עמוד הבית » איך לבחור אצל מי לעשות מיקרובליידינג

איך לבחור אצל מי לעשות מיקרובליידינג

צילום: Freepik
האם גם את מהופנטת מהגבות המעוצבות של המפורסמות והמשפיעניות היפות והמוכרות בעולם? תהית פעם איך תוכלו להשיג גבות כל כך בולטות, אך טבעיות, שממסגרות את הפנים שלכם בצורה מושלמת?

הסוד לגבות המהממות האלה, טמון לעתים קרובות בטיפול מיקרובליידינג. ככל שטיפול זה צובר פופולריות, הבנת הניואנסים שלו היא חשובה, במיוחד אם את שוקלת להיכנס לתחום הרווחי הזה ולקחת קורס מיקרובליידינג מקצועי.

מיקרובליידינג לעיצוב גבות

גבות הן 'מסגרות הפנים', ואי אפשר להתעלם מהתפקיד שהן ממלאות במראה של הפנים שלנו. גבות מעוצבות בצורה מושלמת יכולות לשפר את מראה הפנים, וכאן נכנס לתמונה טיפול המיקרובליידינג.

אז מה זה מיקרובליידינג? מדובר בהליך קעקוע קוסמטי קבוע למחצה הכולל שימוש בכלי ידני לשרטוט וקעקוע ובו מחטים זעירות שנועדו לחרוט וליצור פיגמנט של שכבת פני השטח של העור. הכלי ביד המטפל/ת יוצר במיומנות את המראה של שיער גבות טבעי, ומציע גבה מלאה יותר ומעוצבת באופן טבעי שזקוקה למעט מאוד תחזוקה.

התהליך בטיפול מתחיל בעיצוב ושרטוט צורת הגבות באמצעות עיפרון. לאחר אישור הלקוח, האמן מתחיל את הליך המיקרובליידינג. הפיגמנט בו נעשה שימוש מותאם בקפידה לצבע הגבות הטבעי של הלקוחה, וכלי המיקרובליידינג משמש לחריטה של משיכות עדינות דמויות שיער בעור. ההליך מוקפד ואורך בדרך כלל בין 2-3 שעות.

היתרונות של מיקרובליידינג לעיצוב גבות

כאשר הטיפול נעשה על ידי מישהי טובה ומקצועית, מיקרובליידינג יכול ליצור מראה גבות טבעי ומחמיא ביותר. הוא זהו פתרון מושלם למי שיש לו גבות דלילות, דקות או לא אחידות ורוצה גבות מלאות וסימטריות יותר. זה מקצר באופן משמעותי את הזמן שמבלים על איפור גבות מדי יום. יתר על כן, הוא עמיד בפני זיעה ומים.

טיפול לאחר מיקרובליידינג הוא חיוני לשימור התוצאה. זה כרוך בהימנעות מכל צורה של לחות ורטיבות על הגבות לפחות שבוע לאחר ההליך והימנעות מחשיפה ממושכת לשמש.

איך בוחרים אצל מי לעשות מיקרובליידינג?

בחירת המטפלת לעבור אצלה טיפול מיקרובליידינג הוא עניין טריקי. בהתחשב באופי העדין והחצי קבוע של הטיפול, זו לא החלטה שיש להקל בה ראש. בחירה במישהי מקצועית, מנוסה ובעלת מוניטין יכול לעשות את ההבדל בין גבות מעוצבות ומהממות לבין תוצאה לא רצויה.

לאחר מכן, להעריך את תיק העבודות של המטפל/ת. האם את מתרשמת מתמונות ה"לפני" וה"אחרי" של הגבות של הלקוחות? האם הם מציגים מגוון צורות גבות, מאותתים על ורסטיליות וגישה מותאמת אישית לכל לקוח? כמו כן, חשוב מאוד שהאמן יהיה מורשה, שכן טיפול מיקרובליידינג בישראל דורש הכשרה פורמלית והסמכה מוכרת.

כמו כן, זכרי כי מיקרובליידינג כרוך בפריצה לפני השטח של העור. לכן, נוהלי ההיגיינה ופרוטוקולי הבטיחות של האמן צריכים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. ודאו שהם משתמשים בכלים חד-פעמיים חד-פעמיים ושומרים על פרוטוקולי חיטוי קפדניים בקליניקה.

התהליך יוצר חתכים שטחיים זעירים, אשר יכולים לקחת שישה שבועות כדי להחלים באופן מלא. במהלך תקופה זו, צבע הגבות שלך עשוי להשתנות. סבלנות היא המפתח כאן, הצבע יתייצב ברגע שהעור שלך יחלים לחלוטין. נדגיש כי בניגוד לתפיסה המוטעית הנפוצה, מיקרובליידינג אינו כואב יתר על המידה, אך אם אין לך סף סבל גבוה, מרחי משחה מאלחשת מקומית לפני ההליך, וזה ימזער את אי הנוחות או הכאב הקל שנלווים לטיפול.