עמוד הבית » בלעדי : " זום אופנה ומה שבניהם "

בלעדי : " זום אופנה ומה שבניהם "

פגישה עסקית בזום צילום שני אלה
שני אלה, יוצרת תדמית שעוסקת בסטיילינג מיתוג וחשיבה עסקית, מצאה עצמה מנהלת הרבה שיחות עבודה בזום בתקופת האחרונה לאור המצב. לא פעם כשהיא התארחה בפגישות עסקיות ומעגלי נטוורקינג היא נתנה טיפים פרקטים ומעשיים לנראות ותדמית במהלך שיחות בזום.

לשני ניסיון של מעל 10 שנים בתחום האופנה, היא יועצת לתחום הסגנון והנראות, במיוחד לתדמית עסקית.

היא עורכת דין ומגשרת בהכשרתה, בעלת שני תארים במשפטים  וקדנציה קצרצרה כדוברת של ח"כ.

היא בוגרת ניהול מדיה חברתית ולכן היא מדברת הרבה על השפעת המראה העסקי שלנו ככרטיס ביקור ויצירת רושם ראשוני חיובי ומעצים, מיקסום אידיאל תדמית אישית ועסקית זה משפט המפתח שלה.

לדבריה: " השיחות בזום יכולות להיות מגוונות, יש שיחות עבודה שהן מאד חשובות והרעיון הוא להמשיך לשמר את התדמית העסקית גם כשאני יושבת בבית ועובדת מול המחשב.אך , יחד עם זאת, ברור שבשיחות זום משפחתיות או עם חברים הייתי לבושה בפיג'מה. לטעמי, אין להקל ראש בכל הנוגע לנראות ותדמית בשיחות עבודה בזום, זה מעביר מסרים ברורים, משדר ביטחון וגם החלק הכי כיפי בזה הוא שאפשר להשקיע רק בחלק העליון מכיוון שזה החלק המרכזי בנראות באותה השיחה. "

כמה טיפים נהדרים של שני לבחירת מערכות לבוש לשיחות בזום: לטיפוח התדמית החיצונית- שימו לב באמת למה שאתם לובשים, הקפידו על מערכות לבוש מדויקות שמשדרות את המסר שלכם ואת מה שבאמת חשוב לכם להבליט באישיות שלכם במהלך השיחה.

בשיחות עבודה, עסקיות, הקפידו ללבוש חלק עליון שמתאים לצבע הגוף שלכם ומזוהה עם התדמית העסקית שלכם. זכרו שמול המצלמה צבעי הבגדים שלנו לא בהכרח משתקפים בצורה מדויקת אצל הצד השני ולכן מומלץ לבחור צבעים כהים לגוון עור בהיר, וצבעים בהירים לגוון עור כהה (כמובן שזה בהתאמה אישית לכל אחד ואחת).

במידה ויש לכם ראיונות עבודה בזום (שזה יחסית מקובל בימינו ואני בהחלט מאחלת לכם בהצלחה), אמליץ לנשים להתאפר ולסדר את השיער בהתאם (להתאפר ולהתגנדר בדיוק כמו ביום רגיל), ולחלק העליון מומלץ לבחור פריט אלגנט (לא חייב בצבע שחור) שמשדר רצינות לצד השני במהלך השיחה. כמו שהייתם מתלבשים אם הייתם הולכים לראיון עבודה למשרה מכובדת.

למראה הייצוגי שלנו יש משמעות ניכרת בזמן שיחות בזום, באופן מובהק ואפילו יותר משמעותי מפעם, במיוחד במצב שלנו היום. רוב ההתנהלות העסקית הפרונטלית שלנו הועברה  להתנהלות עסקית דיגיטלית ולכן לכל הופעה שלנו יש משמעות רבה. לא משהו שהייתי מציעה להקל בו ראש. חלק עליון וטיפוח העור והגוף, שהיא מדויקת עבורכם יכולה לבנות ביטחון עצמי והרגשה פנימית מחוזקת, נינוחה ויציבה גם אם אתם עובדים בבית מול המחשב. זה יכול לתרום רבות לשדרוג היום שלכם ולמלא אתכם באנרגיה.

מפגש זום של מעגל תנופה- צילום יפעת ברכה

חוש האופנה שלכם מעניק לכם תחושה של ייחודיות ומשדר לאנשים שצופים בכם מבעד למצלמה את האופי שלכם, גם אנשים שעדיין לא הכרתם ואתם פוגשים בפעם הראשונה מול מצלמה ולכן חשוב להשאיר כרטיס ביקור של רושם ראשוני מדויק ונכון. כמו כן, זכרו שגם אביזרי אופנה קבועים שלכם הם סימני ההיכר שלכם ולכן מומלץ להמשיך ללבוש אותם גם לשיחות עבודה ועסקיות בזום כדי לייצר המשכיות תדמיתית עסקית ייצוגית.

אם אתם רוצים לראות את שני על המסך שלכם, אתם יכולים לצפות בתכנית הלייב בפייסבוק שלה, בוקר קפוצ'ינו עם שני ואלינור, בימי רביעי בשעה 8:30 בבוקר.

התכנית נגישה לכולם והיא חינמית דרך דף הפייסבוק https://bit.ly/2MJQUpX מוזמנים לעקוב.

הכתבה באדיבות שני אלה סטיילינג , לפגישת ייעוץ והתאמה ניתן לפנות  לטלפון: 054-5591268

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה