עמוד הבית » בדרך לאלבום חדש

בדרך לאלבום חדש

מריה דומארק לקניון הדר ירושלים צילום רונן פדידה
מריה דומארק, הדוגמנית וכוכבת הרשת הצטלמה ביום הסוער ביותר, חמישי האחרון (9.1) לקמפיין הדיגיטל של קניון הדר ירושלים, שיעלה ברחבי הרשתות החברתיות.

הצילומים נערכו משעות הבוקר המוקדמות, בלופט אורבני תל אביבי,  שעוצב באווירת רטרו, לצד אושיית האופנה עלמא קאן. על הסט סיפרה דומארק  לכוכי אבגי – מנהלת השיווק של קניון הדר, שהחודש צפויה להוציא את הסינגל השלישי שלה ברצף השירים שהוציאה עד כה, בשאיפה להגיע להשקת אלבום והוסיפה "הרבה לא יודעים אבל מעבר להיותי אושיית אינסטגרם אני שרה, מנגנת ומלחינה… זו אחת האהבות הגדולות שלי".

עוד הוסיפה: "התהליך הוא איטי אבל כל כולי הוא בהשקעה לאלבום רק כדי שאוכל לפתח קריירה גם בשירה".

הקמפיין צפוי להעלות כבר בתחילת פברואר הקרוב, הוא הראשון של דומארק עם קניון הדר. דומארק תזכה לראות עצמה מתנוססת בכל הזירות הדיגיטאליות של הקניון: פייסבוק, אינסטגרם ואתרים מקוונים.

כבר מזה כשנתיים שדומארק מנהלת מערכת יחסים צמודה וקרובה עם בן הזוג רועי כששניהם הכירו בתוכנית הריאלטי האח הגדול. מריה שנתנה דעתה על התוכנית בסט הצילומים דאגה להזכיר לכולם, עד כמה הייתה כוכבת התוכנית דאז: "לא הייתי מחליפה את תקופת השהות באח. יש לי משם אהבה וחברים לחיים… מה שכן אם היום היו מציעים לי להיכנס לעונת ה VIP – לא הייתי מסכימה" .

לקראת סוף הצילומים  נשאלה דומארק אם בקיץ נזכה לראות אותה בלבן: "אולי לא הקיץ אבל אני יכולה לספר שרועי ואני כל הזמן מדמיינים איך החתונה שלנו תיראה ".

מריה דומארק לקניון הדר ירושלים
צילום רונן פדידה
מריה דומארק לקניון הדר ירושלים
צילום רונן פדידה
מריה דומארק לקניון הדר ירושלים
צילום רונן פדידה

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה