עמוד הבית » ליאוניד פטשקה יוזם פסטיבל ג'אז ראשון בים המלח

ליאוניד פטשקה יוזם פסטיבל ג'אז ראשון בים המלח

פטשקה ושוחט צילום: אלכסנדר גור
אחרי שהעלה 7 פסנתרים על במה אחת, וחיזר בין חזנות לגוספל וג'אז ושיתף פעולה עם שלמה גרוניך ומגוון אמנים, לאוניד פטשקה, פסנתרן הג'אז הוירטואוז, שלא מהסס לחבר בין ג'אז לבידור מביא את הג'אז לים המלח לסופשבוע שכולו חגיגה מוזיקלית בהפקת "פניני המוסיקה".

פטשקה מארח מגוון חברים וירטואוזים מישראל, ברזיל, אנגליה וטרינידד ומחבר בין הג'אז המגוון לפלמנקו, לטין, קאונטרי, שאנסונים ומה לא?פילו מובטח מופע בוץ כיאה לים המלח.

הכל בסופ"ש שבין 2021 ל 2022 במלון ליאונרדו קלאב הכל כלול והפעם באמת הכל כלול כולל ארוחות מפנקות, שתייה גם אלכוהול ללא הגבלה.
את פני הבאים לסופשבוע תקדם קבלת פנים של שמפניה וג'אז. לאחר סעודה עשירה בשקיעה יתחילו שלושה קונצרטים ברצף:
קונצרט של מצעד הדיקסילנד  – קאנטרי, ראגטיים, בלוז וסווינג, קרנבל ג'אז ברזילאי עם הנגנים הברזילאים מרצ'לו נאמי וג'וקה פרפיניאן וקונצרט אופרה ג'אז ופרנק סינטרה. עם זמר הבס דניס סדוב, גיל שוחט. פטשקה ישתתף בכל הקונצרטים.

רוי יאנג צילום: יורי סוריץ

ביום שישי מוזיקה תהיה בלובי המלון קונצרטים בהם פטשקה מארח אורחים מגוונים עם ההרכב שלו.בקונצרט הראשון  מקצבים קאריביים ונוסטלגיה צרפתית בסגנון בלוז. עדן הולן , זמרת המשלבת בין שאנסונים ומוזיקה קריאולית לג'אז, וגם ג'ק גונזלס ולהקת  "Caribbean Dream".

פטשקה מביא את הג’אז למחוזות של מוזיקה אתנית ואילתורים על בסיס הג`אז המסורתי בתוספת סינטיסייזר וכלי הקשה מיוחדים. מאוד מסקרן.
ובהמשך קונצרט עם מגוון סגנונות ג'אז ורוקנרול. עם גיל שוחט, רוי יאנג והילארי סרג'נט מטרינידד.קונצרט חצות עם ריקודים. ואם כל זה לא מספיק, בשבת יתקיים קונצרט צהרים במקצבים של פלמנקו, ואמריקה הלטינית , ים תיכוני בליווי רקדנית פלמנקו.

ליאוניד פטשקה הוא אחד מ 100 נגני הג'אז הטובים ביותר של המאה העשרים על ידי המכון האמריקאי לביוגרפיות וזכה בהוקרה של פסטיבלי הג'אז המסורתיים בישראל וברחבי העולם.

פטשקה צילום: ואלרי קובריזין

פטשקה היה ילד פלא, שהחל לנגן בגיל 4. הוא בישראל כבר יותר שנים מאשר ברוסיה. הופיע בפסטיבלים ברחבי העולם ומאז הקורונה מעדיף בינתיים ליזום אירועים בארץ. הוא קיבל 17 מדליות בינלאומיות. הוא הפיק והקליט דיסקים רבים ברוסיה, בארה"ב ובישראל. הוא מופיע ומוביל מספר רב של תזמורות, להקות והרכבים.

ב-2003  קיבל את "מדליית הכנסת.פ הוא המייסד והמנהל אומנותי של פסטיבלים  בינלאומיים רבים. הותיק והעקבי בהם הוא פסטיבל הג'אז של אשדוד.

אז למי שרוצה להתפנק עם מוזיקה, אוכל ושתייה ועם כניסה חופשית לספא ומזג אוויר נעים ופחות חורפי, מוזמן להתקשר ל"פניני המוזיקה" . פרטים: 02-535-6954

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה