עמוד הבית » אוסקר ווילד פינה אירית בלב חולון

אוסקר ווילד פינה אירית בלב חולון

כבד קצוץ צילום: אפיק גבאי
פאב אירי הממוקם במתחם מרכז עזראלי בחולון תוכנן ועוצב בקפידה על טהרת הפאבים באירלנד העשוי מעץ מלא לא טרנדי חלונות בויטראז'ים מקיפים את המקום העיצוב מסוגנן כיאה לברים באירלנד, עיצוב המתמשך ומתאים לאורך שנים קלאסיקה במיטבה בניחוח אירי.

בואו ניזכר לרגע מי הוא "אוסקר ויילד" ? הוא נולד בדבלין בשנת 1854 היה מחזאי, משורר, סופר ומבקר אופנה. היה אייקון תרבותי השנויה במחלוקת לאורך חייו, כתב המון ספרים, מחזות, סיפורים בהמשכים והיה עורך עיתון מוכר.

טל כהן מבעלי הפאב מספר: " חשבנו על בר אירי מדבלין חיפשנו שם שיתחבר נכון לקונספט שאנו מביאים לשוק הבילוי והפנאי כאשר ישנם כבר ברים עם שמות אירים בארץ והשם דמותו של  "אוסקר ווילד" היו לו משפטים וסממנים שמתחברים לנו וכך, הוחלט על שם המקום. כל שריטה בעץ בבר אנו מקבלים אותה באהבה".

הפאב הוקם 2015 הבר הרחב העשוי מעץ מהגוני בעל מערכת מזיגה מדוייקת ובו כ- 16 סוגים של בירות משובחות המגיעות בטמפרטורה הנכונה לחיך הישראלי ולצד אלכוהול וקוקטלים משובחים.

הקהל מגוון מגילאי 30-70 המקום פתוח מהשעה 17.00 כך, שניתן להגיע לשתות ולאכול לאחר סיום העבודה כפי שהתרבות הנהוגה באירלנד.

החודש הושק תפריט חדש שכולו מיוצר במקום בין המנות:

מנות פתיחה:

קרפצ'ו סלומון בעישון עדין

חציל בלאדי שרוף על מצע טחינה וסלסה

כבד קצוץ בליווי חלה צרובה

חציל בלאדי שרוף צילום: אפיק גבאי

מנות עיקריות:

נקניקיות מרגז עגבניות, פלפלים ובצלים צרובים וצ'ימצ'ורי

בורגר טבעוני מחלבון אפונה

חרבות פרגית אירית שיפודי פרגיות בתיבול סומאק וסילאן

טריפל בורגר צילום: אפיק גבאי
נקנקיקיות מרגז צילום: אפיק גבאי

כל שבועיים המקום מציע לקהל הרחב הופעות סטנדאפ בלייף בחצר הפאב בשיתוף עם מתחם עזראלי בעלות סימלית של 30 ₪ ולהנות מחוויה קולינרית, בריזה המון חיוכים והכי חשוב שירות אישי ממלצרי המקום.

אז, מחכים לכם ברחוב הרוקמים 26 חולון, פרטים באתר.

שנה טובה.

לוגו