עמוד הבית » אופנה ידידותית לסביבה – הלבשה תחתונה לגברים מבד המיוצר מבמבוק

אופנה ידידותית לסביבה – הלבשה תחתונה לגברים מבד המיוצר מבמבוק

צילום: Omri-Rosengart
המותג LA'AVIN הקימו שלושה יזמים ישראלים מתן לוין, מתן עמית ועמרי לנדסמן. חברי ילדות מהעיר יבנה שזיהו את הצורך בתחתונים עם נוחות מירבית המותאמים אישית לגברים. ביחד הם עברו דרך ארוכה של ניסוים ובחירת בדים ברחבי העולם עד שהגיעו לתוצר המושלם.

החנות הפופ אפ של LA'AVIN נפתחה  10.09 בקניון עזריאלי אילון, לתקופה של שבוע בין התאריכים 10-15.9 ומציעה מגוון דגמים חדשים של קולקציית בייסיק שלמה לגבר: תחתונים, חולצות וגרביים.

אופנת הלבשה התחתונה לגברים מתקדמת ומשתנה מתמיד. הדרישות של גברים לנוחות וסטייל בלבישתם התחתונה גוברות, ויחד עם זאת גם הצורך למצוא פתרונות ידידותיים לסביבה. בשנים האחרונות, התפתחו חומרים חדשים ומתקדמים שנוצרו באופן ידידותי לסביבה ומספקים נוחות מרבית. אחד מהחומרים המרתקים הוא הבמבוק המגיע מהטבע.

צילום: Omri-Rosengart
צילום: Omri-Rosengart

התחתונים עשויים מבד במבוק בד אקולוגי טבעי המיוצר מקליפת הבמבוק שידוע ביתרונותיו הרבים כגון: קשיחותו ועמידותו למים. הבד אורגני בעל מגע רך ונעים, היפו אלרגני, מווסת את חום הגוף ובעל יכולת ספיגה גבוהה, תחושה נעימה על הגוף עם נוחות וסטייל. ובד זה כיום  נמצא בשימוש רחב בעולם האופנה.

מותג LA'AVIN עושים ככל שביכולתם לצמצם פגיעה בסביבה ועובדים עם מפעלים בעלי תווי תקן ירוקים. בנוסף עובדים בשיתוף פעולה צמוד ופורה עם עמותת רעות, המפעילה ומקדמת שירותי שיקום לאנשים עם מוגבלויות, וביחד פועלים על מנת לשלבם בחברה. בתחתונים אין מיתוג כל אחד שילבש את התחתון זה עבורו.

צילום: Omri-Rosengart
צילום: Omri-Rosengart

 

רכישה און ליין: הכנסו לאתר: https://laavin.co.il/

קבוצת עזריאלי הקימה מיזם ראשון מסוגו, Azrieli Academy, אקדמיה ייחודית ללימודי קמעונאות והכשרת הדור הבא של הקמעונאים בישראל. בוגרי עזריאלי אקדמי מתן לוין, עמרי לנדסמן ומתן עמית פותחים פופ אפ ראשון של מותג תחתוני פרימיום. הקמת הפופ אפ נערכת לאחר שהשלימו את לימודי האקדמיה, בקורס שמטרתו הייתה להכשיר את בעלי מותגי האונליין להקמת חנויות אופליין למותג שלהם.

הוספת תגובה

הוספת תגובה