עמוד הבית » אנריקו מסיאס – סבב מופעים בישראל

אנריקו מסיאס – סבב מופעים בישראל

צילום: אבנר אברהם
הזמר היהודי-צרפתי בעל השם העולמי, נחת לפני כשבוע ימים בישראל לסבב הופעות כאן

הופעת הבכורה בעיר תל-אביב נערכה ב-2/11/21 בהיכל התרבות. האולם היה מלא עד אפס מקום, ועל הבמה נספרו מעל 20 משתתפים – החל בלהקת נגנים, בניצוחו של המעבד המוזיקלי דודי זבה, עבור דרך נגנים שהגיעו מצרפת, זמרות ליווי ורקדנית מוכשרת.

אנריקו מסיאס הפתיע את הקהל, כאשר גילה שאחד מנגני הגיטרה שהגיעו עימו מצרפת הוא לא אחר מאשר בנו. הוא גם גילה שהרקדנית שליוותה אותו היא נכדתו של שמואל צמח ז"ל, המפיק המיתולוגי עימו עבד לאורך השנים. צמח היה מפיק ואמרגן עצמאי אשר הביא ארצה אמנים מן השורה הראשונה, בהם גם פרנק סינטרה, מרסדס סוסה, לאונרד כהן, אריק קלפטון ועוד רבים וטובים.

צילום: אבנר אברהם

בחליפה לבנה ונעליים לבנות עלה אנריקו מסיאס לבמה, לקהל מעריצים שליווה אותו לאורך כל המופע בשירה, צהלולים וצחוק לקטעי הקישור הספונטניים. אנריקו לא דובר עברית, אבל השתדל מאוד לברך את הקהל, להחליף מספר מילים עם הנגנים שעל הבמה, ועם 2 הזמרות המקומיות הצעירות, שקיבלו במה – תרתי משמע – להופיע בשיר משלהם.

צילום: אבנר אברהם

האמן הביע את אהבתו הרבה לישראל ולעם היהודי, וברך את הנוכחים בבריאות ותפילה שתקופת הקורונה תחלוף במהרה מן העולם. לא הסתיר את שמחתו מכך שסבב הופעותיו בישראל סוף סוף התממש, לאחר שנדחה 3 פעמים בשנתיים האחרונות בגלל משבר הקורונה.

לקראת השיר האחרון רבים מן הקהל נהרו לקדמת הבמה, הצטרפו אליו בשירה ונופפו לו בידיהם. הוא רכן ועבר, לחץ ידיים וחייך לכולם. אישה מבוגרת נגשה למרגלות הבמה והגישה לו זר פרחים ענק. ילדה קטנה עלתה לבמה והגישה לו זר נוסף. הוא ירד מהבמה ושב אליה פעמיים, ובכל פעם קד בפני הקהל, המשיך ללחוץ ידיים ולהודות.

צילום: אבנר אברהם

מפיק: יואב צמח