עמוד הבית » סרט חיות הפלא: הסודות של דמבלדור.

סרט חיות הפלא: הסודות של דמבלדור.

צילום: באדיבות סרטי טוליפ
היום, 10.4.22 נערכה הקרנת בכורה חגיגית של הסרט ״חיות הפלא: הסודות של דמבלדור״ בבית הקולנוע יס פלאנט בראשון לציון. הסרט הינו החלק השלישי בסדרת הסרטים ״חיות הפלא״ מבית היוצר של הסופרת ג׳יי קיי רולינג.

למעשה מדובר בסרטים המתארים את התקופה שקדמה לסרטי הארי פוטר, ולמעשה מהווים מעין הקדמה לתקופה שקדמה לקוסם הצעיר הנודע בעולם. כבר לפני ההקרנה ההתרגשות בקרב הקהל הייתה רבה. ילדים, בני נוער, ואף מבוגרים הגיעו לבושים כדמויות מתוך סרטי הארי פוטר, מצוידים בבגדי קוסמים, שרביטים ועוד חפצים מוכרים המזוהים עם הארי פוטר וחבורתו.

צילום: ענת אביעד

הסרט הוקרן בחוויית צפייה מיוחדת באולמות ארבע מיימד ובאולמות הI max. כבר בתחילת הסרט ניתן היה להבחין בהתלהבות הקהל מהאפקטים הקוליים, הצילום המרהיב והגילויים החדשים על הדמויות שהפתיעו את קהל המעריצים.

צילום: ענת אביעד

העלילה מתמקדת בתהליך בחירת המנהיג החדש של הקוסמים. באותם ימים העולם היה מחולק לעולמם של הקוסמים ולעולמם של בני האדם. כמו בכל סרט הרפתקאות טוב, נלחמים הגיבורים בקוסם הרשע הרוצה להשתלט הן על עולם הקוסמים והן על עולמם של בני האדם. אלא שהמנהל המיתולוגי של בית הספר לקוסמים, דמבלדור מחליט להיאבק בתוכניות של הקוסם הרשע בעזרת צוות מיוחד. כמיטב המסורת של סרטי הארי פוטר, גם בסרט זה הגיבורים האמיצים עוברים הרפתקאות מסעירות ועוצרות נשימה, עד לסוף הטוב. סרט מומלץ, הן להורים והן לילדים ולא רק לחובבי הז’אנר.

מאת: ענת אביעד שחקנית, קומיקאית, סטנדאפיסטית ומרצה