עמוד הבית » שנת הלימודים האקדמית בפתח – ומה עם עבודה?

שנת הלימודים האקדמית בפתח – ומה עם עבודה?

צילום pexels.com
הקיץ נגמר, האוויר מתקרר, וההרשמה לקורסים נפתחה. כל אלה הם סימנים של שנת הלימודים האקדמית שעומדת בפתח, והגיע הזמן לחפש את העבודה הסטודנטיאלית שלכם לסמסטר הקרוב. אם בשנים הקודמות הצלחתם לג'נגל בין הלימודים למלצרות או לעבודה בבר, הקורונה שינתה את כללי המשחק - וכדי לעבוד במקביל ללימודים צריך לחשוב על פתרונות יצירתיים. משיעורים פרטיים בזום ועד משלוחי פיצה: במה עובדים בתקופת הקורונה?

שליחויות – כל מה שצריך זה קטנוע

אם אתם כבר מכירים את תחום המסעדנות ומעדיפים לא להרחיק יותר מדי מהתעשייה הזאת, אז אולי הגיע הזמן לצאת מאחורי הבר ולעלות על קטנוע. בתקופת הקורונה הלך וגבר הביקוש למוצרים שמגיעים עד הבית, בין אם מדובר על משלוחי פיצה, משלוחים מהסופר או משלוחים מחנויות בגדים או קוסמטיקה. כל עסק שמכבד את עצמו התחיל לחפש שליחים, ומדובר בדרך כלל בעבודה בשעות גמישות עם שכר לא רע (שעליו מתווספים הטיפים).

העובדים החיוניים ביותר: קופאים ומחסנאים

אם פחות מתחשק לכם לעשות משלוחי פיצה, ואתם מעדיפים בכל זאת לעבוד מתחת לקורת גג, יכול להיות שעבודה במכולת או בסופרמרקט יכולה להתאים לכם. בניגוד למסעדות וברים, שלא פעלו במהלך תקופת הסגר, חנויות שמוכרות מזון תמיד הן חיוניות תמיד. כך שלא משנה מה יקרה במהלך הסמסטר ולכמה מטרים תוכלו להתרחק מהבית, אם תעבדו כקופאים או כמחסנאים בסופר אתם תוכלו להיות בטוחים שתהיה לכם עבודה.

הפתרון היצירתי: שיעורים פרטיים בזום

מתן שיעורים פרטיים לתלמידי בית ספר הם העבודה המתבקשת ביותר עבור סטודנטים. אם יש לכם יכולת הוראה טובה ואתם נהנים ללמד, שיעורים פרטיים יכולים להיות דרך מצוינת להכניס קצת כסף מהצד. והבונוס – בדרך כלל גם מדובר בכסף לא רע בכלל, כי מורים פרטיים יכולים להרוויח בין 100 ל-150 שקלים עבור שעת הוראה. כשהקורונה עדיין מרחפת באוויר, אולי זה לא הרעיון הכי טוב לקיים הרבה מפגשים עם תלמידים, אבל אפשר גם להפוך את החיסרון ליתרון, ובמקום להיפגש עם תלמיד אחד בכל פעם, לקיים שיעורים קבוצתיים דרך הזום.

להגיע לאן שצריכים אתכם: בייביסיטר

החופש הגדול אמנם נגמר והילדים חוזרים לבתי הספר, אבל בעקבות מגבלות הקורונה החדשות נוצר מצב שלא מעט ילדים יישארו ללמוד בבית. ההורים שלהם, לעומת זאת, עדיין צריכים לצאת לעבודה, והוואקום הזה הוא בדיוק המקום בשביל סטודנטים שמחפשים עבודה. אם יש לכם כמה בקרים פנויים בשבוע, תוכלו למצוא משפחה עם ילדים שדורשים השגחה בזמן שהם לומדים בזום וההורים לא בבית.

בלי לצאת מהבית: סקרים טלפוניים ומוקדנים

לא מעט חברות מחפשות סוקרים ומוקדנים, שיוכלו להתקשר ולענות לשיחות טלפון מלקוחות. אם אתם מחפשים עבודה שלא דורשת הרבה מאמץ, ויש לכם יכולת ורבלית טובה והרבה סבלנות – יכול להיות שזו העבודה בשבילכם. בעבר רוב המשרות האלה דרשו הגעה למוקד, אך בעקבות הקורונה הרבה מהחברות שמעסיקות מוקדנים החלו לאפשר עבודה מהבית.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה