עמוד הבית » זה הזמן שלי לחשוב על עצמי – לא משנה מה אחרים חושבים עלי

זה הזמן שלי לחשוב על עצמי – לא משנה מה אחרים חושבים עלי

צילום: unsplash
יומן מסע, סיפורי הבראה, יוצאי דופן, פרק ב' פגישה 10

גאיה נכנסה אלי ועם חיוך של שביעות רצון, וסיפרה שהוסיפה חליטת רוזמרין, לשאר צמחי המרפא שהיא לוקחת. הצמח הפשוט הזה, פשוט חולל פלאים העלים את הדלקות שהיו ועקב כך שיפר את הכאב, שהיה לי בעקבות הפרוצדורה הרפואית שקיבלתי. לפעמים כוח הריפוי מהטבע, מדהים אותי כל פעם מחדש, הוסיפה בחיוך של הקלה.

חלמתי חלום מוזר הלילה, סיפרה גאיה. בחלום אני צריכה להגיע לאוניברסיטה, ובדרך אני נכנסת לכל מיני כיתות. אני רואה פרצופים של אנשים שאני מכירה. אבל לא משתדלת לשם שינוי להיות סימפטית ונחמדה. במקום, אני חושבת מה נכון לי. ואז התעוררתי. בתחושה טובה, שפעלתי נכון.
באמת, מה אכפת לי מה חושבים עלי, אמרתי לעצמי. (במציאות, תמיד מאוד אכפת לי מה חושבים עלי, אמרה וחייכה).

צילום: pexels

 

>>> עמית אשל מעצב תכשיטים ברוח הלחימה

התובנה שעלתה לי מהחלום:

זה הזמן שלי לחשב על עצמי – ולא משנה מה אחרים חושבים עלי.
ובנוסף: זה בסדר לחיות בשביל עצמי, ולא רק בשביל הילד ובעלי.

במדיטציה, הבקשה של גאיה הייתה : שחרור, שחרור, שחרור.
המסר שעלה במדיטציה מהגידול היה:
תמשיכי להקשיב לגוף, לשים לב לסימנים. ותפעלי לפי זה. לך, מתאימים דברים עדינים. את צריכה לשחרר אנרגיה שחסומה באגן – שהכל יזרום שם. יש שם דברים תקועים, יש שם הרבה עבודה. דברים שנתקעו שם שנים רבות, צריכים להשתחרר. נתתי לגאיה להיות עם המסר שעלה מחוכמת הגוף שלה, לכמה רגעים. לאחר מכן ביקשתי ממנה לראות את עצמה בניתוח שהכל משתחרר, פיזית ורגשית. ושהיא מוקפת בפרחים, פרפרים ואור. המילים שעלו לי הכותבת, היו : עדינות ושחרור.

צילום: pexels

תהיי עדינה עם עצמך. כן, אמרה גאיה, בכל הרמות. וחיוך של אושר והקלה התפשט על פניה בנינוחות מרגיעה. הרבה פעמים, אנחנו מחפשים את התשובות בחוץ. בתרופות או תוספים שיצילו אותנו מהמצב. או /ו ממומחה כזה או אחר, שיפתרו לנו את הבעיות. אנחנו מנסים דרך כזאת או אחרת. מחפשים בחוץ את הישועה. שלא תמיד מגיעה כמו שקיווינו. ואז לעתים, באופן מפתיע, משהו פשוט כמו רוזמרין למשל, מקל עלינו את המצב. וזה מרגיש כמו נס קטן שקרה לנו.

בנוסף, חלום, יכול להביא לנו תובנות משחררות. אם רק נקשיב למסר שעולה מהחלום. לפעמים, המסר מתברר לנו מעצמנו. לפעמים, הדיבור על החלום מבהיר לנו דברים חשובים. לפעמים, לא ברור לנו המסר, ואז לשתף את החלום עם מטפל/ת שמכירים אותנו, עוזר לגלות את המסר.

חוכמת הגוף שלנו, היא אוצר יקר מפז בשבילנו. השקט, ההקשבה, המדיטציה, חושפת בפנינו תשובות ותובנות, שהשכל לבדו לא יביא לנו בדרך כלל. זאת עוצמת הרכות, ההשקטה, שמביאה אותנו למחוזות מאוד מיוחדים שלנו. וסוללת לאט לאט את הדרך שלנו לריפוי, בדרך הנכונה לנו.