עמוד הבית » הטרנדים המובילים במשקפי שמש קיץ 2019

הטרנדים המובילים במשקפי שמש קיץ 2019

אירוקה - סלין צילום יונתן וייצמן
לרגל השקת קולקציית משקפי השמש לקיץ 2019, חושפת רשת אירוקה, הבית של המותגים, המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, את הטרנדים במובילים בעולם במשקפי שמש.

עדשות צבעוניות:

אחרי שנים בהן הטרנד המוביל במשקפי שמש היה עדשות אטומות ועדשות מראה דרכן לא יכלו לראות את העינים, הקיץ אנו חוזרים למראה הנגיש יותר, עדשות שקופות למחצה בצבעים שונים, שמוסיפים צבע ועניין ומאפשר לראות את העיניים מבעד לעדשות. מראה נגיש וסקסי. הטרנד שהתחיל בטפטופים כבר בעונה קודמת בקולקציות של מעצבי העל הבינלאומיים יככב הקיץ ובענק! נוכל לראות משקפים צבעוניים שקופים בכל גווני הקשת: ורוד, כחול, צהוב, ירוק ועוד, המשלבים עדשות בגווני פסטל לצד עדשות בגוונים בוהקים וחזקים ומסגרות בדוגמת טייסים, מרובעות , עגולות, חתוליות ועוד, המתאימים לכל מבנה פנים.

מיני סייז מול אוברסייז:

השנה מעצבי העל בחרו להשקיע במידות קיצוניות, מיני סייז מול אובר סייז. האובר סייז ממשיך לככב במשקפי הנשים, תמיד מחמיא ודרמתי, ולצידו מוצעים השנה משקפי מיני סייז – עם עדשות קטנות במיוחד במגוון של צורות: עגולות, אליפטיות, ריבועיות. מסגרות קטנות ומתוחכמות מעניקות מראה סופר מתקדם עם גווני עדשות שמחמיאים לעיניים. מדובר במראה מינימליסטי ומדויק על קו התפר שבין הסגנונות הנשיים והגבריים המתאים גם לנשים וגם לגברים והופך לאחד הטרנדים המובילים בעולם משקפי השמש לקיץ 2019.

פוטוכרומטי:

עדשות פוטוכרומטיות הן עדשות שמשנות את הצבע שלהן מכהה לבהיר בהתאם לחלל. בתוך חלל סגור ללא שמש הן מתבהרות ובחוץ בשמש הן מתכהות. עדשות פוטוכרומטיות מתאימות לאנשים שעוברים כל הזמן ממקומות סגורים לפתוחים, הן מאפשרת לנו  להשאיר את המשקפיים על הפנים לאורך כל היום בלי לשנות את הראיה שלנו.

עדשות פוטוכרומטיות מגיעות גם עם מרשמי ראיה ואידיאליות כשמש-אופטי. במקום להסתובב עם 2 זוגות משקפיים (ראיה לחללים סגורים ושמש ראיה לנהיגה או לחוץ) ניתן ללכת עם זוג משקפיים אחד שנותן מענה לכל הצרכים.

השפעת עולם הספורט:

במיוחד במשקפי השמש לגברים אך גם במשקפי השמש לנשים נרגיש העונה את ההשפעה הניכרת של עולם הספורט. מסגרות קמורות וצבעוניות שיוצאות מעולם הספורט ומשתלבות בחיי היומיום.  

המותג הוגו בוס, לדוגמא,  אחד המותגים הוותיקים בעולם האופנה, משיק העונה קולקציה בסגנון ספורט אלגנטי עם דגש על איכות ודיוק. מדובר בעיצוב אירופאי ספורט אלגנטי נצחי המדוייק מאוד לסגנון הגבר הישראלי.

 תכשיט לפנים:

הקיץ נראה משקפיים המשלבים מסגרות מתכת ואצטט, במראה מתוכשט, ללוק בולט, אלגנטי ונשי במיוחד. גוצי, רוברטו קוואלי, סלין, פנדי, סברובסקי ועוד הלכו העונה על משקפיים עם תוספות של אבנים צבעוניות, מראה יהלומים, ניטים ועיטורים – משקפיים שהן תכשיט לפנים, מהודרים ונועזים עם אמירה ייחודית.  כל מותג שילב את האבנים באופן שמאפיין אותו, קוואלי וסוורובסקי בדרך אלגנטית ויוקרתית אל מות גוצי וסלין שלקחו את האבנים לכיוון רוקיסטי יותר.

רפר:

העונה נראה עוד ועוד צורות גאומטריות חדשניות ומרתקות, כאשר הבולטת והחדשנית שבהן היא פרפר – בווריאציות מרובות. מסגרות בגוונים של אדום נועז, שחור קלאסי, שקופים למינהן ועוד בצורה גאומטרית המזכירה פרפר. מתאים מאוד לאוהבות האוברסייז עם טוויסט מרענן לעונה ונגיעה וינטאג'ית.

צילום יונתן וייצמן
צילום יונתן וייצמן

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה