עמוד הבית » בשורה: מוצרי טיפוח מקצועיים של לאונרדו מהיום אצלך בבית

בשורה: מוצרי טיפוח מקצועיים של לאונרדו מהיום אצלך בבית

מארז ביתי לאונרדו קוסמטיקה צילום נעמה משיח כהן
מוצרי הקוסמטיקה לאונרדו החלה את דרכה לשיווק תכשירים וציוד מקצועי לקוסמטיקאיות, כיום החברה פותחת את שעריה לקהל הרחב ולהנות ממגון מוצרים איכותיים עד הבית.

טיפוח העור בגיל צעיר יש לו חשיבות לעור הפנים וניתן להגיע לתוצאות טובות שמתחילים בזמן הנכון,כחלק מהטיפוח האישי קיימת גם שגרת טיפוח עור הפנים והזנתו על בסיס יומי וכך שמירה על חיוניות העור לטווח זמן ארוך.

BUTTER PURE

תרחיץ מנקה ביסודיות את העור מותיר את עור הפנים רך וממיס שומנים מיותרים, שאריות איפור, ליכלוך ניקוי עמוק ויסודי ומותיר את העור  נקי ורענן.

אל סבון צילום נעמה משיח כהן

EYE TWISTER

קרם עיניים אנטי-אייג'ינג  לשיפור מראה של קמטוטים מסביב לעיניים שנספג במהירות ומסייע במיצוק העור, להפחתת קמטים וכהויות ונפיחות מסביב לעיניים, משפר את המראה.

קרם עיניים צילום נעמה משיח כהן

מסכת מים

המסכה שמרגישה כאילו יש לי ממש טיפות על הפנים. זהו פטנט ייחודי בטכנולוגיה מיוחדת תלת מימדית שמאפשרת העשרה מטורפת של העור בלחות במסכה שהיא ללא שטיפה. העור נשאר רענן עם ברק  למשך היום.

מסכת מים צילום נעמה משיח כהן

BREEZER SPRAY

מוצר שמתאים במיוחד לימי הקורונה ובעינינו חייב להיות בתיק של אל אחת. תרסיס מרענן לפנים בריח מנטה מושלם למניעת גירוי ואדמומיות בעור באזור עליו  אנו עוטים את המסכה למשך זמן ארוך.

תרסיס לפנים צילום נעמה משיח כהן

מוצרי לאונרדו הינם עשויים מחומרי גלם איכותיים היפואלרגניים, אנטי אוקסידנטים, שמנים ארומטיים, פפטידים, חומצות הילרוניות,כל המוצרים ללא בישום ומתאימים לכל סוגי העור ומאטים את הופעת סימני הגיל.

לינק לרכישה חבילת המוצרים www.leonardo-tech.com

נסיינית המערכת: בדקתי את המוצרים לפי סדר טיפול בעור הפנים: הרמתי את שערי ובמהירות עם ידיי עשיתי עיסוי לעור עם התרחיץ אשר, הסיר  את שאריות האיפור, אבק וזוהי דרך לרענן ולנקות את העור ביסודיות במים פושרים ובסוף  השטיפה סיימתי במים קרים להמריץ את המערכת הדם. הסבון פותח את הנקבוביות והתוצאה עור נקי. לאחר מכן הנחתי על כפות האצבעות קרם עיניים טפחתי מסביב לעיניים את החומר בטפיחות קלות תחושה של אפקט לחות מתחת לעיניים. מסכת מים המרקם הוא ג'ל קריר וקליל הנספג במהירות בעור, תחושה של רוגע ומעניק חוויה של רעננות עדינה לעור.התרסיס מפתיע בעיני, לאחר סיום פגישה מעל שעה עם מסכה, הוצאתי מהתיק את הבקבוקון הקטן וריססתי על הפנים, הניחוח מנטה עדין והפנים "מתעוררות לרווחה" נושמות אויר לאחר הוסרת המסכה.העור רענן. מהיום התחלתי את שגרת הטיפוח היומית שלי עם המארז המנצח.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה