עמוד הבית » הג׳יפסי קינגס בסיבוב הופעות בארץ באפריל

הג׳יפסי קינגס בסיבוב הופעות בארץ באפריל

ג'יפסי קינגס- .צילום: סרגיי דמיאנצ'וק
להקת הג׳יפסי קינגס סוף סוף חוזרת לסיבוב הופעות בישראל עם האורח אהוב שלומי שבת! הלהקה שהפכה לסמל של המוזיקה הספרדית, עם סולנה המקורי אנדרה רייס, מלווה בלהקתו, תגיע לארבע הופעות בת״א, באר שבע וחיפה.

כחלק משיתוף הפעולה פורה להקת הג׳יפסי קינגס  החליטו להקליט גרסה ספרדית בינלאומית ללהיט של הזמר שלומי ״ואני שר״. השיר כבש את תחנות הרדיו והפליליסטים בישראל ובמשך חמישה שבועות היה השיר המושמע בארץ.

״ג׳יפסי קינגס״ (Gipsy Kings),זוהי להקה שהפכה לסמל של המוסיקה הספרדית חידשה ב1980 את השיר הדרום אמריקאי "באמבולאו" שהפך ללהיט עולמי ובאותה השנה הקליטה את האלבום " Gipsy Kings" שמכר מיליוני עותקים בעולם. בין הלהיטים המוכרים של הלהקה: "ג'ובי ג'ובה",  "וולארה",  גרסת כסוי לשיר של דומניקו מודוניו, והקאבר הנודע של הלהיט "Hotel California”  של ה Eagels .

צילום: סרגיי דמיאנצ'וק

"הדרך היחידה לחוות באמת את הביצועים של "מלכי הצוענים" היא להגיע לאחת ההופעות שלהם. שום אלבום לא יהווה תחליף לפייסטה הזו…"אין תחליף לטמפרמנט הזה, לקול הצרוד, לקצבים האנרגטיים, לפריטה הוירטואוזית, לג'סטות הגדולות. לא להתווכח עם עובדות" חרסונסקי, מרץ 2019.

שלומי שבת צילום: גבריאל בהרליה
צילום: נעמה משיח כהן

הפקה: EGOeast הפקות ומיוזיק ביזנס
מתי: 19 -17-18 באפריל 2022, היכל התרבות – תל אביב

20 באפריל 2022, מרכז הקונגרסים חיפה

רכישת כרטיסים תל אביב ובחיפה: אתר "לאן":  www.leaan.co.il או בטלפון 8780*

רכישת כרטיסים עומר: אתר "שפע": www.ticket4u.co.il או בטלפון 8949*

דבר המערכת: היכל התרבות בתל אביב היה הומה קהל שחיכה לרגע המופע המיוחל, הנגנים עלו על הבמה והחלו לנגן בחמש גיטרות קלאסיות באותו מקצב ייחודי ללהקה אחד הסולנים החל לשיר לא עבר 2 דקות וללק מהקהל החל לעמוד ולרקוד וחלק התנוענע בישיבה. הקהל החל לשיר עם הלהקה את השירים הפופולריים שאנו מכירים. כמה עוצמה ושמחה היה בקהל. הלהקה שרה בחינניות ובאותו מקצב מופלא עם הנגנים. הופעה מחשמלת לנוכח השנים שהלהקה מופיעה בעולם עדיין הם בעשיה ועל המפה. לכו לראות!

הוספת תגובה

הוספת תגובה