עמוד הבית » התרחבות רשת קרפור מזון – סניף חדש נפתח במרכז תל אביב

התרחבות רשת קרפור מזון – סניף חדש נפתח במרכז תל אביב

השקת קרפור דיזינגוף סנטר צילום: לנס הפקות
רשת קרפור מזון בינלאומית, העוסקת בתחום הקמעונאות והמזון, פתחה אמש סניף חדש בדיזנגוף סנטר, בלב ליבה של העיר תל אביב.

סניף דיזינגוף סנטר, יפעל במתכונת סיטי ובדומה לסניפים שהושקו מוקדם יותר השנה, זהו הסניף החדש וה-80 במספרו, תוכנן בקפידה על ידי קרפור והוקם לפי הקונספט של הרשת תוך עמידה בסטנדרטים הבינלאומיים שלה. כזכור, בפתיחת הרשת במאי 2023, הכריזה קרפור על פתיחת בין 80-100 סניפים בישראל עד מאי 2024, ונראה כי היא עומדת ביעדים שהציבה. מתוך כך, ממשיכה הרשת בפתיחת הסניפים המואצת בפריסה ארצית במגוון מוקדים ומציעה לקהל הצרכנים מוצרים איכותיים בסטנדרט אירופאי ובמחירים זולים ביותר מ-50% מהמותגים בישראל כולל היצע רחב של מוצרי מזון, מוצרים אורגניים, מוצרי טואלטיקה, ניקיון ועוד.

גזירת סרט בהשקת הסניף בדיזינגוף סנטר – צילום: לנס הפקות

בסניף החדש שנפתח אתמול (ג', 6.2), ניתן יהיה למצוא מגוון רחב של מוצרי קרפור, מאפייה צרפתית איכותית, ירקות ופירות אורגניים ממיטב החקלאות הישראלית, מעדניית גבינות, מעדניית נקניקים, קצביה משובחת ודגים טריים ארוזים במגוון סוגים.

השקת קרפור דיזינגוף סנטר צילום: לנס הפקות

הסטנדרט הגבוה של חווית הקניה ברשת קרפור. פתיחת 80 סניפי קרפור בפרק זמן כזה היא תוצאה של המטרה העיקרית של הרשת – פריסה ארצית רחבה, הצעת מחירים אטרקטיביים , בדגש על מוצרי קרפור האיכותיים עבור קהל הצרכנים הישראלי". הפתיחה החדשה מעידה על האמונה של הרשת בפוטנציאל השוק במרכז הארץ ועל רצונה להגיע לליבו של הקהל גם מבחינה גיאוגרפית. יש לצפות כי פתיחת הסניף תוביל לתחרות מול רשתות מזון אחרות הפועלות באזור.

תגיות