עמוד הבית » העלמת סימני מתיחה – הדרך המתקדמת לטיפול במרכזים ליד ביתך

העלמת סימני מתיחה – הדרך המתקדמת לטיפול במרכזים ליד ביתך

צילום: FREEPIK
סימני מתיחה מציקות לכם? מעוניינים להסיר אותם? טכנולוגיות הלייזר וגלי הרדיו החדשניות נותנות פתרון מושלם ותוצאות מהירות למרקם עור אחיד עכשיו במרפאות המתקדמות ליד ביתכם.

נשים רבות סובלות מסימני מתיחה על גופם. סימני מתיחה באים לביטוי כקווים אדמדמים סגלגלים ההופכים עם הזמן לבנים או כסופים על גבי העור. תופעה זו נגרמת בעקבות עלייה וירידה דרסטיים במשקל הגוף בשל דיאטות או בשל הריון. כאשר נפח הגוף מתכווץ בצורה משמעותית, מנסים סיבי הקולגן והאלסטין, האחראים על חוזקו וגמישותו של העור, להתאים עצמם לנפח החדש. כתוצאה מכך, נוצרים קרעים בשכבת העור הפנימית היוצרים את סימני המתיחה. סימני מתיחה נפוצים בעיקר באזור הבטן, הרגליים והירכיים. המומחים של רשת לייזר פרו מבצעים טיפולים מתקדמים של העלמת סימני מתיחה ב: ראשון לציון, רחובות, אשדוד, רמת גן, בני ברק, כפר סבא, קריית חיים, קריית מוצקין, קריית ביאליק, באר שבע, עפולה, נתניה, חדרה, עולש, חיפה המתמחה בטיפולים אסתטיים ורפואיים בטכנולוגיות מתקדמות, מטפלם בהצלחה בסימני מתיחה באמצעות טכנולוגית לייזר מתקדמת וכן באמצעות פרקטורה גלי רדיו המאפשרות טיפול מותאם ומדויק המביא לתוצאות מושלמות של עור אחיד, חלק וזוהר.

מהם סימני מתיחה וכיצד הם נוצרים?

"סימני מתיחה" הנם קווים המופיעים באגן הירכיים, הבטן, הרגליים והזרועות. סימנים אלו נוצרים בעקבות ירידה דרסטית במשקל או לאחר הריון אך גם בשל עור דק וחסר אלסטיות, עור בהיר, תורשה וגנטיקה. סימני מתיחה אינם מהווים בעיה בריאותית אך הם מטרד אסתטי ממשי הפוגם בדימוי העצמי. נשים רבות נמנעות מלחשוף את רגליהם בבגדים קצרים בקיץ. סימני מתיחה מצביעים על כך כי העור נמתח ורקמות העור נקרעו ואיבדו מהאלסטיות שלהם. סימני מתיחה טריים מופיעים לרוב בצבעים אדמדם או סגלגל ובמשך הזמן, ללא טיפול הם הופכים ללבנים או כסופים. זהו למעשה השלב בו הם הופכים לצלקת.

טיפול הסרת סימני מתיחה בטכנולוגית לייזר מתקדמת

טכנולוגית לייזר חדשנית, מאפשרת טיפול בקרעים שבדרמיס הגורמים להופעתם של סימני המתיחה. במהלך הטיפול, "מתעלמות" קרני הלייזר משכבת העור העליונה, עוקפות אותה ומגיעות למיקומו של החתך האחראי לסימני המתיחה. קרני הלייזר חודרות אל הדרמיס ומאותתות לגוף כי קיימת פגיעה בעור. איתות זה גורם לגוף להתחיל ריפוי ובניה של שכבות קולגן ואלסטין מחדש בעור תוך סגירת הקרעים הקיימים. בנוסף, קרני הלייזר ממריצות את פעילותם של התאים באזור בו נמצאים סימני המתיחה וגורמים לפיגמנטציה המצמצמת את קוויהם. הטיפול בטכנולוגית לייזר מתקדמת, ממנף את התהליכים המתרחשים בגוף ומנתב אותם לצורך העלמת סימני המתיחה. טכנולוגית הלייזר היא הטיפול המתקדם ביותר, המצליח לחדור אל שכבות העור העמוקות ולכן, סדרת טיפולים קצרה, מביאה לתוצאות מושלמות של עור אחיד וחלק ללא סימני מתיחה.

