עמוד הבית » חוגגים עם דיויד בקהאם במילאנו

חוגגים עם דיויד בקהאם במילאנו

דיויד בקהאם ונטע אלחמיסטר צילום חן נאמן
בכירי קבוצת אירוקה ביניהם מנכ"ל קבוצת אירוקה אבי כהן ומנכ"לית רשת אירוקה לי אפיק ביחד עם הפריזנטורית נטע אלחמיסטר חגגו אמש במילאנו את השקת מותג המשקפיים החדש של דיויד בקהאם שיגיע מאיטליה לישראל בחודש הבא וישווק בלעדית באירוקה.

לאירוע הנוצץ שנערך בגלריית האומנות sala mengoni היוקרתית במילאנו הגיעו כ 500 מוזמנים ביניהם: בכירי חברת ספילו, בכירי רשתות משקפיים מובילות מהעולם ודיויד בקהאם בעצמו. האורחים נהנו מקוקטייל מפואר שכלל הרמת כוסית לשנה החדשה וחשיפת הקולקציה הייחודית לראשונה בעולם.

בפתיחת האירוע הכריז בקהאם על שתוף הפעולה הפורה עם חברת המשקפיים המובילה ספילו להשקת המותג הבינלאומי שנקרא על שמו: DBeyewear ואמר: "הקטגוריה של המשקפיים היא קטגוריה שתמיד רציתי להיכנס אליה.

אני אוהב לעבוד עם הכי טובים ואני שמח וגאה לצאת לדרך עם קולקציה שבהכנתה הייתי מעורב בכל פרט ."

לי אפיק מנכ"לית רשת אירוקה אמרה: "אנו שמחים על ההזדמנות לעבוד עם דיויד בקהאם ולהביא את הבשורה העולמית לישראל.

דיויד בקהאם ונטע אלחמיסטר
צילום שי אביטל

מדובר בקולקציה לנשים וגברים בעלי חוש אופנתי וחיבה לאיכות ועיצוב על זמניים ברוח לונדונית שמאוד מתאימה לקהל הישראלי. הקולקציה כוללת מעל 150 דגמי משקפי שמש וראיה שיוצעו במחירים נוחים בכל סניפי אירוקה החל מחודש הבא."

בסיום האירוע הזמינה אפיק את בקהאם לישראל והוא נענה בחיוב ואמר שמזה זמן רב הוא רוצה להגיע לבקר ועכשיו יש לו עוד סיבה טובה.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה