עמוד הבית » סדרת GFREE ללא גלוטן, סדרת מוצרי הימלאיה

סדרת GFREE ללא גלוטן, סדרת מוצרי הימלאיה

GFREE עוגיות במילוי תות ללא גלוטן. 17.90 שח. צילום הדמיה

סדרת GFREE ללא גלוטן של חברת גורי לקראת חג הפסח למגוון המוצרים עוד מספר שישמחו את אלו האוכלים מזון איכותי ללא גלוטן. בפיתוח המוצרים החדשים בסדרה הושם דגש על הרחבת מגוון המוצרים ללא גלוטן. תוך הקפדה על איכות מעולה וטעם שלא מרגישים בו את ההבדל. ובטווח מחירים אטרקטיבי.

ניוקי תפו"א ללא גלוטן 500 גרם – 9.90 ₪ כשרות רבנות

ניוקי איטלקי מתפוחי אדמה. להרתיח במים ממולחים ולהגיש עם רוטב סמיך.

ניוקי תפוא ללא גלוטן. 9.90 שח. צילום הדמיה

אטריות ביצים פאפארדלה ללא גלוטן 250 גרם – 16.90 ₪ כשרות רבנות

אטריות ביצים רחבות על בסיס קמח תירס וקמח אורז. טעם עשיר. מומלץ להגיש אחר הבישול עם רוטבי שמנת או רוטב בשר. משפחת הפסטה כוללת מגוון של איטריות, פסטות בצורות שונות כטליאוליני, וטלייאטלה, ניוקי עגבניות וניוקי תרד – הכל הכל ללא גלוטן וכשר לפסח!

איטריות בצים ללא גלוטן. 16.90 שח. צילום הדמיה

ונעבור למתוקים:

עוגיות סנדויץ במילוי תות ללא גלוטן 200 גרם – 17.90 ₪ כשרות רבנות ובית יוסף

פינוק קטן של בוקר, הפסקת קפה במשרד, או לאורחים בערב. עוגיות פרח קלאסיות במילוי ריבה, וללא גלוטן

GF תערובת לעוגת שוקולד ללא גלוטן – 17.90 כשרות רבנות ובית יוסף

תערובת להכנת עוגת פסח עסיסית בטעם שוקולד.

תערובת לעוגה ללא גלוטן. 17.90 שח. צילום הדמיה.

נסיינית המערכת: בשורה לאנשים הרגישים לגלוטן וכיום כמות השפע במוצרים המוצע לקהל הוא רחב וגם לילדים שיוכלו להנות ממוצרים שמרביתנו אוהבים ואוכלים כל הזמן, המוצרים איכותיים וכמעט שאין שינוי בטעמים ,המחיר סביר לכל כיס.

מלחיית הימלאיה דק ורדרד

המלח הורוד נחשב למלח ייחודי ומוערך על-ידי שפים וחובבי הבישול והקולינריה. כעת, המלחייה החדשה, המכילה מלח הימלאיה דק, מאפשרת שימוש נוח ונגיש בבישול עם המלח האהוב.

הימלאיה של "מלח הארץ", המופק מסלעי מלח מהרי ההימלאיה, מאופיין בטעם מעודן יותר ממלחים אחרים. גבישיו הגסים מיועדים לשימוש בזריה או בצליה ולקבלת מרקם פריך וגבישיו הדקים (לאחר טחינה) מיועדים לשימוש בבישול. גבישי הימלאיה הוורודים מתאימים לתיבול, בישול, צליה, וזריה בכל סוגי המזון. בנוסף לכל התועלות שלהם, מדובר בגבישים יפהפיים התורמים לקישוט ועיטור מנות שונות. בחברה מקפידים לציין כי בדומה לכל מקור נתרן אחר, כך גם בשימוש בגבישי הימלאיה, יש להקפיד על צריכה נבונה ומאוזנת.

מלחיית מלח הימלאיה דק של מלח הארץ. צילום- יחצ

מלחיית הימלאיה של 'מלח הארץ' מכילה 250 גרם, ובכשרות רבנות. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

נסיינית המערכת: הצורך במלח בבית הוא משמעותי ביותר והצריכה במוצר הוא ללא הרף,הן בבישול והן בהוספה לאוכל למלח ההימלאיה טעמו מעט מעודן וזה מהווה אפקט של טעם מעט שונה המשפיע על המזון. טעים !