יתרונות טיפול הסרת סימני מתיחה בטכנולוגית לייזר מתקדמת

  • תוצאות מעולות לטיפול בסימני מתיחה באזור הבטן, הרגליים, הישבן, החזה והזרועות.
  • עידוד ייצורם של תאי קולגן המחדשים את העור ומעלימים את סימני המתיחה
  • טיפול ללא כאבים וללא תופעות לוואי
  • טיפול נקודתי ללא צורך בזמן החלמה
  • הטיפול בטוח ומאושר על ידי כל תקני האיכות העולמיים לרבות FDA, CE ומשרד הבריאות הישראלי.

טיפול העלמת סימני מתיחה במורפאוס גלי רדיו

טיפול במורפאוס מבוסס על טכנולוגית גלי רדיו המועברים אל העור באמצעות מחטים זעירות הנמצאות בידית הטיפולית. אנרגית החום החודרת אל מתחת לעור, מסייעת ליצירת קולגן המביא להעלמת סימני המתיחה. הטיפול החדשני מבוצע במערכת אולטרה מתקדמת בעלית ידית FRACTORA מבית  INMODE. זוהי גרסה מודרנית של טכנולוגית גלי רדיו. טכנולוגיה פורצת דרך זו של ליפטינג פראקציונלי, משמשת להצערה, הרמה והידוק של רקמות העור. אנרגית גלי הרדיו, מעודדת את התגובה הטבעית של הגוף לייצור קולגן חדש ובריא, מחזקת את הקולגן המוחלש ומחדירה את האנרגיה אל העומק האופטימלי תוך שמירה על טמפרטורה מיטבית ודיוק הנדרשים לצורך בנית הקולגן. לאורך כל הטיפול, צופה המטפל בהדמיה המציגה את שכבות העור  ואת מיקומו של המכשיר. המסך מאפשר למטפל לכוון את האנרגיה אל נקודת המטרה המדויקת כגון מעטפת השריר. כך, מתאפשרת שליטה מוחלטת ומדויקת על אזור הטיפול.

יתרונות העלמת סימני מתיחה במורפאוס גלי רדיו

  • טיפול מדויק המאפשר חדירה לעומק שכבות העור
  • עידוד חידוש תאי קולגן ואלסטין המחדשים את העור.
  • תוצאות מעולות לטיפול בסימני מתיחה הממשיכות להתקבל גם חודשים לאחר הטיפול
  • טיפול ללא פולשנות וללא תופעות לוואי
  • חזרה לשגרה אפשרית כבר ביום הטיפול
  • בטוח ומאושר כל תקני האיכות העולמיים לרבות FDA, CE ומשרד הבריאות הישראלי

הסרת סימני מתיחה – במרכזי המומחים של לייזר פרו הקרובים לביתך

המומחים של רשת לייזר פרו, המתמחה בטיפולים אסתטיים ורפואיים מתקדמים, מביאים לכם את הטיפולים החדשניים, המהירים והיעילים ביותר עבור הסרת סימני מתיחה בטכנולוגית לייזר מתקדמת ובטכנולוגית פרוקטורה גלי רדיו. הניסיון והידע הרבים של הרופאים והמטפלים ברשת לייזר פרו, מאפר התאמת הטיפול הנכון ביותר לצורך מקסום התוצאות וזאת, במחירים אטרקטיביים במיוחד. סובלים מסימני מתיחה? קבעו פגישה עם המומחים של רשת לייזר פרו ללא התחייבות וללא תשלום וקבלו את כל המידע וההדרכה אודות טיפולי העלמת סימני המתיחה האפקטיביים והמתקדמים ביותר בעולם לתוצאות מושלמות.