עמוד הבית » תהילת הגפן: פסטיבלי היין הגדולים של הקיץ

תהילת הגפן: פסטיבלי היין הגדולים של הקיץ

צילום: pexels
עבור חובבי היין האמתיים, האירוע החם ביותר של הקיץ - פסטיבל היין החגיגי לשבועות של חברת MyYain,יתקיים לראשונה השנה באולם האירועים היוקרתי תל-יה בתל יצחק שיהפוך לכפר יין תוסס למשך יום שלם.

פסטיבל שבועות 07.06

בפסטיבל יהיו מעל 40 יקבי בוטיק מישראל וסביבם, יבואנים מיוחדים, מזקקות ישראליות ומבשלות. מלבד טעימות היין, גם תהיה מוסיקה, עמדת 360 והפתעות נוספות שיוסיפו לאווירה החגיגית והכפרית. זוהי הזדמנות נהדרת לחובבי יין לטעום מבחר רחב של יינות מיוחדים ולחגוג את חג השבועות ואת עונת הקיץ המתקרבת. לכבוד החג, פינות מיוחדות ממבשלות בוטיק ועד לזנים חדשניים שיפתיעו את חיככם. וכשתצמאו לנשימה רעננה, עמדת המוסיקה הסובבת תפרוש לפניכם נופי קצב משכרים.

אז אם אתם מחפשים חוויה בלתי נשכחת ליום הראשון של חג השבועות, קחו את הדרך הכפרית לתל יצחק וצאו לגלות את ההפתעות האלה ועוד רבות אחרות שמחכות לכם! יין, שמחה ונופש קולינרי – בפסטיבל היין של MyYain הכל מתחבר למסיבה בלתי נשכחת.

צילום: pexels

>>>עוצמתה של מדינה עצמאית 

כל כרטיס יינתן זיכוי של 25 שקלים לרכישת בקבוק יין. כמו כלל ההפקות המציגים לא משלמים ואף מתוגמלים מתוך הערכה ותמיכה ליקבים.

כלל ההפקה תהיה בלבן ומיציגת את חג השבועות. כרטיסים בלינק:  https://bit.ly/44q0lBZ

רשימת היקבים: אבנר, אובלס, אוריאל, אחת, איש הפסיפלורה, אלוי, בן הפרחים, בזלת הגולן, בן נון, בן עמי, בן פורת, ברבדו, ברטנורה ,גוש עציון, גריין אנד קו, דלתון, דני, הולי קאט, הולנדר, היוצר, הלביאים, הרצוג, וין דה אורה, ווויה מימוריס, כינור דוד ,כישור, כמיסה ,כרמי אלול ,לואיס, ליקר אבן רם, מבצר עתלית, מוניץ', מבשלת גוש עציון, מזקקת גולני, מלבק קומפני ,נאור,נעמן, נתיב יין, סקוריה,,עמק האלה ,עמק יזרעאל ,פסגות, פלך,ציון ופיזארו ,צילינסקי, רייל יבוא, שור, שטרימינטיקה ,שילה, תבור, תל שיפון ,תלם, Made in Israel.

מסיבת יין קייצית 26.07

המיקום – אולם הצוק בנתניה עם נוף עוצר נשימה לים התיכון. הבריזה הקרירה מהים והאולם הממוזג יספקו אווירה נעימה ונינוחה למסיבה. מגוון יינות – תוכלו ליהנות מטעימות ללא הגבלה של יינות בוטיק ישראלים איכותיים ויינות יבוא מיוחדים מרחבי העולם. חגיגה אמיתית לחובבי יין!

המחיר המשתלם – בעלות של 150 ש"ח בלבד תזכו ליין חופשי כל הלילה. אך יש הזדמנות להשיג כרטיסים במחיר השקה זול של 110 ש"ח לפני שהמחירים יעלו.האווירה – שמיים כחולים, גלים ברקע, וחגיגת יין עם חברים בנוף קסום. מסיבת קיץ מרעננת במיטבה! זו באמת הזדמנות יוצאת דופן לכבוד פתיחת הקיץ – ליהנות מיינות משובחים בסביבה קסומה על שפת הים. אני בהחלט ממליץ לנצל את המחיר המוזל ולרכוש כרטיסים למסיבת היין המבטיחה.

צילום: pexels

לרכישת כרטיסים: https://bit.ly/4abdEaH

בקיצור, זהו אירועים בולטים לחובבי יין ואוכל בישראל, שמבטיח חוויה קולינרית והנאה מיינות איכותיים.