עמוד הבית » מותג טיפוח הבינלאומי Authentic beauty concept בחוויה מיינדפולנס

מותג טיפוח הבינלאומי Authentic beauty concept בחוויה מיינדפולנס

קרם לחות לשיער Authentic beauty concept צילום: באדיבות Authentic beauty concept
אירוע דיגיטלי יוצא דופן ומיוחד במינו. האירוע שנערך מרחוק תרם רבות לכתבים ועורכים מכל העולם לקחת חלק באירוע ולהרגיש כמעין קהילה אחת שבאה במטרה אחת והיא להעשיר את הידע בכל הנוגע לעולם הביוטי והמיינדפולנס.

במסגרת האירוע, המשתתפים לקחו חלק ב-5 שיעורים שונים בהם למדו על מוצרי החברה, ובהם כמה מוצרים חדשים שיושקו בעתיד, על כוחו של חוש הריח וחוויות מיינדפולנס, על סטיילינג טבעי ושיטות סירוק נכונות, ותזונה נכונה ובריאה. בסוף, נערך פאנל שאלות ותשובות בו המרצים ענו לשאלות המשתתפים.

המרצים שלקחו חלק באירוע באו מכל העולם כדי לשתף את סודות המקצוע שלהם ולהעביר למשתתפים חוויה אותנטית וייחודית של מיינדפולנס במגוון שיטות שונות. בין המרצים היו: מרתה סיאמבאב- מומחית לריחות מפולין, הסתר וורנארט ריין- יועצת גלובאלית בנושא הסטיילינג מהולנד, לינדה שאלבי- יועצת גלובאלית לטיפוח השיער משוודיה, קאלי מאגלס- מומחית בייעוץ תזונה ובריאות מצרפת ומנחת האירוע קרוליין שאוול שמשמשת גם כמנכ"לית החברה.

בתחילת האירוע הוצגו 5 מוצרים: הראשון ביניהם הוא שמפו המעניק לחות לשיער רגיל עד יבש או מתולתל מהסדרה Hydrate cleanser. הבקבוק עוצב בקפידה בהשראת התרבות היפנית המוצר השני, הוא בושם לשיער שניתן לשים אותו גם על הגוף, והוא בעל ריח טבעי ועדין   המוצר השלישי הוא קרם לידיים ולשיער בעל מרקם עדין ומעניק לחות מידית, ומתייבש במהירות מבלי להשאיר מגע דביק. המוצר הרביעי שיושק בעתיד הוא קרם לחות לשיער, המתבסס על אלוורה וספירולינה, שידועים כעדינים ומחזירים את האיזון לשיער. המוצר החמישי שיושק גם הוא בעתיד הוא מים מרעננים שמשפרים את תחושת הרעננות והטבעיות ומעניקים לחות וברק לשיער. המים בעלי ניחוחות של ליים, מנדרינה ועלי תה ירוק.

לאחר מכן מרתה שידועה כמומחית בריחות, שיתפה את המשתתפים במידע רחב על חוש הריח וייחודו. בדבריה ציינה כי חוש הריח הוא בין הראשונים שמתפתח בעובר כבר בחודש השלישי, והדגישה כי כאשר מתבגרים, חושים רבים הולכים ונחלשים, אך חוש הריח נשאר חד. וציינה כי יש קשר ישיר לחוש הריח ולרגשות וחוויות אותן חווה אדם במהלך חייו, כמו גם שריח מסוים עלול לעורר בנו זיכרון מהעבר.

לינדה והסתר הציגו כמה טיפים לסטיילינג טבעי ומיוחד את המותג, ובין היתר שיתפו גם טיפים לסירוק נכון של השיער. בין הלוקים שהוצגו: קוקו גבוה שמקנה מראה עדין, כמו כן הוצגו גם מספר טיפים כיצד ניתן לעצב את הפוני בשיער.

ההרצאה האחרונה הייתה של קאלי אשר ידועה כמומחית לתזונה נכונה. בהרצאתה נתנה מספר טיפים לאיך להכין ארוחת בוקר בריאה ומזינה אשר תורמת רבות לבריאות ובין היתר גם לבריאות השיער.

להשיג  במספרות ובחנויות של Authentic beauty concept