עמוד הבית » משפרים את השמיעה עם אוזניות ללא מרשם רפואי

משפרים את השמיעה עם אוזניות ללא מרשם רפואי

HP Hearing PRO OTC Hearing Aids - In Open Case View, 600dpi DESAT DKND, צילום: יחצ
ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצת מוצרי טכנולוגיה נכנסת לעולמות ה Well-Being המשפרים את איכות החיים ומשיקה את ה- Hp Hearing Pro אוזניות TWS למתקשים בשמיעה. ה- Hp Hearing Pro הוא מכשיר השמיעה הראשון בעולם בהתאמה אישית עם אישור FDA למכירה OTC (שלא דרך מרשם רופא).

בישראל הנתונים מצביעים על  כ- 10% אשר סובלים מירידה בשמיעה בשלב כזה או אחר של חייהם (ביחס ל- לכ- 7.5% בעולם) וכ־800 אלף כבדי שמיעה. כ- 10% מגילאי 40, כ- 25% מגילאי 50 וכ- 45% מגילאי 60 סובלים מירידה בשמיעה. בגילאי  70 כמעט שני שליש סובלים מירידה בשמיעה ובגילאי 80 כ- 80% כבר סובלים מכך. אובדן כושר השמיעה מעורר גם דיכאון, בסקר שנערך התגלה כי ישראלים אשר חווים ירידה בשמיעה  יש סיכוי של פי 3.5 לסבול מדיכאון. כמו כן חוקרים סבורים כי קיים  קשר בין אלצהיימר לבין ירידה בשמיעה.

שוק מכשירי השמיעה בארץ עומד על כ- 60 אלף אוזניות (כאשר לא כל הלקוחות זקוקים ל- 2 אוזניות) מחירן נע בין כ- 6000-1000 ₪ כאשר מתקשי שמיעה רבים נמצאים בתפר שלאו דווקא מחייב מכשירי שמיעה עם מרשם של רופא שמיעה או מכון. ה- Hp Hearing Pro בעיצוב מודרני מבוססות על ה- IQbuds 2 MAX  עטורות הפרסים של חברת Nuheara האוסטרלית, כוללות פונקציות רבות אשר מסייעות למתקשים בשמיעה להגביר את עוצמת הקול ולהתאים אישית את חווית ההאזנה לפרופיל השמיעה לכל אוזן בנפרד.

התאמת חווית הקול נעשית על ידי אפליקציית השמיעה של HP Ear ID לסלולר (הן ל-iOS והן לאנדרואיד) המספקת הערכת שמיעה מאומתת קלינית. באמצעות אלגוריתמי כיול NAL-NL2 שהינם הסטנדרטיים בתעשייה, אפליקציית Ear ID מתאימה אוטומטית את האוזניות לאובדן השמיעה של המשתמש. האפליקציה מודדת את רמות השמיעה ומספקת הגברת שמיעה אישית ומכולית לפרופיל השמיעה הייחודי של כל משתמש. מוכח קלינית בשיפור של 30% בהבנת הדיבור בסביבה רועשת.

האוזניות משתמשות בטכנולוגיית SPEECH IN NOISE CONTROL (SINC) שעוזרת לשמוע שיחות בצורה טובה יותר על ידי הנמכת קולות בסביבה רועשת באמצעות אפליקציית IQbuds אשר זמינה עבור מכשירי IOS ו-Android. כמו כן האוזניות משתמשות בטכנולוגיה של  יצירת "אלומת" אודיו כדי לבודד ולשפר צלילים ישירות מול המשתמש ולהפחית צלילים מאחורה. בנוסף מתקשים רבים לשמוע בבירור את הטלוויזיה ולכן עדי לקבל האזנה משופרת לטלוויזיה, ניתן לחבר את ה- IQbuds MAX ל- IQstream TV שהינו מכשיר ייעודי המאפשר למשתמש חוויית צליל סראונד אישית בטלוויזיה, תוך מתן אפשרות לאחרים בחדר להאזין לטלוויזיה בעוצמת הקול המועדפת עליהם.

לאוזניות חיי סוללה של עד 5 שעות של הזרמת Bluetooth ו-8 שעות של עיבוד שמיעה. מארז הטעינה מספק עד 20 שעות של טעינה נוספת תוך כדי תנועה. עמידות לזיעה ומים בתקן IP54, מה שהופך את האוזניות למתאימות לפעילות גופנית וחשיפה
לגשם קל.

מחירים: 2290 ₪

האוזניות  ימכרו ברשת באג בבלעדיות בפריסה של כ- 30 סניפים במיקומים מרכזיים