עמוד הבית » השקה נוצצת של הסדרה "סקס והעיר הגדולה"

השקה נוצצת של הסדרה "סקס והעיר הגדולה"

שרון טל מעצבת בית האופנה משכית ושירז טל צילום: רפי דלויה
ביום חמישי (22.06) נערכה ההשקה החגיגית של "פשוט ככה", סדרת ההמשך של "סקס והעיר הגדולה" שמשודרת בלעדית ב HOT באירוע כוכבים בשיתוף בית האופנה ״משכית״ בסינמטק תל אביב.

סדרת ההמשך של "סקס והעיר הגדולה", "פשוט ככה", חוזרת לעונה שניה רק ב-HOT ובצמוד לשידור בארה"ב. סדרת הלהיט של HBO בכיכובן של שרה ג'סיקה פרקר, קריסטין דיוויס סינת'יה ניקסון וג'ון קורבט שחוזר לגלם את תפקידו האגדי כאיידן.

"פשוט ככה…" ("And Just Like That…") היא סדרת ההמשך לסדרה פורצת הדרך ועטורת הפרסים של HBO, "סקס והעיר הגדולה", שנוצרה על-ידי זוכה האמי דארן סטאר ("מלרוז פלייס", "אמילי בפריז") ומבוססת על הספר באותו השם מאת קנדס בושנל. את פרקי הסדרה הפיק זוכה האמי מייקל פטריק קינג.

צילום: רפי דלויה
צילום: רפי דלויה
צילום: רפי דלויה

בית האופנה משכית וסדרת ההמשך של סקס והעיר הגדולה הולכים יד ביד מאז עלייתה המחודשת לאוויר. בעונה הראשונה לבשה שרה ג’סיקה פרקר את הבגד הראשי בעונה אשר עוצב על ידי משכית וזכה לשבחים מהתקשורת הבינלאומית המובילה ביותר. מעצבת משכית שרון טל אף הייתה אורחת אישית של שרה ג’סיקה פרקר במסיבת פתיחת העונה בניו יורק.

נכחו באירוע הקרנת הבכורה של פרק פתיחת העונה השנייה של הסדרה, נכחו: ליבילנד, גני צרוואני, שלמור שטרוזמן, שירז טל, נסטיה ליסנסקי, שלמור שטרוזמן, יולי שגיא, מאי קשת, נויה אריאלי, גל רובין, ליאת לוי קופלמן, אשלי בקשי, ניצן שיק, מעיין רובין ונוספות.

בעונה הנוכחית יהיו על המרקע מספר פריטים של בית האופנה משכית על שרה ג'סיקה פרקר ושאר הדמויות מתוך הליין הנגיש M BY MASKIT .

הוספת תגובה

הוספת תגובה