחום הבישול  "בשלנית על" ואף למדה בישול באיטליה גדלה בארצות הברית ובצרפת כבת לעיתונאית של ידיעות אחרונות שם אורלי אזולאי , היא מגדירה את עצמה כפחות בחורה של בוקר ("לא אוהבת לקום בבוקר"), עם המון שמחת חיים וכן היא ממשיכה כל יום לאכול כל מה שהיא רוצה ולעשות ספורט מדי יום ביומו.
צילום יחצ
 מה הסוד לרדת 140 ק"ג ולדעת להצליח לשמור על זה לאורך זמן?
 כאמור הסטיסטיקה בישראל מדברת  שאנשים מצליחים לשנות את אורחות חיים  בין 3-5 שנים, כוונה  מצליחים לרדת במשקל, ואף משקלים גדולים לפרק זמן קצר ולאחר תקופה הם מעלים את משקלם חזרה ואף יותר.
 שירה מספרת : "הבנתי שיש פה משהו שלא עובד ומאז שאני הצלחתי בתהליך, החלטתי שבזה אני רוצה להתעסק, לעזור לאנשים בתהליך ההרזיה ולייצר להם חווית הצלחה.
"הסוד" הוא תהליך רגשי ביחד עם תהליך תזונתי מותאם אישית. אצלי המכון יש 12 דיאטניות וקואצ'ריות אשר, מלוות אנשים בתהליכים פרטניים" .
עם  מרבית השנים, "לקחתי את הסיפור האישי שלי כמודל לחיקוי והצלחה והעברתי עליו סדנאות בארגונים שונים, כתבתי עליו טורים ואף פיתחתי מתכונים לחברות הגדולות במשק דוגמת תנובה ושטראוס ועוד".
צילום יחצ
אגב, נתון מענין, לפחות 50 אחוז מהחברים שלי מספרת לנו שירה, הם בעלי עודף משקל. "אני בחיים לא אומר לאף אחד הערות לגבי זה". אני מלווה תהליכים של אנשים שהחליטו שהם רוצים להשתנות. הכל תלוי בהחלטה שלך.
הניצחון שלי לדבריה " היכולת לשוב ולהיות במטבח, לא לפחד ממנו ופשוט להמשיך לשמור על תזונה וספורט מדי יום ביומו. אם אני הצלחתי, כל אחד יכול להצליח. הכל נמצא אצלנו  בראש".
מוזמנים/ות להירשם לסדנאות אצלנו